معرفی رادیکال SR3 XX با نیروگاه آهنین سوزوکی
رادیکال بسیار به استفاده از معماری الکتریکی جدید در این خودرو که با همکاری شرکت تکنولوژی AiM شکل گرفته افتخار میکند. این معماری شامل مدیریت قدرت حالتجامد و سیستمهای دستهبندی داده است که استفاده از آنها باعث کاهش قابلتوجه میزان سیمکشی نسبت به مدلهای دیگر شده است. این معماری نه تنها باعث کاهش وزن خودرو شده بلکه فرایندهای دادهپردازی، تشخیص و تلمتری بسیار سریعتر صورت میپذیرد.
از نظر قوای محرکه، این خودروی پیست محور با پیشرانه 4 سیلندر 1.3 یا 1.5 لیتری سوزوکی عرضه میشود. هر دو نیروگاه آهنین به یک گیربکس 6 سرعته سکونشئال با پدال شیفترها و دیفرانسیل لغزش محدود کوپل شدهاند. مدل کمتوانتر قدرت 195 اسبی داشته و در عرض 3.3 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت 227 کیلومتر در ساعت را ثبت میکند. مدل 1.5 لیتری خروجی 226 اسب بخاری دارد شتاب و حداکثر سرعت آن به ترتیب 3.1 ثانیه و 236.5 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
یکی از دلایل اصلی توانایی بالای SR3 XX در پیست به سیستم تعلیق آن مربوط میشود. در هر چهار گوشه خودرو سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Nik قرار گرفته که با دامپرهای قابل تنظیم همراهی میشود. ترمزها نیز در جلو و عقب دارای دیسکهای 280 میلیمتری و چهار پیستون هستند.
کابین بسیار ساده بوده و فقط از فرمان مسابقهای با صفحه دیجیتال و کنسول مرکزی با دکمههایی برای ECU، دادهها و چراغها تشکیل شده است.
البته آپشن هایی را میتوان سفارش داد که برخی از آنها عبارتاند از سیستم کلاچ اسپین سیف، سیستم جک بادی، سلول سوخت تائید شده توسط فیا، سیستم پایش فشار باد لاستیک، حسگرهای ارتفاع خودرو و...