دوج

وایپر ACR سریع‌ترین مدل خیابانی داج

کمپانی داج سریع‌ترین مدل ویژه پیست البته با مجوز رانندگی در خیابان خودش یعنی وایپر ACR را معرفی کرد.

2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
وایپر ACR به‌طور ویژه برای رانندگی هر چه سریع‌تر در پیست مهندسی شده و بدین منظور با آپدیت‌هایی در بخش‌های آئرودینامیک، تایرها، سیستم تعلیق و ترمزها همراه بوده است.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
قلب تپنده این افعی همان موتور آشنای دست‌ساز ۸.۴ لیتری V10 است که قادر به ارائه توان ۶۴۵ اسب بخار و ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور می‌باشد و طبق ادعای داج این انجین بیش‌ترین میزان گشتاور تولیدی را در میان موتورهای تنفس طبیعی در جهان دارد و قدرت تولیدی موتور هم از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
کمپانی داج یک پکیج آئرودینامیکی برای ACR تدارک دیده که در صورت نصب آن وایپر ACR در سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت نزدیک به یک تن نیروی رو به پائین داون فورس ایجاد می‌کند و از این نظر در میان خودروهای با مجوز رانندگی در خیابان بالاترین جایگاه را دارد.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
به‌علاوه یک پکیج ویژه بدنه برای ACR فراهم شده که شامل بال فیبر کربنی عظیم‌الجثه ۱۸۵.۵ سانتی‌متری عقب، درب کاپوت SRT با شبکه‌های جداشدنی، و اسپلیتر جلو قابل برداشتن به همراه قطعات آئرودینامیکی روی سپر جلو است.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
وظیفه متوقف کردن وایپر ACR بر دوش ترمزهای برمبو با دیسک‌های دو تکه ۱۵.۴ اینچی به همراه کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و دیسک‌های ۱۴.۲ اینچی با کالیپر های ۴ پیستونه در عقب می‌باشد هم‌چنین مجراهایی به‌منظور ورود هر چه بیشتر هوا و خنک‌تر شدن هر چه سریع‌تر ترمزها تدارک دیده شده است.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
تایرهای وایپر ACR از نوع Ecsta با پرفورمنس بالا از برند کومهو بوده که به‌طور ویژه برای این ماشین ساخته شده‌اند و سایز آنها در محور جلو ۲۹۵/۲۵/۱۹ و در محور عقب ۳۵۵/۳۰/۱۹ می‌باشد با این شرایط وایپر ACR در میان تمام اتومبیل کارخانه ای در جهان بزرگ‌ترین تایرها را دارد.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
به گفته داج سامانه کنترل پایداری وایپر ACR پنج حالت تمام روشن، اسپرت، پیست، باران و تمام خاموش را دارد که به‌طور ویژه برای هماهنگی بیشتر با خاصیت اسپرتی و پکیج آئرودینامیکی اتومبیل فراهم آمده است. برای اینکه تایرهای ویژه کومهو بهترین عملکرد خودشان را نشان دهند سیستم تعلیق عقب دست‌خوش تغییراتی شده است و از ضربه‌گیرهای مسابقه ای قابل تنظیم Bilstein بهره‌گیری شده است هم‌چنین میزان سفتی فنرهای لول اتومبیل نسبت به وایپر TA دو برابر بیشتر شده است. قابلیت تنظیم سیستم تعلیق یک امکان ویژه است که در این اتومبیل گنجانده شده به‌نحوی‌که ارتفاع ماشین ۷ سانتی‌متر قابلیت بالا و پائین شدن دارد به‌علاوه اینکه زاویه کمبر منفی وایپر ACR نسبت به وایپر استاندارد ۱.۴ درجه بیشتر شده و تمام بهبودهای فوق باعث شده‌اند که وایپر ACR در سر پیچ‌ها شتاب جانبی ۱.5G را تحمل کند.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
در داخل کابین بسیاری از اجزا از جمله فرمان با پوشش آلکانترا پوشیده شده‌اند از المان‌های فیبرکربنی هم در بعضی از قسمت‌ها از جمله داشبورد مرکزی و دور دستگیره‌های در و هواکش‌ها بهره‌جویی شده است و پلاک ACR بر روی داشبورد بر ویژه بودن اتومبیل دلالت دارد.
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
وایپر ACR یکی از مدل‌هایی است که کمپانی داج برنامه شخصی‌سازی ۱ از ۱ را برای آن ارائه کرده است. این برنامه شخصی‌سازی به مشتریان امکان می‌دهد ۱۱ نوع چرخ مختلف، ۱۶ نوع تریم داخلی، ۸.۰۰۰ نوع رنگ بدنه، ۷ نوع پکیج آئرودینامیکی مختلف و ۲۴.۰۰۰ نوع نوار رنگ سفارشی را برای وایپر خود برگزینند. وایپر ACR مدل ۲۰۱۶ در سه ماه سوم سال ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد و هنوز از قیمت آن اطلاعی در دست نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۹۲ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (380 ديدگاه)

    ماشین های امریکایی

    سرور تمام ماشین های سوسول و ناز ناری آلمانی
    خدایی با وجود این ماشین های خوش قیمت و این موتور های شاهکار چرا کسی باید پولشو حروم این ماشین های سوسو ل آلمانی کنه

    موافقم 12
    مخالفم 5
    1. امیرحسین (Lion26)

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (256 ديدگاه)

      دقیقا.

      Just France

      موافقم 5
      مخالفم 8
      1. Frankenstein

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (45 ديدگاه)

        سوخت این موتور رو با چی تامین میکنن؟؟؟؟
        8.4 لیتر 10 سیلندر..!!!
        فکر کنم بالای 16 بسوزونه….

        1. mfire

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (67 ديدگاه)

          پژو پارس مدل 93 ما با کارکرد 20 هزارتا و کاملا سالم در شهر حدود 15-16 لیتر در صد کیلومتر مصرف داره که باید افرین گفت به مهندسای پژو و ایران فرقون که موفق شدند با یه موتور 1.8 لیتری چهارسیلندر برای اولین بار در دنیا این میزان مصرف سوخت و الودگی رو ایجاد کنند و در نهایت باعث بشن رکورد هزینه بیش از 400 هزارتومن پول بنزین برای یک ماه و مصرف فقط توی شهر رقم زده بشه برای پژو پارس پرطرفداره ایرانیزه شده!!
          اینجا اهواز است، کامارو با شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه مصرف سوختی کمتر از 10 لیتر داره، ولی زنده باد پژو پارس :|

          موافقم 8
          مخالفم 1
        2. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          اندازه ی همون 5 6 لیتری هایی میسوزونه که رِد لاینشون روی 9000 تاس !

        3. پدرام

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (34 ديدگاه)

          داش من مهندس پژو رو با ایران خودرو یکی نکن بت میخندن داش پژو خودرو اقتصادی میزنه ایران خودرو گاو تشریف داره

        4. american muscle

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (98 ديدگاه)

          کسی که دنبالش باشه غمی برا سوختشم نداره و همچنین ظرفیت باکشم بالاس بجاش

    2. Carroll Shelby

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (86 ديدگاه)

      افعی جون همینجوری زهردار بدو حالا دیگه چیشده
      خیلی چیز خطرناکی شده لامصب این ماشین رویایی منه
      تنها ماشینی که شبا با رویای این میخوابم
      هیییییییییی خدایا هرکی هرچی دوستداره بهش بده
      عاشق همه چیشم صداش اسمش موتورش قیافش هیچی کم نداره هیچی
      واقعا عالیه واقعا

      موافقم 10
      مخالفم 1
    3. محمد

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (230 ديدگاه)

      سرور ماشینهای های آلمانی؟؟؟؟این مشکل فروش داشت خود آمریکاییها هم نمی خریدنش این پیش اونها لگنم نیست

      موافقم 3
      مخالفم 13
      1. شروین

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        شما به همین خیال باش!!!!

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. مایکل جکسون - تریلر

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (577 ديدگاه)

          آقا شروین مطمئنم حرفت را جدی زدی . پس چرا جلو حرفت علامت تعجب گذاشتی ؟ اونا رو برداری عالیه . با طرف تعارف که نداری . قضیه شل بگیری طرف هم شل میگیره و فکر میکنه حرفش جکه . ولی اگه علامت تعجب یا شکلک خنده دار را بزاری کنار خب راحت و جدی حرفت را میزنی . همینه دیگه . ما آمریکایی بازها اگه از اول این قضیه را سفت میچسبیدیم عده ای پیدا نمیشدن بگن فلان ماشین صدی 40 لیتر میسوزونه یا لگنه یا بنزین قورت میده یا هر خری برای ما سوپر اسپرت ساز شده { باور کن این حرفهای آخری را از خودم در نمیارم . تا جایی که حافظه ام قد میده پاییز پارسال بود یکی توی پدال به یه تیونر آمریکایی گفته بود هر خری برای ما سوپراسپرت ساز شده فردا حتما لینکش را میزارم } یا کپی کاره یا … .

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. شروین

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          درسته مایکل جان. حق با شماست. ای بابا…

          موافقم 2
          مخالفم 2
        3. مایکل جکسون thriller

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (577 ديدگاه)

          جانت بی بلا آقا شروین . به هیچ عنوان نمیخوام بین دیگران تفرقه بندازم . اصلا کاره ای نیستم که این کار را انجام بدم . فقط منظورم از این حرف این بود که کسی بر اساس حق و واقعیت نظر بده طبعا استقبال میکنیم و بدون هیچ مشکلی بحث میکنیم . ولی اگه بنده خدایی پیدا بشه و مسخره بازی در بیاره که اون زمان جایی برای حرفهای حقیقی باقی نمیمونه . بیش از این وقت کاربران محترم پدال را نمیگیرم و همین جا حرفام را تموم میکنم . بلا استثنا خاک زیر پای همه پدالیهای گل هم هستیم .

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. احمد

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (380 ديدگاه)

        داداش با ۱ نیش گاز این کل صنعت خودرو سازی المان سوسک میشه
        واقعیت تلخه و قبولش واسه متعصب ها سخت

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          درود
          الان الکی مثلا من دارم با یه فرد ۱۰۰% منطقی حرف میزنم
          جناب مهندس
          این کامنتای طلاییتو واسه خودت قاب کن بزن دیوار

          هی میگم هیچی نگم ولی ظاهرا نمیشه!!!

          موافقم 1
          مخالفم 5
      3. american muscle

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (98 ديدگاه)

        بابا شما همه چیو قاطی نکنین دیگه .آلمانی دوست داری به یه کمپانی دیگه تیکه ننداززززز.فرق داره استیل و طرز فکرشون…

        موافقم 8
        مخالفم 1
    4. sina

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (40 ديدگاه)

      ماشینهای سوسول آلمانی…!!! از کجا معلوم ریزکاریهای دقیق مهندسیشو ندادن آلمانیها طراحی کنن مثل ماستنگ شلبی که بدنه موتورش از یه جور پلاسماست که دادن آلمانیها بسازن…
      در ضمن تو به یه چیزهایی مثل M3 و M5و911 turbo s و sesto elemoto..و هیولاهای AMG میگی سوسول همون SLS AMG BLACK یه اهم کوچولو که کنه همون صدای اهمشو این ماشین بشنوه خودشو خراب میکنه…در ضمن وقتی میشه با تنولوژی توروبو و سوپر شارجر با حجم موتور خیلی کمتر و سوخت کمتر گشتاور و شتاب خیلی بهتری از این بدست آورد تنفس طبیعی که با هزینه گزاف سوخت بیشتر همراهه چه سودی داره
      البته این گفته های من هیچ چیزی از ارزش این ماشین کم نمیکنه اما وقتی بحث مقایسه بیاد وسط موضوع فرق میکنه بزار اینجور برات بگم کسی نمیگه تویوتا کمری ماشین بدیه جزء محبوب ترین و پرفروشترین ماشینهای سدان دنیاست اما وقتی پای مقایسه با ماشینی مثل ب ام و M5بیاد وسط اصلا محو میشه.

      موافقم 1
      مخالفم 5
      1. شروین

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        مهندس سینا، اگه کل آلمان با هم اگه تو شیپور داد بزنن بازم صدای این ماشین رو ندارن. اهم کجا بوده!! ضمنا اونا مثل ما کارت سوخت و بنزین سهمیه ندارن که شماها غصه مصرف بنزین میخورید. ضمنا اگه هزینه بنزین زیاده هزینه توربو و سوپرشارژر هم زیاده. پس به هم در میشن. ضمنا شما رکورد های پیست این ماشین رو نگاه کن بعد اینجور بگو اگه نه اگه بحث توربو یا سوپرشارژر باشه کوروت و هلکت مثل مرد هستن. اونم نه مثل آلمانیا توین توربو و پر استهلاک.

        موافقم 6
        مخالفم 1
        1. sina

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (40 ديدگاه)

          خخخ چه دعوایی راه افتاد
          ببین من نگفتم ماشینهای آمریکایی بدن ماشین مورد علاقه خود منم شورولت تراورس ال تی هستش اونم بخاطر فرم صندایهای 7نفره مخصوص که بصورت 2 و2 و3 هستش و شکل اسپورتیش و موتور کم مصرفش البته اگه آئودی کیو7 همچین مدل صندلیی بده به شورولت ترجیحش میدم .اما میگم اگه بحث مقایسه بیاد وسط کیفیت و تکنولوژی آلمانیها خیلی سرتره
          یه کساییم مثل اون شروین نمیدونم چندتای دیگه خداشاهده هیچی از ماشین سرشون نمیشه فقط چهارتا کلیپ درگ دیدن جو ورشون داشته نظر میدن
          یا یکی یه نظر فوقلاده خنده داری داده بود واسه هنسی و موتورهای تیون شدش که با موتور 8سیلندرش بیشتر بوگاتی نیرو داره آخه ماشینهای هنسی تییون شدن از کولرو ضبطو بگیر تا برفپاکنشم در آوردن تا ماشین سبک شه بعدم موتورش فقط واسه رکرود شکنی ساخته شده در حد اینکه بتونه 2یا 3بار رکرود بوگاتیو بزنه اما بوگاتی یه ماشینیه که این قدرت و سرعتش به صورت استاندارد کارخونست بارها و بارها میتونی با نهایت سرعتش بری بدون اینکه خراب بشه یه ماشین شهری با همه امکاناته که یه آدم معمولیم میتونه برونتش قدرت بوگاتی برابر ماشینهای فرمول یکه با این حال گریبگس فرمول یک واسه یه فصل مسابقه بیشتر نمیتونه دووم بیاره اما گریبگس بوکاتی با تکنولوژی ساخته شده که تا ده سال کارایی داره که واقعا باورنکردنیه..
          بله رقیب تسلا مدل اس بنز sls الکتریکیه که اولین و پیشرفته ترین سوپر اسپرته
          سابربن که یه وانت گندست که که اتاقک گزاشتن پشتش که تا تیونش نکنی ماشین نمیشه ولی در کل رقیب اینو کادیلاک اسکالید بنز جی اله که ب ام و ایکس 7 هم تو راهه

          ببین خوبیه ماشینهای آمریکایی اینه که اگرچه کیفیت ساختشون و تکنولوژیشون کمتره اما با قیمتی به مراتب پایین تر ماشینی بهت میدن که همون قدرت سرعت و شتاب و غرور و ابهت یه ماشین چند صد هزار دلاری اروپاییو بهت میده…این رمز برتریشونه

        2. شروین

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          بیچاره امریکا که طرفداری مثل تو داره. باشه آقا من هیچی حالیم نیست. تو حالیته که میگی کیفیت ساخت آلمانیا از امریکاییا بالاتره و این مطالب خنده دار بالا رو نوشتی.

        3. شروین

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          این بوگاتی هم که شما میگید 4 تا توربو ناقابل داره.
          گفتم یادآوری کنم یه وقت ریا نشه.
          و در ضمن ماشینایی که هنسی تیون میکنه 3 سال گارانتی داره. میتونی بری تو سایتش ببینی که رو هوا حرف نزنی و بیای بگی شروین هیچی از ماشین حالیش نیست.
          البته از کسی که ملاکش برای انتخاب ماشین محبوب نحوه چینش صندلی ها باشه و اگه عوض بشه ماشین محبوبش عوض میشه انتظار بیشتری نمیشه داشت.

        4. شلبى

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (706 ديدگاه)

          همین که اومدى sls رو رقیب تسلا اعلام کردى و ملاکت رو براى انتخاب ماشین گفتى فهیدم چقدر از ماشین حالیت میشه!خود مدیر عامل دایملر گفته فعلا برنامه اى براى معرفى رقیب تسلا نداره،حتما شما از اون هم بیشتر از برانامه هاشون خبر دارى

      2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        جناب سینا بنده به عنوان طرفدار آمریکایی ها حرف آقا احمد رو قبول ندارم.
        داریم راجع به دو صنعت خودروسازی قدر صحبت میکنیم که سیاستشون کاملاً متفاوته اما از طرف دیگر حرف شما بزرگوار رو نیز قبول ندارم اولاً تویوتا کمری که پر فروش ترین سدان آمریکاست بدیهی است که با حضور M5 محو میشه شما داری دو خودرو رو مقایسه میکنی که یکیش قیمتش یک سوم اون یکی هم نمیشه!!!!
        آمریکا هم خوب بلده از توربو استفاده کنه که نمونش رو در کادیلاک های امروزی میبینیم مثل 2 لیتری توربو 272 اسبی اما چرا در خودروهای اسپورتش کمتر از توربو استفاده میکنه چون توربو استهلاکش بیشتره و مراقبت به مراتب بیشتری احتیاج داره و کوچکترین ایرادش تبدیل به نقص فنی بزرگی در پیشرانه میشه.
        هم اکنون خودروهای اسپرتی مثل ب ام و از این نظر استهلاک بیشتری دارند در حالی که همین وایپری که مشاهده میکنید یا کامارو و کوروت استهلاک کمتری دارن و این مزیت رو مدیون پیشرانه ی تنفس طبیعیشون هستن.
        و مورد آخر این که شما خیلی به خودت گرفتی که حتی موستانگ شلبی رو گفتی آلمانیا تو ساختش کمک کردن موستانگ تمام قطعاتش رو یونیک و برای رقابت با کامارو به طور مستقیم توسط فورد تامین میکرد و میکنه و خواهد کرد.

        داداش شروین یعنی یه بار خواستیم یه نفر بیاد منطقی جانب داری کنه از یک برند مثل این که کلا نمیتونن همچین کاری بکنن.داداش شما هم غمت نباشه ما همه با هم رفیقیم. ;)

        1. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          باربد جان یه مدت هیچی نمیگفتم تو سایت. فکر کنم دوباره برم به سمت سابق. شاید با حرفای ما ناراحت شن. مثل فریا که دیگه زیاد حرف نمیزنه.

      3. فریا

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (683 ديدگاه)

        انقد بیسوادی که میخوای بگی آلمانی های کم حجم پرخوران از آمریکایی های پرحجم تنفس طبیعی مصرف کمتری دارن ؟؟ برو آمار سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا رو ببین . جایی که وایپر 12 تا میسوزونه ، SLS AMG که 2.5 برابر قیمت وایپر رو هم داره 14 لیتر ناقابل میسوزونه !!
        تفاوت 20 اسبی قدرت و 200 نیوتن متری گشتاور به نفع وایپر چی میگه ؟!!

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. sina

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (40 ديدگاه)

          سلام
          ببین شاید با این حرفها بتونی خودت رو قانع کنی ولی واقعیت که تغییر نمیکنه الان از روی جو یه چیزی میگی به مرور زمان که بزرگتر شدی یکم مطلب خوندی اطلاعاتت رفت بالا واقعیت میاد دستت .فعلا قوی ترین کشور نه تنها تو صنعت اتوموبیل بلکه در کل صنعت آلمانه منتهی ما یاد گرفتیم هر کشوری تو صنعت نظامی قوی تره فکر کنیم تو صنعت حر ف اولو میزنه…
          تو همون صنعت اتوموبیلم المان یه چیزایی مثل بنز ب ام و دایملر آئودی لامبورگینی پورشه بنتلی بوگاتی…میزنه تو آمریکا چیزی داری مساوی با اینا بنویسی.تکنولوژی بکار رفته توی یه چرخ slsکل هیکل وایپر بیشتره
          ببین ما که از این ماشینا به طور انبوه نمیاد تو کشورمون ولی قدیمیاش که هست یه نگاه به کنار خیابون بنداز هرچی شورلت و فورد از زمان شاه مونده همشون زوارشون در رفتست اما تا حالا یه بنز خراب دیدی بعد چهل سال هنوزم داره مثله ساعت کار میکنه چرا چون بنز فقط لیست سال زمانت بدنه در برابر زنگ زدگی داره اینو میگن کیفیت…اینه تفاوت صنعت اتومبیل آلمان و دیتروید
          گذر زمان تفاوت صنعت دو اتومبیلو مشخص میکنه کوچولو

          موافقم 1
          مخالفم 4
        2. مایکل جکسون - تریلر

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (577 ديدگاه)

          آقای فریا ناقابل را خوب اومدی . کاملا بجا بود .

        3. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          اصلا هم که شما متعصب نیستی آقای سینا. بنزای 40 سال پیش همه سالمن و شورولت ها زوار در رفته آره؟
          باشه.
          لاکپشت ها هم که پرواز میکنن…

          موافقم 5
          مخالفم 1
        4. فریا

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          دقیقا با نقل قول از رضا جوابتو میدم

          “الان الکی مثلا من دارم با یه فرد ۱۰۰% منطقی حرف میزنم
          جناب مهندس
          این کامنتای طلاییتو واسه خودت قاب کن بزن دیوار

          هی میگم هیچی نگم ولی ظاهرا نمیشه!!!”

          ببینین ، طرفداری می کنین مثل رضا طرفداری کنین ، اومده قشنگ برام دلیل آورده ، لینک گذاشته ، جوری حرف میزنه من بی اختیار دیدم به آلمان مثبت میشه . حرفش منطقیه ! ولی …

      4. American car

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        داداش برعکس فکر کردی صدای همین ماشین کل شرکت بنزو میلرزونه حالا چه برسه به چلنجر و موستانگ و شورلت ماشینی که تو 13 پیست رکورد داره و بهش لقب پادشاه هندلینگ بدن و سریع ترین ترمز گیری داره و رکود های دیگه تکنولوژی اینه

      5. American car

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        داداش میگی هنسی تقویت میکنه تا یکی دوبار با نهایت سرعت برن داج دیمون که پادشاه درگ نام داره 5500 بار به صورت فابریک جز لاستیک پشت سرهم لانچ کرد نیسان gtr تو سه بار لانچ گیربکسش رد داد داداش تو کیفیتم آمریکا حرف اولو میزنه یه ماشین آلمانی بگو که این کارو کرده باشه

    5. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2280 ديدگاه)

      خوشحالم که پدال شده دو قسمت
      اونایی که آلمانی بازن و اونایی که چشم دیدن آلمان رو ندارن
      و این بزرگی صنعت این کشورو میرسونه
      حالا جناب سوسول شناس….چند تا سوال ازت دارم!!!
      میشه بگی رقیب آمریکایی ب ام و i8 چه مدلی میشه و چه کاره ست در برابر این ماشین؟
      لطفا رقیب آمریکایی مرسدس یونیماگ رو ذکر کن
      لطفا رقیب امریکایی Mercedes G63 6*6 رو معرفی کن
      پر شتاب ترین ماشین امریکایی رو اسم ببر لطفا

      ماشینی که نسته به رکورد زونداR

      1. شروین

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        اتفاقا پدال همیشه یک قسمت بوده. متعصبین آلمانی. یه عده هم که بیشتر به امریکاییا علاقه دارن با دلیل و منطق حرف میزنن اما آلمانان که چشم پذیرفتن ندارن. رقیب i8 شما تسلاست. رقیب مرسدستون هم جیب هامر. پر شتاب ترین امریکاییا هم کوروت های 3000 اسبی. که حتی آلمان یه دونه هم لاقل واسه دلخوشی ما نداره. ضمنا شما یه مرسدس که شتاب جانبی بالای 1 و رکورد نوربرگ رینگ بهتر از کوروت یا وایپر برا من بیاری ممنون و مدیونت میشم!!!!
        کسی نمیگه صنعت آلمان کوچیکه. اما باید قبول کنین که سیاست های دنیا و حتی صنعت هایی که تو دنیا تعریف میشه همه پشت درهای بسته پنتاگون تدوین میشه. پس تا نوک بینی رو نبین…

      2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2280 ديدگاه)

        ماشینی که تونسته رکورد زونداR رو در نوربرگرینگ یا پیست تاپ گیر رو بزنه اسم ببر؟!
        تا حالا کدوم شرکت امریکایی از یه موتور ۱۶۰۰ سی سی توان +۸۵۰ اسب رو بیرن کشیده؟
        کدوم ماشین امریکایی تونسته شتاب پژو گرن توریسمو رو ثبت کنه؟
        سیستم های نصب شده روی لافراری و FXXK رو کدوم ماشین امریکایی داره؟
        کدوم سدان سنگین تر از دو تن امریکایی با کمتر از ۶۰۰ اسب شتاب ۳،۴ رو ثبت کرده؟
        تا حالا اسم W125 رکورد واگن به گوشت خورده؟؟؟
        برو رکورد سرعتشو ببین و نگاه کن کجا این سرعتو ثبت کرده!!!
        الان سریعترین تنفس طبیعی دنیا چه ماشینیه؟
        پر شتاب ترین تنفس طبیعی دنیا چیه؟
        بهترین رکورد پیست مربوط به کدوم تنفس طبیعیاست؟
        موارد بالا رو با سیستم های پر خوران هم تکرار کن
        ماشین ناز پرورده آلمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        الان لابد فک میکنی خیلی هنرمندانه با این کامنتت المانو به زیر کشیدی؟؟؟
        یه طرف یه ژاپنی باز میاد به المان حمله میکنه
        یه جناب فرانسوی باز که هنوز هیچی در مورد شرکتای مورد علاقش نمیدونه میاد به المان حمله میکنه
        امریکایی باز ها هم که کلا المانو هدف گرفتند
        بعد جالبه در کمال پررویی میگن آلمان اصلا در حدی نیست!!!!!!!!!!!
        واسه چیزی که خیلی کوچیکه اینقدر شاخ و شونه میکشین؟
        پس در این صورت مشکلتون فراتر از این حرفاست و حتما یه دکتر برین
        برین ببینم میتونینن جلوی رشد فولکسو بگیرین و جنرال موتورزو ببرین بالای فولکس واگن؟ سود و درامدش که اندازه دایملر هم نیست فولکس دیگه بماند…
        برین ببینم میتونین ورشکستگی این امریکایی ها رو توجیح کنین که به خاطر عدم مدیریت صحیحشون بوده و اگه دولت اوباما جمعشون نمیکرد الان باید تو زباله دانی تاریخ دنبالش میگشتین نه تو مطالب پدال…
        برین ببینم شرکت امریکایی پیدا میکنین که از زیر هزاران بار بمباران جنگ جهانی دوم زنده در برن و احیا بشن که هیچ برند های دیگه هم احیا کنن؟ تازه همون سال بعد از سالها دوری برن تو مسابقات اتومبیلرانی شرکت کنن و همون سال اول حضور قهرمان بشن و ایضا سال بعدش!
        یه بحران اقتصادی اومد نصفشون منهدم شدن وای به حال جنگ و بمباران و غیره
        برین ببینم میتونین مانع فروش بنز و ب ام و تو امریکا بشین؟
        برین ببینم کامیونای امریکایی میتونن در برابر اروپایی های جایزه درو کن مقاومت کنن یا بازم به فکر طراحی های مضخرفن و تو دهه هفتاد هشتاد زندگی میکنن؟
        ادامه بدین ببینم به کجا میرسین!!!
        هرکی هر جوابی داره بنویسه خوشحال میشم بشنوم

        1. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)


          فقط همینقدر بگم که همه اینا که شما گفتی بازیای سیاسیه. اما شما به صرف دیده هات میتونی خوش باشی. اگر هم به من گفتی برو دکتر عزیزم من خودم دکترم ;-)

        2. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          zonda r ماشین خیابانی نیست . بقول جرمی باهاش بری تو خیابون افسر پلیس میاد میگه چرا تایرات عاج نداره ؟ چرا چراغ راهنما نداری ؟
          ماشینای غیر خیابونی آمریکا که 1/4 رو توی 6.0 ثانیه میرن ! (شورولت بل ایر 1957 درگستر توی همین پدال موجوده )
          از 1600 نه ! ولی از 4.5 لیتر 2000 و خورده ای اسب گرفتن ! کادیلاک XLR درگستر داریم .
          اون سیستم های فراری رو نام ببر ببینم چیه ؟ از کی تاحالا فراری آلمانیه ؟ شرکت هایی که تحت مالکیت فولکس ان آلمانی ان ؟ پس فراری هم تا پارسال آمریکایی بود !

        3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          درود
          فریا زونداR و زوندا R اوو (نسخه قویتر و سریعتر) خیابانی نیستن قبول
          زوندا روولوشن که نسخه خیابانی و تازه قویتر از Zonda R Evo هست چی؟ اونم با شتاب کمتر از ۲،۵

        4. صادق

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2121 ديدگاه)

          داش فریا با فراری چیکار داری پس؟؟!؟!؟ ;)

          بحث آلمان و آمریکا کم نبود که ایتالیا رو هم انداختید وسط؟؟!

          رضا منظورش ار فراری به تکنولوژی موجود توی اروپا بود.

          حالا فقط توی کامنتت ربط این 3 تا رو من نفهمیدم
          فراری + فولکس + فراری هم تا پارسال آمریکایی بود

          قربونت شفاف ساری کن ;)

        5. فریا

          ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          فراری اگه اشتباه نکنم تحت مالکیت گروه کرایسلر-فیات بود صادق جان .

      3. فریا

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (683 ديدگاه)

        لفظ سوسول که خیلی بچگونس برای یکی از قطب های خودروسازی دنیا ( خواه به آلمان بگی ، خواه به آمریکا ، ژاپن یا ایتالیا)
        شتاب که داریم شلبی تاتارا
        Tuatara will accelerate from a stop to 62 mph (100 km/h) in 2.3 seconds and the top speed is estimated to be 276 miles per hour (444 km/h
        آفرودر ستوک یا مادیفاید داریم تا دلت بخواد . از رنه گید گرفته که توی یکی از تست ها راننده میگفت دست گرندچروکی رو از پشت بسته تا خود گرندچروکی و هامر و F-150 SVT Raptor و گرندچروکی Trailhawk2
        i8 ایکاش اصلا اسمشو نمیاوردی چون مجبورم ماشینیو بکوبم که خودم عاشقشم .
        i8 در حالت هیبریدی شتاب 3.6 ثانیه ای و درحالت الکتریکی شتاب اعجاب انگیز 9.2 ثانیه ای رو داره . تسلا که تمام الکتریکیه 3.2 ثانیه . 1/4 مایل 0.7 ثانیه به نفع تسلاست . تسلا 700 کیلوگرم سنگین تره . قیمت فولشون حدود 30000$ تفاوت داره ! بازم بگم ؟!

      4. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2280 ديدگاه)

        شروین جان خیلی باحالی دمت گرم
        ما که الان متعصبیم از فردا منتظرم یه مطلب المانی هستم تا پر کنم یه سوزن انژکتورش به کل هیکل آمریکا و آمریکایی جماعت می ارزه
        شاید اون موقع از نظر ملت منطقی شناخته بشیم
        فقط واسم حضم نمیشه چطور با صدای اگزوز ماشین صنعت یه کشور محو میشه؟!؟!؟!؟!؟!؟!
        مرسدس خودش علاقه ای به شکستن رکورد نوربرگرینگ نداره ولی موتوراشو میتونی تو مدلای زوندا و هوایرا ببینی
        کادیلاک میره رکورد بزنه که مرسدس بره؟
        بعدشم هامر خدا بیامرز رو با G63 6*6 قیاس میکنی؟
        هر کی هیکل گنده داره افرودر قوی محسوب میشه؟
        جیپ؟ کل جوابت واسه سوالم همین یه کلمه بود؟ جیپ؟
        کدوم مدل؟ چه سری؟ اسمش؟ کجا تولید میشه؟
        این یکی شیر است کآدم میخورد …. آن یکی….
        کوروت سه هزار اسبی؟
        پورشه ۹۱۸ که یه مدل استوکه بهترین شتاب ۲.۲ رو ثبت کرده
        استوک چی دارین؟
        اگه بحث غیر اینه خب Mercedes W04 هم ماشین فرمول یکه که میتونن شتابای حدودی ۱.۵ ثانیه و حتی بهتر رو ثبت کنن…
        یه لینک هم از این کوروتای ۳۰۰۰ اسبی بزار ببینیم چه ریختین خیلی دوست دارم ببینم…ماشینا F1 دو ساعت بیشتر رو دور موتور +۱۰۰۰۰ کار میکنن جیکشون در نمیاد تازه شیش هفتا مسابقه هم عین ماه کار میکنن….این کوروتی که گذاشتی چه کاره ست؟ تقویتش کهر یه تیونر تخصصی و حرفه ای مثل جی پاور یا براباس بوده یا کار دوسه تا از این مکانیکای امریکایی که توانو میبرن بالای هزار اسب به دقیقه نمشیده ماشین میپوکه؟
        لینک این کوروتو حتما بزار

        1. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          همون انژکتوری که میگی به کل آمریکا می ارزه اختراع کادیلاکه
          مرسدس علاقه نداره رکورد نوربرگرینگ رو بشکنه ! آمریکا هم علاقه ای نداره توی فورمولا 1 شرکت کنه !
          بله رکوردای کادیلاک CTS-V , XLR-V و …توی نوربرگرینگ و لاگونا سکا هنوزم حرف برای گفتن دارن !
          لینک کوروت 3000 اسبی رو میزارم به روی چشم . فقط بیزحمت تو هم یه لینک بزار 918 صفرتاصد رو توی 2.2 ثانیه پرکنه ! توی درگ هایی که من دیدم 918 به شتاب بهتر از 2.8 دست نیافته !
          جیپ ؟؟ آره جیپ ! هضمش سخته نه ؟! با سابقه دار ترین آفرودر جیــــپه ! متاسفانه مغز شما با چیپ های تقلبی هندی ، ژاپنی ، بریتانیایی و کره ای پر شده و بعید میدونم کل عمرتون پشت یه جیپ آمریکایی الاصل نشسته باشین !
          هامر مگه من بحث هیکلشو کردم ؟؟ هامر تو همه ی تست ها سربلند بیرون اومده ، سال 1990 که هامر آفرودر بود G کلس کجا بود ؟!

        2. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          youtube. com /watch?v=dXpgsVoY5pc
          youtube. com /watch?v=PznboTtpwA8
          youtube. com /watch?v=dG3DXStrE90
          youtube. com /watch?v=2OM5x6gMGeI
          youtube. com /watch?v=gVL4DgoPPA0
          youtube. com /watch?v=at49BjAa80Q
          youtube. com /watch?v=5O5Vp2Npez0
          youtube. com /watch?v=gc-wDqZlup0
          اینا همشون کار دوسه تا از این مکانیکای امریکایی که توانو میبرن بالای هزار اسب به دقیقه نمشیده ماشین میپوکه!!!!! O_o

        3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          درود
          اگه میشه لینک یوتیوب نذار
          در حال حاضر به قن شکن دسترسی ندارم
          فقطتو این فیلما در مورد عمر مفید موتور صحبت شده یا در مورد هندلینگش؟؟؟
          اینم لینک پورشه:
          http://m.caranddriver.com/features/the-2015-porsche-918-spyder-is-the-quickest-road-car-in-the-world-feature

        4. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          اینم از fuel injection اختراع کادیلاک ;-) :
          .
          http://www.daimler.com/dccom/0-5-1324140-1-1324153-1-0-0-1324142-0-0-135-0-0-0-0-0-0-0-0.html
          ————————————————-http://en.m.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

        5. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          درود
          شلبی جان اولا ممنون از کامنتت
          دوما اگه G63 6*6 رو یه پیکاپ میدونی خب میشه یه رقیب خوب واسه این مدلایی که گفتی عنوان کرد…
          ولی حالا بحث این حرفا نیست
          بحث اینه که تنها ربط این مطلب به آلمان , پیستیه که قراره توش رکورد بزنه ولی اینجا از کامنت اول شروع کردن به توهین به المان اونم نه از نوع معمولیش و هر چرت و پرتی که به ذهنشون رسیدو گفتند
          کارم با رفقای خودم مثل فریا و باربد و … نیست چون میدونم از این حرفا نمیزنن . فریا درست گفت که به کار بردن لفظ سوسول برای المان یا امریکا یا ژاپن کار درستی نیست و درست هم میگه
          خداوکیلی مدیونی نری یبار از بالا کامنتارو نخونی ببینی چه خبره
          بعد شما انتظار داری هیچی نگم؟
          یبار داشتم با شروین بحث سرعت خودرو میکردم گفتم مرسدس قبل از جنگ جهانی دوم ماشین ساخته که سرعتش *۴۰۰ بوده و تازه اینو تو یه اتوبان و جاده عمومی ثبت کرده و اینکه به ماشین مسابقه ای اونم از نوع موفق و قهرمانش بوده(که ایراداتی به هندلینگ و استهلاک وارد نشه) و رکوردش تا ۲۰۱۳ شکسته نشد:http://en.m.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W125
          حالا برداشت بد نشه …
          من یه حرفی زدم و باید هم منبع بیارم و شروین حرف درستی زد
          اما چرا به این لینک نیاز بود؟
          چون شروین از وجود همچین چیزی خبر نداشت
          و خب طبیعیه من مرسدس رو دوست دارم و بیشتر اطلاعات خودروییم در مورد مرسدسه
          ایضا برای شما و سایرین در مورد امریکا
          میبینی که همه در مورد همه چیز اطلاع ندارن…حالا سوال اینه این افرادی که میگن فلان ماشین با یه بوقش بنزو منهدم میکنه چقدر از بنز اطلاع دارن؟چقدر این شرکتو میشناسن؟در مورد اختراعاتش یا افتخارش چقدر میدونن؟یا نه بنز اصلا هر شرکت دیگه ای….
          خب من فامیلمون دبی زندگی میکنه ازم در مورد لومینا اس اس پرسید گفتم والا خیلی اطلاعات ندارم اومدم تو پدال از بقیه پرسیدم
          به همین راحتی!!!
          باور کن من از امریکا بدم نمیاد عاشق فورد موستانگم ولی این رفتارا واقعا خوب نیست…این جو ضد المانی هم خوب نیست…هرکی کار خودشو بکنه….تو هر پستی میری یکی داره به المان حمله میکنه!

        6. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          فریا ببین اذیت میکنیا
          جی واگن کجا بود؟؟؟؟؟،
          احمد بیچاره یه متن مفصل گذاشته درباره اینکه نسل اولش سال ۱۹۰۷ ساخته شد منم کلی داستان گفتم کلی هم دعوا کردیم با ژاپنی بازا
          بعد میگی کجا بود :|
          امریکا هم خیلی دوست داره تو فورمول یک شرکت کنه ولی خب میدونه سرمایه گذاری رو همچین چیزی خیلی هزینه و زمان میبره تا به ثمر بشینه وگرنه فورد هم خیلی تلاش کرد تا جایی تو اف وان داشته باشه
          ولی خب الان نیست
          فرمول یک اخر تکنولوژی موتوره و چیزی نیست که روش بحث بشه
          موتورهای v6 با حجم ۱۶۰۰ سی سی کنونی در فرمول یک استفاده میشن و مطمین باش هیچ موتوری در دنیا پرفورمنسی بالاتر از این موتورها نداره (با این مشخصات)
          حالا از این حرف بگذریم
          الان mercedes amg gt اماده رکورد زنیه و عملکرد فوق العاده ای داره
          تازه نسخه بلک سری هم یقینا رکوردای خیلی بهتری ثبت خواهند کرد
          دایملر هم به احتمال خیلی زیاد تا سه سال (کم یا بیشتر) اینده رقیب مستقیم پی وان و ۹۱۸ رو رونمایی میکنه که باید منتظر عملکردش باشیم
          حالا یه سوال خارج از بحث:
          قیمت این مدل وایپر چقدره در حال حاضر؟البته گفته اعلام نشده ولی حدودش چقدر میشه با توجه به مدلای قبلی؟محض اطلاع خودم میخوام بدونم…
          در ضمن من یه مدل مشخص از جیپ رو خواستم که رقیب مدل بنز مذکور بشه وگرنه خیلی هم جیپ رو قبول دارم و پشتش هم نشستم و تازه ماک و اینترنشنال های قدیمی رو هم سوار شدم و خیلی هم خوشم اومد ( اینو گفتم فک نکنی از اوناشیم;-) )

        7. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          رضا جان به قول شما دیگران یه چیزی میگن و بقیه رو میندازن به جون هم. شما هم از بالا لینکا رو بخونی من بی احترامی به بنز نکردم بلکه جواب اونایی رو دادم که به این افعی میگن لگن و این حرفا. و یه نفر دیگه گفته بود صدای اهم مرسدس از صدای وایپر بیشتره که به من برخورد و …
          قیمت این وایپر هم با توجه به قیمت حدود 100 هزار کوروت و وایپر معمولی باید بالاتر باشه دیگه :-D

        8. شلبى

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (706 ديدگاه)

          اول اینکه رضا جان ما به شما و همه بچه هاى پدال ارادت داریم و از اطلاعاتتون همیشه استفاده میکنیم
          در مورد G63 خب من اونو رقیب تراکاى امریکایى نمیدونم چون سبک طراحیش فرق داره و یه ماشین گران قیمت و با تیراژ کم و پایینه که بیشتر توسط افراد ثروتمند و کلکسیونرها خریدارى میشه تا اینکه کسى اونو بخره براى کاراى روزمره یا مثلا کار تو مزرعه و از نظر قیمت هم اختلاف زیادى با تراکاى امریکایى داره و سبکش فرق داره
          و اخر اینکه با قسمت اخر حرفاى شما موافقم،تو پدال جو کامنتا تا حدود زیادى هیجانى و احساسیه و این قضیه در مورد برنداى ژاپنى و المانى هم صادقه،مثلا خیلى وقتا که از یه ماشین المانى خوب مطلب گذاشته میشه خیلى ها میان جاهاى دیگه رو میکوبن المان رو بالا میبرن و حتى مثلا میگن که ماشیناى المان با اشغالاى کشوراى دیگه قابل مقایسه نیست و …. (عین حرفاشون رو دارم میگم )عین همین اتفاق با شدت کم تر در مورد برنداى ژاپنى هم صادقه در صورتى که یه کار خوب حالا از هر جایى که میخاد باشه قابل تحصینه

      5. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2280 ديدگاه)

        در ضمن شروین اگه مرسدس با شتاب درست وحسابی میخوای وایسا لینک میزارم
        صبر کن تایید شه

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          اینو ببین:
          http://www.topcarrating.com/2014-mercedes-benz-slr-mclaren-v10-quad-turbo-brabus-white-gold.php
          اینو هم خالی از لطف نیست ببینی,گرچه به اندازه بالایی نیست ولی به سال ساختش دقت کن:
          http://www.topcarrating.com/1999-mercedes-benz-clr.php
          در ضمن شروین جان شما رفیقمی و من هم همچین حرفی به شما نمیزنم
          خطابمم به افرادیه که چرت و پرت مینویسن تو سایت و فضا رو متشنج میکنن ما رو به جون هم میندازن خودشونم متواری میشن :-D

        2. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          رضا جان ما که دعوا نداریم که یکی یکی بیایم جلو. بعدشم ما زمین خوردتیم رفیق. نمیخوام ادامه بدم که بحث کش دار بشه چون دلم نمیخواد ناراحتی پیش بیاد اما راستش رو بخواهی تو این لینک ها من فقط 2 تا مرسدس میبینم که طبق عدد اعلامی باید بهترین نتایج همه پیست ها رو تا الان ثبت میکردن اما نکردن پس ارزشی نداره. اینکه شرکت ادعا کنه این اعداد منه خب باشه. که چی؟! اگه جوابت اینه که رکورد پیست جز سیاست هاش نیست پس این ماشینا هم معنی ندارن. منم ادعا میکنم بهترین راننده دنیام. آیا هستم؟! :-D

      6. شلبى

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (706 ديدگاه)

        حالا منم یه چند تا سوال دارم رضا جان میشه شما رقیب المانى شورولت سابربن رو بگى کدومه؟
        یا رقیب المانیه وانت فورد F-150 معمولى و سریه raptor
        یا رقیباى المانیه تراکاى فول سایز فورد و دوج جى ام و شورلت؟
        میشه رقیباى المانیه ماسل کاراى امریکایى رو بگید
        یا رقیب المانیه تسلا مدل S؟
        رکورد سرعت هم که دست هنسى و امریکاییاست با تیون موتور کوروت!!!
        اگه بى ام و هاى سریه i تازه توسط بى ام و معرفى شده پایه خودروهاى الکتریکى با عملکرد بالا رو اصلا تسلاى امریکا چند سال زود تر گذاشت و هنوز هم در این زمینه بى رقیبه
        خودروسازیه المان بسیار قویه و کسى منکر این نیست ولى ما نمیتونیم از زدن چندتا مثال که کشوراى دیگه در مقابل اونا رقیب ندارن نتیجه گیرى کنیم
        اینجورى باشه الان اگه بخوایم از ایتالیا مثال بزنیم ماشیناى زیادى رو میتونیم نام ببریم که کشوراى دیگه براى اون رقیب ندارن و همچنین از انگلیس یا حتى از سوئد،چون سیاست خودروسازى کشورا مختلفه و هر کشورى سبک خودشو داره و در یک زمینه بهتر عمل میکنه

        1. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          دقیقا شلبی ، به نکته ی مهمی اشاره کردی
          رضا رقیب اروپایی داریم برای GMC Syclone 1990 و RAM SRT10 2010 ؟ فکر کنم مقایسه این GMC با فراری هم عصر خودشو خونده باشید ، خیلی جالبه :D
          توی 0-100-0 مایل پشت فراری رو به خاک میماله :) ستوک کارخونه هم هست .

        2. صادق

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2121 ديدگاه)

          :) :) :)

          نشد دیگه داش فریا، باور کن نشد

          من از اون مقایسه اطلاع دارم

          ولی اگه یه نگاه، فقط یه نگاه به مشخصات فنی شون بندازی جواب همه چیز توش وجود داره

          فراری 300 اسب داشت و اون وانت اگه اشتباه نکنم حدود 280 (اختلاف چندانی نیست و همینطور بیشتر تاثیر اسب توی سرعت نهایی ظاهر میشه، که اینجا بحث زیادی روش نیست)

          گشتاور وانت حدود 475 ن.م بود ولی فراری بیچاره فقط 324 ن.م داشت (بیشترین تاثیر تو شتاب)

          از طرفی اگه اشتباه نکنم (درست یادم نیست، ولی فک کنم جی ام سی 2 محور بود ولی فراری تک محور عقب بود (عامل موثر دیگه توی شتاب اولیه) )

          و در ضمن، Syclone توربو بود، ولی فراری تنفس طبیعی

          با این همه مشخصات حتما انتظار هم داشتید فراری برنده بشه؟!؟!؟!؟؟! ;)

          البته میدونم کلا ربطی به هم ندارن، و گاها این سری مقایسه ها نه برای خراب کردن یه ماشین، بلکه برای خوب نشون دادن اون یکی برند انجام میشن که اینجا هم برای اینکه فراری کوبیده بشه نبوده، بلکه برای نشون دادن توانایی های اون وانت انجام شده (به قول خودمون، مردم بگن، وااااای، syclone فراری رو شکست داده..!!!)

          ولی در کل گفتنش بر من واجب بود ;)

          ارادت

        3. فریا

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          صادق جان من که نخواستم بگم فراریه بده . و البته باید با هم سگمنت خودش مقایسه بشه . این مقایسه چیزی از ارزش های فراری کم یا بهش اضافه نمی کنه . ولی جالب توجهه که یه وانت ستوک با اون ایرودینامیکش و وزنش بتونه توی شتاب 0-100 مایل از یه سپرت کار جلو بزنه و درعین حال سریعترم متوقف بشه . حالا خواه فراری باشه ، خواه کوروت :D

      7. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2280 ديدگاه)

        فریا من اون کامنتو در جواب شروین دادم اشتباهی قاطی شد

        1. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          خب جواب کامنتای منم بده زورت فقط به بقیه میرسه ؟ :D
          Just4Fun گفتم .

        2. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          رضا جان من یا فریا نداره. فریا بهتر از من دونستنی ها رو میدونه و بهتر از من گفتنی ها رو گفت…
          و البته شلبی و باربد و کافر و زیگمای عزیز

        3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          جواب همه رو میدم در حال تاییده
          من قبل از دیدن کامنت فریا اونو گذاشتم
          شما هم که چند نفرین من یه تنه باید جواب بدم
          (چند نفر به چن نفر؟؟؟ :-D نوبتی بیاین :-D :-D ;-) )

        4. فریا

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (683 ديدگاه)

          شکست نفسی می فرمایی شروین جان . ما هنوز در حضور شما درس پس می دیم .

        5. شروین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          اختیار داری. شما استاد مایی فریا جان.

      8. احمد

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (380 ديدگاه)

        داداش مگه المان چی داره که کسی چشم دیدنشو نداشته باشه
        المان فقط سازنده خودرو های لوکس هست که این بازار رو هم طبق پیش بینی فوربس و بولومبرگ داره کم کم تقسیم میکنه با رقبا و سهمش به مرور کم وکمتر میشه
        بیشتر تعصب شماها نسبت به المان به دلیل نداشتن اگاهی و عدم شناخت حتی نسبی نسبت به صنعت عظیم خودروسازی امریکا ست
        بازار و صنعت امریکا شاخص های خاص خودشو داره که با هیچ جای دنیا قابل قیاس نیست

        فقط اینو بدونید که صنعت در امریکا در همه شاخص ها که خودروسازی هم شاملش میشه بسیار جلوتر از همه دنیاست

  2. american muscle

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (98 ديدگاه)

    من هنوز موندم چلنجر هل کت با موتور 6.4 لیتری 8 سیلندرش 881 گشتاورشه و 707 اسب بخار تولید میکنه ولی این 8.4 لیتری 10 سیلندرش 645 اسب بخار813 گشتاور از هل کت کمتره.اللللللللللللبته نا گفته نمونه رو همین وایپر یه توربو دوقلو بزرگ و اینترکولر خرکی بندازن قدرتش به 1000 اسب بخاربالاتر!!! و سوختشم E85 (مخصوص مسابقات) باشه به بالاتر از 1500 اسب بخار میرسه!!!!!!!!! حجم بالای موتورش و تعداد سیلندرای بالاش حسابی میطلبه تقویتش کرد 8 لیتر حجم موتور و 10 تا سیلندر خداوکیلی شوخی بازی نیسس.از لحاظ زیبایی هم تو دل برو هستتت انصافا……………..من منتظر چلنجر 2016 ام.اوففف معلوم نیس چجوری میخوان سورپرایز کنن

    1. شروین

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      ماسل جان خودت جواب خودت رو دادی. هل کت سوپر شارژر داره اما وایپر پر گشتاور ترین موتور تنفس طبیعی دنیا رو داره.

      1. american muscle

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (98 ديدگاه)

        خخخخ اصن حواسم نبود شروین جون

  3. شروین

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    این ماشین یعنی عااااااااااااالیه. دیوانه میکنه. وای صدای نعره موتورش، اگه ویدیو پیست نوربرگ رینگ رو دیده باشید تو دور قرمز دنده جوری تکون میخوره انگار میخواد از جا در بیاد از بس قدرت داره . شتاب جانبی 1.5g جای هیچ حرفی باقی نمیذاره که البته همیشه گفتم از بس این ماشین وحشیه هر کسی نمیتونه باهاش خوب بره. لاستیکاش هم کد سرعتش 99Y هست که حتی از میشلن پایلوت کاپ که رو مدل قبلیش بود بالاتر. منتظر نتایج پیستش باید باشیم که رکوردهای سری قبلی خودش که بی نظیر بود رو بهبود بده.

    1. american muscle

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      انقد رو گشتاور و اسب بخارش کار میکنن که عقبش این ور اون ور میشه و به قول خودت کنترل نداره….یکی چیزایی که خیلی دوس دارم اینه تو کیلومترش دور موتورش بره بالا عکس افعیه ظاهر میشه…اوففف

      1. فریا

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (683 ديدگاه)

        TC هلکت رو فعال کن ببینم کی میتونه باهاش تیک آف کنه ؟؟ اون پدیده ای که تو میگی عمدی یه . راننده سیستمای الکترونیکی رو خاموش میکنه که حال قدرت و گشتاور رو ببره

        1. american muscle

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (98 ديدگاه)

          اصن ربطی به این نداشت حرفم آره میخوان باهاش کیف کنن سیستم مدیریتی موتور و… غیر فعال میکنن محدودیت نداشته باشن ولی حرف من چیز دیگه ای بود

  4. Jeremy

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    لامبورگینی نمی خوام بنز و لکسوز نمی خوام شیشه و کراک و سیگاری نمی خوام من اینو می خوام من وایپر ACR می خوام

  5. jilux

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    این که موتورش دست سازه،آدمو مور مور میکنه :-*

    1. american muscle

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      خخخ فک میکنی.

  6. جواد

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    این و کلاً ماشینای آمریکایی خیلی بیریخت و قیافه و مسخرن!
    بعضیا تا اسم آمریکا میاد جو گیر میشن!

    1. BMW4ever

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (155 ديدگاه)

      هیچ کس نمیتونه از مار افعی نترسه چه برسه به این که منکر ابهت وایپر شه

    2. american muscle

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      عمو جون هر وقت فهمیدی گشتاور یعنی چی بعد بگو مسخره.فقط گشتاور تنها.منظورمو بعضیا میفهمن.کمتر کسی میتونه ماشین آمریکایی رو بفهمه تو که احساسی نسبت به ماشین نداری این حرفو نزن.من به وایپر نگاه میکنم دلم میلرزه ولی تو به چشم یه مشت آهن و فلزنیگاش میکنی باید ماشینو بفهمی گلم

  7. احمد باقری

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    واقعا یک شاهکاره. ابهتش مثال زدنی است. در کل، معرکه است.

  8. کافر مقدس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1631 ديدگاه)

    زیباست ولی یکم جلوپنجره گم شده و از اباهت اون جلو پنجره کاسته:D

    این جلوپنجره

    http://www.8up.ir/images/46zp6ajcc9wslh1q248.jpg
    عاشق اون خطوط بدنه م که در امتداد کاپوت قرار گرفته!

    1. american muscle

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      عزیزم رو تزئینات که کار نمیکنن عمدا این طوری طراحی میکنن ماشین تو سرعت بالا بخوابه هممممش رو حساب کتابه

  9. محمدرضا

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    یک ماشین عالی

    و شدیداً جاش اینجا خالی

  10. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    من تو کف اون برنامه شخصی سازیشم!!!
    “11 نوع چرخ مختلف، 16 نوع تریم داخلی، 8.000 نوع رنگ بدنه، 7 نوع پکیج آئرودینامیکی مختلف و 24.000 نوع نوار رنگ سفارشی را برای وایپر خود برگزینند.”

  11. سروش

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    من اگه داشته باشمش فکر کنم توش زندگی کنم . آدرنالین میخوای تو حالت پارک یه ذره گاز بدی حله . فقط صدای موتورش ارزش خریدشو داره بغیر از هندلینگ عالی و شتاب خوب و گشتاور عالی با موتور تنفس طبیعی .

  12. احسان(احسان سابق)

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    ماشینیه که واسه عشق و حال شخصی ساخته شده.برای این هست که پات رو بذاری رو گاز و باهاش اسفالت رو بکنی

    1. american muscle

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      یکی از فانتزیای آمریکایی ها همینه با لاستیکشون مه درست کنن.صدای اگزوزش دلتو بلرزونه و به وحشت بندازه.

  13. milad

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (208 ديدگاه)

    ماشینهای امریکایی فقط آدرنالین خون بالا میبرن..همسایمون یه کاپریس 1977 داره گاز که میده اسفالت میکنه چه برسه به اینا…

  14. سعید

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1479 ديدگاه)

    عجب هیولایی شده،همه اعداد و ارقامش شگفت انگیزه،
    رکورد نوربرگرینگ Dodge Viper ACR که در سال 2009 زده 7:22.1 هست که رتبه 13 رو تو این پیست داره،
    اما بهترین رکورد وایپر مربوط میشه به Dodge Viper SRT-10 ACR با 600 اسب بخار قدرت و شتاب جانبی 1.08g که رکورد 7:12.13 رو در سال 2010 زده و رتبه 6 رو تو این پیست به دست آورده.
    پس این ماشین فوق العاده اس برا پیست.

    1. american muscle

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      وایسا با این یکی برن تو پیست همه چی عوض میشه

  15. ali

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    خسته نباشید
    ماشین های امریکایی واقعا فوق العاده ان قدرت و ابهت خاصی دارن ولی هیچ موقع نمیشه با صنعت خودروسازی المان مقایسش کرد واقعا نمیشه المان اصن معروفه تو دنیا به کیفیت تولیداتش به خاطر نظم و دقتش یه جوریایی حالت ضرب المثل شدن تو دنیا…چندوقت پیش مستند خط تولید مرسدس بنز رو نشون میداد بخدا دیوانه کننده بود هر تیکشو(حتی کوچکترین)میخواستن درست کنن از هزارتا کارشناس و دستگاه تست و مهندس و … باید رد میشد…واقعا هیچ خودروسازی تو دنیا در حد المانیا نیست

    1. شروین

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      شما خط تولید ماشینای امریکایی رو ببینی متوجه میشی اینجوریا هم نیست که فکر میکنی و میبینی چیزای دیگه ایی به جر اونا که تو خط تولید آلمان دیدی وجود داره که ازش بی خبری…

  16. ali

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    اتفاقا خط تولید کامارو هم نشون داده بود روز قبلش خیلی عالی بود ولی بازم به المانیا نمیشن من اصن تعصب بی جا ندارم بخدا چون هیچکدومشونو نمیتونم داشته باشم خط تولید کشور من اخرش شده دنا که لوکس ترین خودرومونه مثلا حالا یه کلیپم هست لینکشو پیدا کنم میزارم که دگ عمق فاجعه رو ببینین!!!!!!!
    ماسلز کار های امریکا واقعا دیوانه کنندن ولی درکل به نظرم المان خیلی جلوتره تو صنعت خودرو سازی البته اینم یه نظر شخصیه
    دوستان پدال یه مقایسه کرده بود بین خودرو های اروپایی و امریکایی نتیجش چی بود؟؟؟؟
    راستی من اطلاعاتم خیلی زیاد نیست راجبه خودرو ببخشید اگه بعضی وقتا نظر میدم
    مرسی از پدال به خاطر مطالب خوبش

    1. شروین

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      علی جان اگه منظورت اون کلیپه که نشون میده جای کیلومتر شمارهای دنا عوض شده که دیدمش :-D
      ضمنا چه ببخشیدی اینجا که زمین بابای ما نیست که بگیم شما چرا اومدی توش. راحت باش داداش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا