دوج

دوج چلنجر SRT سوپر استوک با 885 اسب بخار قدرت؛ قاتل دیمن!

پس از یک و نیم سال انتظار سرانجام کیت‌های ارتقای دایرکت کانکشن موپار برای مدل‌های هلکت ردای عرضه شد. این کیت‌ها باعث می‌شوند قدرت دوج چلنجر SRT به ارقام قابل‌توجهی برسد.

یکی از طرفداران برند دوج هر سه کیت دایرکت کانکشن را برای دوج چلنجر SRT سوپر استوک خود سفارش داده و به خروجی احساس‌برانگیزی رسیده است. این خودرو از همان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار بکار رفته در دوج چلنجر SRT دیمن استفاده می‌کند. اگرچه قدرت و گشتاور دیمن با سوخت اکتان ۹۱ به ترتیب به ۸۰۸ اسب بخار و ۹۷۲ نیوتون متر می‌رسید اما قدرت و گشتاور مدل سوپر استوک برابر با ۸۰۷ اسب بخار و ۹۵۸ نیوتون متر خواهد بود. البته در صورت فعال‌سازی حالت اکتان بالا که باعث می‌شود از سوخت اکتان ۱۰۰ استفاده کرد قدرت دیمن به ۸۴۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۴۴ نیوتون متر خواهد رسید.

کیت مرحله ۲ دایرکت کانکشن برای هلکت ردای می‌تواند قدرت مدل سوپر استوک را افزایش دهد. درست همانند همان کاری که کنترلر اکتان بالای دایرکت کانکشن برای دیمن انجام می‌دهد، با استفاده از حالت اکتان بالای جدید که باعث می‌شود بتوان از سوختان اکتان ۱۰۰ استفاده کرد قدرت مدل سوپر استوک نیز افزایش خواهد یافت. در واقع با استفاده از کیت مرحله ۲ خروجی پیشرانه مدل سوپر استوک به رقم احساس‌برانگیز ۸۸۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۶۷ نیوتون متر می‌رسد. چنین قدرتی حتی از خروجی دیمن نیز بیشتر است و باعث می‌شود سوپر استوک از نظر پرفورمنس گزینه‌ای ایده آل باشد.

کیت‌های موردبحث شامل بخش‌ها و قطعات گوناگونی هستند و با سفارش هریک بخش ویژه‌ای از پیشرانه و خودرو ارتقا می‌یابد. برای مثال در کیت مقدماتی شاهد ترموستات با دمای پایین، کالیبراسیون آلایندگی برای تمامی ایالت‌ها و… هستیم. همین کالیبراسیون باعث افزایش ۵ اسب بخار قدرت پیشرانه می‌شود. در کیت مرحله اول نیز با فعال‌سازی حالت اکتان بالا قدرت پیشرانه افزایش خواهد یافت. کیت مرحله ۲ نیز شامل پولی پیشرانه هلفانت و کد کلیدی برای نصب تجهیزات لازم است. در این حالت قدرت به ۸۸۵ اسب بخار می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. ❤BMW❤

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    به به

    موافقم 60
    مخالفم 2
  2. خخ

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    وای داداش این چه ماشینیه بوگاتی از این بهتره🤡🤡🤡

    هیچی خودروی آمریکایی نمیشه
    ارزون،سریع،با کیفیت

    موافقم 36
    مخالفم 39
  3. (Ali(chevynova

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    ماشالاه امریکن پرفورمنس
    لذت بخش تر از اون نیست با یه قیمت معقول و نه الکی گرون یه ماشین اصالت دار بخری با بیش از ۸۰۰ اسب قدرت

    موافقم 56
    مخالفم 31
    1. corvette

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (302 ديدگاه)

      ولی لذت بخش یعنی به جای ۸۰۰ اسب
      قدرت کمتری داشته باشی اما کل اون قدرت در لحظه در اختیارت باشه و بتونی کنترلش کنی

      موافقم 45
      مخالفم 16
    2. Alan.r

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      لذت بخش یعنی اینکه با نصف این قدرت تموم پیست هارو به آتیش بکشی
      قدرتی که نشه ازش استفاده کرد به درد جرز دیوار می‌خوره

      موافقم 23
      مخالفم 25
      1. حسن

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1335 ديدگاه)

        وجدانا بهتر نیست چرندیاتتون را که باعث مضحک شدن صفحه ی پدال میشه بذاری برا صفحات همون خودروهایی که دوست داری وقتی اصلا نمیدونی چلنجر چیه و فلسفه ی ساخت دوج چی هست نظر میدی چیکار اون احمقی که میخواد بره پیست ماشین براش تو بازار هست میره میخره.
        وجدانا سخت نیست خودروی خط مستقیم و پیست فرق دارن خودروی درگ مال درگیستای خونخواره طرف حاضره پول بده لاستیک دود کنه که ماشینش تو دود غرق بشه فیلم و عکس بگیره هزار و صد تا مسابقه ی رسمی دارن تو امریکا پیست و مسابقات دونات دارن خط مستقیم و دریفت و در رفتن عقب ماشین راننده میخواد که کار سوسولا نیست جیغ لاستیک تو دونات جگر حال میارن دود و اتیش زدن لاستیک
        شما با خودروی موتور عقبت برو تو پیست اونم ندارید همه چی را یه کوروت برق ی از اروپاییا گرفت یه خودروی صد تومنی مقابل 500 تومنی ها

        موافقم 36
        مخالفم 10
    3. فرشاد

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (932 ديدگاه)

      تو ماسل کارا خوبه
      ودجواب شما
      توکه پول هیچکدومو نداری حداقل پای قیمت وسط نکش
      معلومه ارزونه فقط یه موتور هشصد اسبی داری میخری با یه اتاق انتظار داری چند باشه؟

      موافقم 4
      مخالفم 20
  4. MASOUD 0099

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (421 ديدگاه)

    وایی عجب هجمی ،عجب خروجی ای،ماشاالله دوج ماشاالله

    موافقم 31
    مخالفم 1
  5. MehdiTurbo

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1963 ديدگاه)

    ذکر خیرت بود 😍
    به این میگن امریکایی وحشی و امریکن کار بنازمتتت

    موافقم 35
    مخالفم 1
  6. Camaro ZL1 427

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    از لحاظ ظاهری بنظرم دیمون معمولی هنوز بهتر از دیمون ۱۷۰ هست
    رینگ های قشنگ تری داره
    بچه گلگیر ها در جلو هم نصب شده
    و با لاستیک های معمولی و پهن جلو قیافه اش بهتره
    البته موقع تایم زدن باید لاستیک باریک انداخت

    موافقم 12
    مخالفم 1
  7. ❤ ب ت bugatti

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    عالیه دوستش دارم
    ۸۸۵ اسب بخار توی قلب یک دوج
    فورد و دوج و شورولت و کادیلاک اصل امریکایی

    موافقم 19
    مخالفم 1
  8. ❤ ب ت bugatti

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    یکی گفت این از بوگاتی بهتره
    ولی از نظر من بوگاتی هم اصالت و رانندگی دلچسپ رو براتون فراهم می کنه
    به قول جرمی کلارکسون حس هواپیمای کنکورد رو میده که عالیه
    ولی به حر حال هزینه ی خریدنش خیلی خیلی زیاده
    البته خودرو های کلاسیک فراری هستن که قیمت بالای ۷ میلیون دلار دارن اونا هم به همون اندازه گرون هستن اما در هر حال
    دوج اصالت رو همیشگی داره

    موافقم 20
    مخالفم 5
  9. حسن

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1335 ديدگاه)

    لذت بخش ترین قسمتش اینه میری نمایندگی میزنی رو میز میگی اون لعنتی را بیار . بعد من جعبه فرمون باز کردم قطعه نیست دارم میگردم رفتم نمایندگی 4تا … نشستن خدا نمیتونه ازشون سوال بپرسه نمایندگی قطعه چینی داره خدایا کجا نشستی اینجا تو رادارت نیست

    موافقم 4
    مخالفم 0
  10. Daruosh

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    پمپ بنزین باید بهش وصل باشه !

    موافقم 1
    مخالفم 26
  11. امیر

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    چه باقیات الصالحاتی از خودش به جا گذاشته دوج… 😆

    موافقم 8
    مخالفم 1
  12. فرزاد افشار

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    ابهتی داره برا خودش مخصوص درگ هست. حرف نداره یه ماشین آمریکایی با اصالت با یه قیمت کاملأ معقول و منصفانه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  13. دیمن

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سوار شدن دیمن مثل مهار کردن اسب وحشی میمونه کار هر کسی نیست

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا