دوج چارجر 1970 با بدنهای فیبر کربنی، تلفیق زیبای سنت و مدرنیته...
دوج چارجر 1970 با بدنهای فیبر کربنی میتواند یکی از ستارههای اولین روز هفته سرعت دوج 2022 باشد. ما قبلاً برخی محصولات مدرن این رویداد هیجانانگیز را معرفی کردهایم اما از جمله خودروهای کلاسیک میتوانیم به این جواهر اشاره کنیم. بدنه این خودروی عضلانی از فیبر کربن ساخته شده و از طریق گروه قطعات پرفورمنس دایرکت کانکشن دوج میتوان آن را خریداری کرد.
به گزارش motor1، دوج چندین پیشنهاد برای دوستداران سرعت و خودروهای سفارشی دارد که از جمله آنها میتوان به پیشرانهها و گیربکسهای پرقدرت و قطعات فیبر کربنی اشاره کرد. این دوج چارجر 1970 که مشاهده میکنید کاملاً از فیبر کربن ساخته شده و در میان سایر خودروها کاملاً جلبتوجه میکند. دایرکت کانکشن با شرکت فاینال اسپید کار کرده تا مجوزهای تولید و عرضه آن اخذ شود.
فعلاً اشارهای به قیمت این بدنه فیبر کربنی و میزان تولید آن نشده است اما بدنه خودرو را نمیتوان جزو قطعات کلاسیک موپار دانست. برنامههایی برای اعطای مجوزهای بیشتر به شرکت فاینال اسپید به منظور تولید بدنههای سفارشی پلیموث باراکودا و رود رانر نیز وجود دارد. البته اگر شما دوستدار تریم فیبر کربن روی محصولات مدرن دوج باشید دایرکت کانکشن قطعات مختلفی را برای جدیدترین نسخههای چلنجر ارائه میکند که از جمله آنها میتوان به اسپویلر، پانلهای بدنه، دیفیوزر و اسپلیتر اشاره کرد.
تیم کانیسکیس مدیرعامل دوج میگوید:
ما نه تنها به خواستههای مالکان محصولات دوج گوش میدهیم بلکه محصولات پرفورمنس را نیز برای مالکان عادی، مسابقهدهندگان درگ و طرفداران خودروهای کلاسیک ارائه میکنیم. دایرکت کانکشن برنامهای است که به خاطر نام خود زنده بوده و محصولات جدید از جمله شاسی رولینگ درگ پک را برای مسابقهدهندگان و پانلهای فیبر کربنی را برای کاهش وزن و بهبود پرفورمنس عرضه میکند
اگرچه بدنههای فیبر کربنی و قطعات پرفورمنس موردتوجه سازندگان و شرکتهای متفرقه هستند اما خبر مهم هفته سرعت دوج به سبد محصولات 2023 این شرکت مربوط میشود. علاوه بر بازگشت دورانگو SRT هلکت، دوج نسخههای سفارشی چلنجر و چارجر و تأکید روی اینکه پیشرانه هِمی آخرین سرباز این برند در جنگ اسب بخارهاست را اعلام کرد. تولید نسل فعلی چارجر و چلنجر در آذر 1402 به پایان خواهد رسید.