دوج

دوج دیمن 170 تایم درگ 8.62 ثانیه را ثبت کرد، سریع‌تر از زمان اعلامی سازنده!

چلنجر دیمن ۱۷۰ در مسابقهٔ درگی با نمونه‌ای دیگر از همین خودرو توانست تایمی سریع‌تر از ۸.۹۱ ثانیهٔ اعلامی دوج را به ثبت برساند.

دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد و با موتور همی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخاری خود، استاندارد جدیدی در دنیای ماسل کارها تعریف کرد. دوج ادعا کرده بود که دیمن ۱۷۰ می‌تواند ۴۰۰ متر را در ۸.۹۱ ثانیه با سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت طی کند اما یک نمونه بنفش‌رنگ این خودرو در پیست لاس‌وگاس موتور اسپیدوی، با ثبت زمان ۸.۶۲ ثانیه و سرعت بیش از ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت، همه را شگفت‌زده کرد. این دیمن ۱۷۰ بنفش‌رنگ در چندین دور در پیست لاس‌وگاس موتور اسپیدوی آزمایش شد. این خودرو ابتدا زمان ۸.۷۷ ثانیه با سرعت ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرد، سپس به ۸.۷۱ ثانیه با سرعت ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت رسید و درنهایت با زمان خیره‌کننده ۸.۶۲ ثانیه و سرعت بیش از ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت، عملکردی در حد هایپرکارها به نمایش گذاشت. این خودرو در برابر دیمن‌های معمولی (مدل‌های قدیمی‌تر) رقابت کرد که به‌طور مداوم زمان‌هایی در حدود ۹ ثانیه ثبت کردند.

البته سؤالی که در میان طرفداران درگ مطرح شده، این است که آیا دیمن ۱۷۰ بنفش‌رنگ موردبحث کاملاً استاندارد است؟ برخی معتقدند که چنین عملکردی ممکن است به تغییرات یا تنظیمات خاصی نیاز داشته باشد، اما اطلاعات دقیقی دراین‌باره ارائه نشده است. آنچه مشخص است، این است که دیمن ۱۷۰ با موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ همی، در حالت استفاده از سوخت E85، توانایی تولید ۱۰۲۵ اسب بخار و ۱۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد امت با سوخت معمولی این اعداد به ۹۰۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتن متر کاهش می‌یابد. این خودرو با لاستیک‌های درگ رادیال میکی تامپسون ۳۱۵ در عقب و ۲۴۵ در جلو، سیستم تعلیق ویژه حالت درگ و فناوری‌هایی مانند TransBrake 2.0 برای بهینه‌سازی گشتاور طراحی شده است. همچنین، وزن خودرو با حذف صندلی‌های سرنشین و عقب، عایق‌های صوتی و کف‌پوش صندوق‌عقب به میزان ۷۱ کیلوگرم کاهش یافته است.

در مقایسه با مک‌لارن 750S یعنی سوپرکاری با وزن حدود ۱.۴ تن که زمان ۸.۹۸ ثانیه و سرعت ۲۵۸ کیلومتر بر ساعت را در ۴۰۰ مایل ثبت کرده، دیمن ۱۷۰ با وزن حدود ۲ تن عملکردی تحسین‌برانگیز دارد. این در حالی است که قیمت پایه دیمن ۱۷۰ تنها ۹۶,۶۶۶ دلار بود درحالی‌که مک‌لارن ۳۲۴ هزار دلار قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۴ رای
منبع
autoevolution

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. Saeed Jame

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (116 ديدگاه)

    کامنت اول
    ماشالله به دیمن

    موافقم 62
    مخالفم 4
    1. (Ali(chevynova

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7892 ديدگاه)

      نه بابا دروغه
      اساتید گفتن همچین تایمی غیر ممکنه برا ۱۷۰ و در تمام درگها شکست خورده….

      اما در واقعیت
      دوج یه شاهکار خلق کرده اونم با دف عقب و بدون استفاده از تکنولوژی و مهندسی برتر المان
      یه موتور سنتی پوشراد با وزن بالای ۱۹۰۰ کیلو که فقط از مهندسی برتر موپار خبر میده

      بابا مرحبا دوج پولارا ۳۳۰ مدل ۶۳ و ۶۴
      بابا مرحبا دوج کرونت مدل ۱۹۵۸
      بابا مرحبا پیستون فورج موتور ۳۹۲
      بابا مرحبا دارتGTS مدل ۱۹۶۹
      MOPAR OR NO CAR🇺🇸🇺🇸

      موافقم 21
      مخالفم 37
      1. حسن

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2434 ديدگاه)

        والا اساتید اصلا نمیدونن خودروی درگ چیه

        موافقم 17
        مخالفم 12
        1. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (7892 ديدگاه)

          اساتید فقط عشقشون تایم نوربرگ رینگ و ماشینهاییه که تیون خورش خوبه و مثل بچه های ۱۴ ساله عاشق ماشینهایی با طرح فضایی هستن و تو این دنیا زندگی نمیکنن

          موافقم 14
          مخالفم 7
        2. حمیدرضا

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (550 ديدگاه)

          اره اونا توی این دنیا نیستن فقط اونی که زیر پست تسلای برقی میگه ماشالا کاربراتور ۴ دهنه توی این دنیا زندگی میکنه😂😂

          موافقم 9
          مخالفم 11
        3. Taha Ayoobi

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6594 ديدگاه)

          اساتید رو اذیت نکنید
          چشاشونو تر نکنید

          موافقم 12
          مخالفم 2
        4. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (7892 ديدگاه)

          اون دیگه تقصیر من نیست که متوجه ماشالاه گفتنم به کاربرات زیر پست تسلا نمیشی

          ولی خودمونیم ها بد خبری بود رکورد زدن ۱۷۰ برای اروپایی فنا😂

          موافقم 13
          مخالفم 4
        5. Taha Ayoobi

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6594 ديدگاه)

          😂😂👍

    2. Cadillac-V

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (491 ديدگاه)

      واقعا تنها کلمه ای که میشه توصیفش کرد ماشاالله
      شاهکار به تمام معنا
      ماشاالله به دوج با بیش از ۱۲۰ سال قدمت

      کوروت و چلنجر جفتشون ماشینای با قیمت ۳ برابریشون رو لوله کردن و نشون دادن مهندسی آمریکایی یعنی چی 🇺🇲💪🏻

      موافقم 10
      مخالفم 2
  2. ali_x76

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (454 ديدگاه)

    منتظر تایم کوروت ZR1 روی پیست درگ هستیم…
    با توجه به قدرت بیشتر و وزن خیلی کمتر از دیمن، و همچنین موتور عقب بودنش، باید عدد بهتری ثبت کنه.
    بعدشم که غول مرحله اخر کوروت، زورا باید وارد میدون شه…

    موافقم 42
    مخالفم 5
    1. سوشیانت

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      نمیتونه ثبت کنه خود شورولت رسما اعلام کرده ۲.۳ اختلافش با ۱.۶۶ کاملا مشخصه

      موافقم 15
      مخالفم 13
      1. ali_x76

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (454 ديدگاه)

        اون ۲.۳ روی اسفالت معمولی بوده
        ولی ۱.۶۶ دیمن روی درگ استریپ (اسفالت درگ با چسب)
        دیمن روی اسفالت معمولی بهتر از ۳ ثانیه نمیزنه
        کوروت بره پیست درگ، عددای قشنگی میزنه.
        ضمن اینکه کوروت با بنزین جایگاه این قدرت رو میده در حالیکه دیمن برای ۱۰۰۰ اسبی شدنش نیاز به E85 داره.
        حالا فرض کن کوروت با E85 (و مپ سازگار با اتانول) چه هیولایی میشه…

        موافقم 28
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          شورولت تایر مخصوص درگ نداره و موتورش با e85 سازگار نیست که عملکردش بخواد بهتر بشه طبیعتا خود شورولت اعلام میکرد در صورت تفاوت زیاد تو پیست درگ

          موافقم 6
          مخالفم 1
      2. Nismo

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1980 ديدگاه)

        خود شورلت گفته 2.3 اما دیدیم که 2.2 هم ثبت کرده همین چندروز پیش پدال خبرشو پوشش داد
        اینم میخوای بگی دروغه؟
        ببخشیدا البته بدون اجازه شما اینکارو کردن من عذر میخوام

        موافقم 19
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          بار ها توضیح دادم و دیدیم که هر شرکتی تو شرایط جوی استاندارد اعداد رو اعلام میکنه همین دیمون ۱۷۰ هم خیلی وقت پیش دیدیم حتی تونست عملکرد بهتر از عدد رسمی دوج ثبت کنه معیار شرایط استاندارد هست

          موافقم 4
          مخالفم 1
        2. Nismo

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1980 ديدگاه)

          خب پس چرا میگی نمیتونه بهتر ثبت کنه؟ خودت حرف خودت رو زیر سوال میبری😂

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          تو شرایط استاندارد بهتر نمیتونه ثبت کنه :)

        4. Nismo

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1980 ديدگاه)

          حرف بی پایه و اساس و بدون مدرک بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره

  3. cehx

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (488 ديدگاه)

    دیمن 170 هر روز در حال رکورد زدنه
    ولی خب به شخصه این حجم از قدرت رو نمی‌خوام از درگ هم اونقدرا خوشم نمیاد پس هلکت رو بیشتر می پسندم
    گرچه کلا فلسفه دیمن 170 درگه و عاشقان درگ هم کم نیستند

    موافقم 40
    مخالفم 3
  4. O

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (105 ديدگاه)

    حاجی قیافش رو نگاه کن☠️ این دوج چلنجره نه اون چارجر برقی … که ماشاءالله دو برابر این وزن و یک سوم قدرت اینو داره 😑

    موافقم 32
    مخالفم 2
  5. حمیدرضا

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (550 ديدگاه)

    قطعا ماشین فابریک نیست ولی همچین راننده ای و همچین تایمی جای تحسین داره. تبریک به ماشین بازها

    موافقم 24
    مخالفم 8
    1. (Ali(chevynova

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7892 ديدگاه)

      تبریک به ماشین بازها نه فقط امریکایی بازها
      طبیعتا کسی که طرفدار مکلارن و فراریه هیچ درکی از چلنجر با موتور پوشراد و سنتی نداره که با دف عقب رکورد میزنه و مختص درگه

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. حمیدرضا

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (550 ديدگاه)

        عموجون اون زمانی که من موتورای پوشراد جی ام از ۳۰۵ تا انواع ال اس روی ماشینای مختلف سواپ میکردم و ازشون قدرت میکشیدم تو روی حاشیه قالی خونتون امریکایی بازی میکردی😂😂 شما برو با نوا ۷۰۰ میلیونی که بهت قالب شده ویلی بزن 😂😂

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. (Ali(chevynova

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (7892 ديدگاه)

          😂😂😂😂
          سوآپ میکردی
          این کلمه رو از کجا یاد گرفتی جناب سوآپ کار؟
          فرق ۳۰۵ و ۳۵۰ از نظر تو فقط جابجایی عدد ۰ و ۵ هست و بس

          نوا ۷۰۰ ی بد حرص دراورده ولی

          موافقم 5
          مخالفم 2
        2. حمیدرضا

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (550 ديدگاه)

          اگه کامنتی که گذاشتم رو تایید میکردن جوابتو میگرفتی حیف که ادمین امریکایی باز اکثر کامنتای منو تایید نمیکنه😉 درکل هنوز زوده برات بامن کل کل کنی باید بجز حفظ کردن چهارتا اسم ماشین و مشخصات دستت به اچار خورده باشه😉

          موافقم 2
          مخالفم 1
  6. nikan

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (221 ديدگاه)

    توی ویدیو فقط اون سبزه و قرمزه ۱۷۰ بودن باقی چلنجرا دیمن ۲۰۱۸ بودن که فک نکنم هیچکدوم کاملا فابریک باشن ولی عجب درگایی بودن

    موافقم 28
    مخالفم 0
    1. cehx

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (488 ديدگاه)

      کلا آمریکایی ها سبک درگ متفاوتی دارند
      تو یه قسمت تاپ گیر با lfa و وایپر و استون رفتن درگ با آمریکایی ها
      پیکاپ ها نقطشون می کردن😂😂
      خلاصه یه درگ هم نبردن😂

      موافقم 23
      مخالفم 3
    2. Taha Ayoobi

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6594 ديدگاه)

      من دقیق نمی‌دونم کدوما 170 بودن ولی اگه سبزه و قرمزه باشن، فقط سبزه تو درگ اول لانچ خوبی داشت بقیه بد بود.

      موافقم 15
      مخالفم 3
        1. Taha Ayoobi

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6594 ديدگاه)

          تشکر فراوان👌👌👌

        2. سروش

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (34 ديدگاه)

          طبق این عکسا دیمن 170 فقط اون سبزس که بهترین تایمش 9.2 بود گمونم

  7. Taha Ayoobi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6594 ديدگاه)

    بنفشه تقویت شده بود قطعا
    چون با اینکه محور جلوش بلند نمیشد ولی یه دفعه انفجاری سرعت می‌گرفت.

    پدال عجب تیتری زدی ها😁😂

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. amir

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3918 ديدگاه)

      من فکر کردم فابریک رکورد زده باشه دوستان میگن قطعا تقویت شدس اگه فابریکش رکوردو میزد جا داشت از بقیه یه عذر خواهی کنم که بلاخره یه سند دیگه ای به جز اون راننده خود دوج پیدا شد
      البته که صدای ناله دیمون عشقه

      موافقم 15
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (283 ديدگاه)

        سند همون موقع معرفی وجود داشت ولی بعضی ها نمیخواستن واقعیت رو ببینن

        موافقم 8
        مخالفم 10
        1. amir

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (3918 ديدگاه)

          اوکی ولی این دارن میگن تقویت شدس انگار

          موافقم 6
          مخالفم 3
        2. سوشیانت

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          بله احتمال تقویت وجود داره البته ۸.۸ رو بدون تقویت زد که خب چیز عجیبی نیست هر خودرویی تو شرایط جوی خاص میتونه عددی بهتر یا بدتر از عدد اعلامی کمپانی ثبت کنه

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. Taha Ayoobi

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6594 ديدگاه)

        امیر یه ویدئو دیگه سریع تر زد

        موافقم 4
        مخالفم 1
  8. ماشین باز

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (73 ديدگاه)

    دوج چلنجر مثل کت و شلوار میمونه همه رنگی بش میاد هیچ وقت هم از مد نمیفته لامصب

    موافقم 24
  9. PURIYA

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (874 ديدگاه)

    خودم دیمن ۱۷۰ رو ارزنده میدونستم حیف نسخش تولید محدود بود فروختنش رفت و الا ۹۰ تا چیزی نیست واسه این ماشین نمادین
    اگه قرار باشه چن تا ماشین امریکایی انتخاب کنم دیمن ۱۷۰ شانس زیادی برای انتخاب شدن داره

    موافقم 18
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6594 ديدگاه)

      چیزی که دیمن 170 برا منه، M5 نسل قبل برا شماعه.
      گاز دادن بهش حیفه😁

      موافقم 7
      مخالفم 2
      1. PURIYA

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (874 ديدگاه)

        ماشین دوست داشتنیه امیدوارم یه روزی بهش بری منم یه M5 cs بخرم بزارم تو گاراژ فقط نگاش کنم و تمیزش کنم

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6594 ديدگاه)

          دقیقا👌

  10. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (610 ديدگاه)

    وقتی میگیم دیمون سریعترین دنیا هستش یعنی این

    موافقم 19
    مخالفم 12
  11. amir

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    معلومه که ماشین تیون شده چون اگه دقت کنید گلگیر جلوش واید بادی در صورتی که دیمن ۱۷۰ استوک فقط گلگیر عقبش واید بادی هست

    موافقم 14
    مخالفم 6
    1. یانکی من هم فرزند کسی هستم

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (610 ديدگاه)

      فکر کن تیون شده نهایت از ۸۶۰ اسب رسیده به ۱۰۰۰ اسب دیگه.

      موافقم 4
      مخالفم 14
  12. SepehrV10

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (165 ديدگاه)

    خود کمپانی گفت ۸.۹
    بعد ۸.۸ ثبت کردن
    الان شد ۸.۶۲

    موافقم 19
    مخالفم 3
    1. سوشیانت

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      بار ها گفتم که کمپانی ها تو شرایط استاندارد اعداد رو اعلام میکنن ولی بعضی ها معتقدن که خودروسازان یه سری کشور ها اعدادشون با اعداد واقعی فرق میکنه!!!

      موافقم 10
      مخالفم 10
      1. حمیدرضا

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (550 ديدگاه)

        تا جایی که میدونیم تو بودی که معتقد بودی شتاب بقیه کشکه فقط خودروسازهای مورد علاقت تایم میزنن

        موافقم 1
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          اتفاقا من همیشه اعداد رسمی کمپانی های مورد علاقه شما رو میگفتم ولی شما ها علاقه داشتین نیم ثانیه کمترش کنین و بگین این واقعیه!!! نمونش ۹۱۱ توربو اس، m5 cs و…

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. حمیدرضا

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (550 ديدگاه)

          همین الانم تایم هایی که همون ماشینا ثبت کردن رو قبول نداری😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          باشه یکی تو راست میگی یکی آقای چارلی چاپلین😁

    2. شهاب

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (10 ديدگاه)

      باید دقیقا مشخص باشه که تیون هست یا نه
      این ماشینا فقط برای درگ خریداری و مجهز میشن و انواع و اقسام کیت درگ روشون نصب میشه

  13. ابوالفضل

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اینه قدرت واقعیه دیمون 🔥
    این ویدیو هم خطاب به اونایی که تایم اعلامی شرکت رو قبول نداشتن

    موافقم 13
    مخالفم 5
  14. BlackWing

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1548 ديدگاه)

    یه چند روزیه ماشین آمریکاییا دارن مکلارن رو شرمنده میکنن

    موافقم 23
    مخالفم 11
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6594 ديدگاه)

      عجب کیکی بودا😄

      موافقم 10
      مخالفم 9
    2. Nismo

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1980 ديدگاه)

      احتمالا بخاطر همینم هست مازیار چند روزیه سروکلش پیدا نیست

      موافقم 17
      مخالفم 10
      1. (Ali(chevynova

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (7892 ديدگاه)

        😂😂😂😂

        موافقم 8
        مخالفم 13
    3. رضا

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (110 ديدگاه)

      مک‌لارن ۷۴۰اسب قدرتش هست این بالای ۱۰۰۰اسب قدرتش هست.این یه ماشین هست که فقط خط مستقیم خوب میره ولی ۷۵۰اس برای لذت بردن از رانندگی تو پیست هست

      موافقم 9
      مخالفم 5
      1. (Ali(chevynova

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (7892 ديدگاه)

        با مکلارن میشه فلسفه و منطق حل کرد ولی با چلنجر فقط میشه خط مستقیم رفت

        منطق یه اروپایی فن

        موافقم 10
        مخالفم 9
        1. Taha Ayoobi

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6594 ديدگاه)

          یعنی اروپایی فن هایه جوری چلنجرو توصیف میکنن انگار به اولین پیچ که برسی میری ته دره.

          موافقم 9
          مخالفم 6
        2. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (7892 ديدگاه)

          هیچی به اندازه چلنجر ۱۷۰ حرص اروپایی فنا رو در نمیاره
          غم باد میگیرن وقتی میشنون چلنجر ۱۰۰ هزار دلاری میاد و مکلارن ۳۰۰ هزار دلاری رو فیتله پیچ میکنه اونم با دف عقب و موتور پوشراد

          موافقم 8
          مخالفم 4
  15. مهدی

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1812 ديدگاه)

    اینکه تقویت شده هست چیز واضحیه اصلا نیاز به بحث ندارد.

    موافقم 11
    مخالفم 7
  16. yektachafi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (174 ديدگاه)

    چه صفایی میکنن ماشینی که دوست دارنو سوار میشن
    ما باید از دور نگاه کنیم
    خیلی دور

    موافقم 22
    مخالفم 1
  17. .

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (136 ديدگاه)

    منی که اینو تو بچگیام می دیدم به خودم می گفتم چی میشد یک لقب شیطان تاسمانی بهش می دادند که بعدا فهمیدم یک نسخه دیمن داره.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  18. AMIN (M.A.S)

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (851 ديدگاه)

    آقا این چیزی که ما میبینیم ماشین بنفش احتمالا اصلا دیمن ۱۷۰ نیست
    چون بچه گل گیر داره و از باله عقبش بیشتر به دیمن ۲۰۱۸ می‌خوره که اگه درست باشه حرفم ارتقا هم پیدا کرده یحتمل هم حداقل ۱۱۰۰ اسب قدرتشه

    اون ماشین سبز دیمن ۱۷۰ هستش

  19. Taha Ayoobi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6594 ديدگاه)

    درگ به اینا میگن خداوکیلی نه مش واتسون

  20. R

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1404 ديدگاه)

    بی ارزش به معنای واقعی
    لذتش تو همون ۹ ثانیه اس بقیه اش کاربردی نداره
    این یه خودروی درگستره که بدرد آسفالت و پیچ و جاده و رانتدگی عادی و استفاده روزمره نمیخوره با حذف صندلی سرنشین و خالی کردن توشو عوض کردن داشبورد فرمون و لاستیکای نازک و سوخت موشک و زمین چسب و‌…. 😂😂😂
    مقایسش با خودروی عادی مک لارن اشتباهه فرسنگ ها باهاش فاصله داره واسه مک لارن افت داره با این اسباب بازی لگو مقایسه بشه

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. (Ali(chevynova

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7892 ديدگاه)

      چه حرصی که تو کامنتهات میخوری و میخوای با استیکر خنده پنهانش کنی
      خیلی برات زور داره که یه ماشین بالای ۱۹۰۰ کیلو چنان بلایی سر مکلارن بیخاصیت و الکی گرون اورده که شروع کردی به خزعبل گویی و خالی کردن حرص

      ولی یادت باشه ، فقط آمریکایی🇺🇸

      موافقم 10
      مخالفم 7
    2. سوشیانت

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      صندلی سرنشین جلو و صندلی های ردیف عقب قابل سفارش هستن بهونه نیار

      موافقم 2
      مخالفم 2
    3. yektachafi

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (174 ديدگاه)

      مکلارن که فعلا شده پلنگ صورتی دنیای خودرو ها
      هی این دست اون دست میشه😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا