استلانتیس رسماً خبر از بازگشت زیربرند پرفورمنس SRT داده و قرار است غرش V8 همی را دوباره به محصولات آمریکایی این گروه بازگرداند.
زیربرند SRT که مدتی غیرفعال بود، بار دیگر توسط استلانتیس احیا شده است. این زیربرند پرآوازه بهطور رسمی فعالیت خود را از سر گرفت و وعده داده است تا خودروهایی با پرفورمنس بالا و هیجانانگیز برای برندهای آمریکایی استلانتیس شامل دوج، جیپ، رم و کرایسلر تولید کند. تیم کونیسکیس، مدیرعامل رم و مدیر تازه منصوبشده برندهای آمریکایی استلانتیس، مسئولیت احیای SRT را بر عهده گرفته است. نام این زیربرند که در سال ۱۹۸۹ برای تولید وایپر تأسیس شد، در حال حاضر فقط روی یک مدل یعنی دوج دورانگو SRT هلکت دیده میشود. کونیسکیس در بیانیهای اعلام کرد:
ما دوباره گروه را دورهم جمع کردهایم. SRT یک گام کلیدی در مسیر برنامه عرضه محصولات جدید ماست که امکان دستیابی به عملکردی بیسابقه را فراهم میکند. ما با تیم توسعه محصول و فناوریمان همکاری میکنیم تا بهترین مهندسان حوزه پیشرانه و دینامیک خودرو را گرد هم آوریم و تیمی شایسته نام SRT بسازیم.
استلانتیس هنوز بهطور دقیق اعلام نکرده که تیم جدید SRT روی چه پروژههایی کار خواهد کرد، اما میتوان حدسهایی زد. با بازگشت موتورهای V8 همی، احتمالاً SRT بار دیگر به تولید ماسل کارهایی متمرکز بر سرعت و غرش موتور بازمیگردد، مشابه دوران طلایی هلکت. یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه که صداهای موتور V8 را به نمایش میگذارد و شعار «زمان غرش دوباره فرارسیده» را نشان میدهد، این گمانهزنی را تقویت میکند. طبق اعلام استلانتیس، خودروهایی که نشان SRT را یدک میکشند، «مرزهای قدرت، آیرودینامیک، هندلینگ و فناوری را در خیابان و پیست جابجا خواهند کرد.»
هنوز مشخص نیست که خودروی بعدی با نشان SRT چه زمانی معرفی خواهد شد اما با توجه به سرعت عمل کونیسکیس در بازسازی برند رم، بعید نیست که تا پایان سال شاهد رونمایی از محصولی جدید باشیم. بههرحال، آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل استلانتیس، اعتماد زیادی به این مدیر سابق دوج که اخیراً از بازنشستگی بازگشته دارد. فیلوسا در بیانیهای اظهار داشت:
ارتباط با مشتریان و ارائه محصولات و تجربیاتی که آنها میخواهند، برای دستیابی به پتانسیل کامل ما حیاتی است. تیم بارها و بارها ثابت کرده که در ساخت برندهایی که به قلب و روح مشتریان نفوذ میکنند، استاد است. ما از انرژی، ذهن استراتژیک و روحیه رقابتی او استفاده خواهیم کرد تا تمام فعالیتهای برندهایمان را به سطحی بالاتر ببریم.
بازگشت SRT همچنین امیدها برای احیای وایپر را هم پررنگتر کرده است.
yektachafi
۱۳ تیر ۱۴۰۴وایپر و چلنجر جدید 🔥
(Ali(chevynova
۱۳ تیر ۱۴۰۴برگردون اون ۸ سیلندر رو که طرفدارهای متعصب اولد اسکول امریکن کاربراتورز کار منتظرشن
بابا مرحبا گژن پین موتور فورد
بابا مرحبا اویل پمپ موتور ۴۰۰ موپار
بابا مرحبا کرانویل و پینیون دف ۱۰ افتر مارکتی شورولت نوا
🇺🇸🇺🇸🇺🇸
R8
۱۳ تیر ۱۴۰۴🔥🔥🔥
amirboss
۱۳ تیر ۱۴۰۴«بازگشت SRT همچنین امیدها برای احیای وایپر را هم پررنگتر کرده است»
یکی از معدود جمله هایی که به آینده امیدوارم میکنه…
javad-bmw
۱۳ تیر ۱۴۰۴عالی شد
خبر خوبی بود
امیدوارم چلنجر دوباره برگرده ، دوس دارم همینو درمورد کامارو هم بگم ، اما شورلت هیچ نشونه ای بهمون نمیده که امیدوار بشیم
احسان محسنی
۱۳ تیر ۱۴۰۴اول
امین
۱۳ تیر ۱۴۰۴عالیه
2646.1
۱۳ تیر ۱۴۰۴” تیم بارها و بارها ثابت کرده که در ساخت برندهایی که به قلب و روح مشتریان نفوذ میکنند، استاد است. ما از انرژی، ذهن استراتژیک و روحیه رقابتی او استفاده خواهیم کرد تا تمام فعالیتهای برندهایمان را به سطحی بالاتر ببریم. ”
تیم کونیسکیس و مری بارا محبوب ترین مدیران خودرویی آمریکا از دید من هستند، جفت شون جسور، با تدبیر و فوق العاده آینده نگرانه عمل می کنند. براشون آرزوی بهترین ها رو دارم تا دنیا رو زیباتر کنند.
Taha Ayoobi
۱۳ تیر ۱۴۰۴خود تیموتی کونیسکیس واقعا نجابت از چهره اش میباره.
(Ali(chevynova
۱۳ تیر ۱۴۰۴تیم کونیسکیس از مدیران لایقی هست که کرایسلر و زیرمجموعه هاش بشدت بهش نیاز دارن
با اونکه پارسال بازنشسته شد ولی اونقدر کاربلد بود که دوباره بکار برگردوندنش
باب لوتز ، آلن مولالی و تیم کونیسکیس از مدیران بینظیر خودروسازی امریکا بودن و هستن
Taha Ayoobi
۱۳ تیر ۱۴۰۴به به عجب خبری
بیا که منتظریم
جانم به تیموتی
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۳ تیر ۱۴۰۴چقدر زمان و پول رو از دست دادن چقدر سهم بازار خودشون رو از دست دادن ولی همینکه فهمیدن باید به مسیر درست برگردن عالیه اگر سرعت و دقت داشته باشن خیلی زود سهمشون رو میگیرن.اولین گزینه باید چارجر باشه دوم جیپ گرند چروکی و برو تا وایپر
حسن
۱۳ تیر ۱۴۰۴کاملا معلوم بود مجبور میشن به اصل برگردن
(Ali(chevynova
۱۳ تیر ۱۴۰۴دقیقا حسن جون
خودروسازی امریکا زیاد نمیتونه از ریشه هاش فاصله بگیره
Taha Ayoobi
۱۳ تیر ۱۴۰۴بزرگترین اشتباهشون این بود که یهو گفتن آقا همی و V8 تعطیل، فقط هوریکین و برقی.
اینجوری کل طرفدار ها پس زدن.
درحالی که هوریکین موتور عالی ایه، میتونستن یه بیانیه ای چیزی بدن تو اون از همی تعریف کنن و بگن ما این موتورو دوست داریم و روش کار میکنیم و کنار نمیذاریمش، بعدش هوریکین هم اضافه کنن، اون موقع اصلا شاید فروشش چند برابر میشد چون هوریکین کنار همی ها عالیه.
تعطیل کردن یهویی همی هم کار همون تاوارس بود که معلوم بود کار بدیه.
Taha Ayoobi
۱۳ تیر ۱۴۰۴از همون لحظه ای که گفتن چلنجر دیگه نیست بجاش چارجر دو نسخه داره معلوم بود زدن جاده خاکی.
سوشیانت
۱۳ تیر ۱۴۰۴امیدوارم هیبرید نباشه
SENIOR
۱۳ تیر ۱۴۰۴اینم شده مثل داستان بنز و بعید نیست چارجر دیتونا به سرنوشت eqs دچاربشه.
منتقد برقی نیستم ولی بنظر من دنیا خیلی زود شروع کرد به برقی شدن
Cadillac-V
۱۳ تیر ۱۴۰۴امیدوارم کرایسلر هم به خوبی احیا بشه🔥
دوج هم به روزای قبلش برگرده🔥🇺🇲
hosen
۱۳ تیر ۱۴۰۴خبر خوبی بود
V8 همی واقعا یچیز دیگست
آریا
۱۳ تیر ۱۴۰۴واقعا خوشحال شدم از این خبر 😍
SRT
۱۳ تیر ۱۴۰۴اینم خبری که منتظرش بودم ((: