معرفی رادیکال SR3 XX با نیروگاه آهنین سوزوکی

یک‌شنبه 18 خرداد 1399 - 09:30
مطالعه 4 دقیقه
Radical-SR3-XX-9
این جدیدترین نسخه از رادیکال SR3 محبوب و سریع است که با نام SR3 XX معرفی شده و از به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود عملکرد نسبت به مدل‌های قبلی سود می‌برد.
تبلیغات

رادیکال بسیار به استفاده از معماری الکتریکی جدید در این خودرو که با همکاری شرکت تکنولوژی AiM شکل گرفته افتخار می‌کند. این معماری شامل مدیریت قدرت حالت‌جامد و سیستم‌های دسته‌بندی داده است که استفاده از آن‌ها باعث کاهش قابل‌توجه میزان سیم‌کشی نسبت به مدل‌های دیگر شده است. این معماری نه تنها باعث کاهش وزن خودرو شده بلکه فرایندهای داده‌پردازی، تشخیص و تلمتری بسیار سریع‌تر صورت می‌پذیرد.

از نظر قوای محرکه، این خودروی پیست محور با پیشرانه 4 سیلندر 1.3 یا 1.5 لیتری سوزوکی عرضه می‌شود. هر دو نیروگاه آهنین به یک گیربکس 6 سرعته سکونشئال با پدال شیفترها و دیفرانسیل لغزش محدود کوپل شده‌اند. مدل کم‌توان‌تر قدرت 195 اسبی داشته و در عرض 3.3 ثانیه از سکون به‌ سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت 227 کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. مدل 1.5 لیتری خروجی 226 اسب بخاری دارد شتاب و حداکثر سرعت آن به ترتیب 3.1 ثانیه و 236.5 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

یکی از دلایل اصلی توانایی بالای SR3 XX در پیست به سیستم تعلیق آن مربوط می‌شود. در هر چهار گوشه خودرو سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Nik قرار گرفته که با دامپرهای قابل تنظیم همراهی می‌شود. ترمزها نیز در جلو و عقب دارای دیسک‌های 280 میلی‌متری و چهار پیستون هستند.

کابین بسیار ساده بوده و فقط از فرمان مسابقه‌ای با صفحه دیجیتال و کنسول مرکزی با دکمه‌هایی برای ECU، داده‌ها و چراغ‌ها تشکیل شده است.

البته آپشن هایی را می‌توان سفارش داد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از سیستم کلاچ اسپین سیف، سیستم جک بادی، سلول سوخت تائید شده توسط فیا، سیستم پایش فشار باد لاستیک، حسگرهای ارتفاع خودرو و...

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.