منصوری با استفاده از همان سبک کاری همیشگی خود اینبار یک شاسیبلند انگلیسی تازه را برای مشتریان خاص خود آماده کرده است.
اینیوس گرنادیر خودرویی تازه است که برای آفرود طراحی شده و از این جهت میتوان انتظار داشت که عملکرد جادهای آن همهپسند نباشد. با این همه منصوری که در تولید خودروهای لوکس خیابانی و ابرخودروهای خاص تخصص دارد، تصمیم گرفته تا دستی بر سر این مدل بکشد. اینیوس با تیونینگ منصوری به خودرویی فوق لوکس تبدیل شده است که همچنان تواناییهای آفرود خود را دارد. اما بعید نیست اگر کسی هیچگاه از آن در مسیرهای خارج از جاده استفاده نکند؛ چرا که کمتر کسی حاضر میشود یک محصول قدرتمند لوکس مجهز به قطعات فیبرکربنی گوناگون را در گلولای فرو کند و ریسک خراشیده شدن رنگ گرانقیمت بدنه را به تن بخرد.
مقالات مرتبط:
- رویارویی اینیوس گرنادیر با لندروور دیفندر، تقابل کپی با اصل!
- آئودی RS7 منصوری از لامبورگینی روئلتو قدرتمندتر است
از جمله تغییراتی که کیت منصوری در گرنادیر ایجاد میکند میتوان به طاق پهنتر چرخها، بازسازی کامل چهره خودرو در بخش جلو، پوشش جدید لاستیک زاپاس، پنلهای کناره سپرها، ورودیها و خروجیهای متعدد هوا و هواکش کاپوت اشاره کرد. همانطور که انتظار میرود، منصوری تمام قطعات تازه یادشده را از جنس فیبرکربن تهیه کرده است. رینگهای ۲۰ اینچی آلیاژی گرنادیر هم مخصوصا برای همین خودرو طراحی شدهاند.
کابین خودرو با رنگبندی کاملا تازه، حسوحالی تازه به خود گرفته است و بهجای ایجاد حس سواری یک شاسیبلند آفرودی، سواری مدلهای لوکس را در ذهن سرنشین تداعی میکند. بخش زیادی از این مسئله به استفاده گسترده از چرم رنگی برمیگردد که سراسر صندلیها، پنل درها و حتی داشبورد را فراگرفته است. منصوری به رسم همیشگی خود، از بهکارگیری فیبرکربن در کابین هم دریغ نکرده است.
برند آلمانی منصوری از تلاش خود روی گرنادیر با عنوان یک «برنامه سفارشیسازی کامل» یاد میکند که شامل ایجاد تغییرات متنوع در ظاهر خودرو، کابین و حتی پیشرانه میشود. ECU گرنادیر بازتنظیم شده و اگزوزهای عادی آن با نمونههای کنترلی فلپدار از جنس فولاد ضدزنگ جایگزین شدهاند. قدرت پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ آن از ۲۸۷ به ۳۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده که در کنار ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولیدی دردسترس هر چهار چرخ، قوای فنی توانمند را برای گرنادیر ایجاد میکند. نظر شما درباره اینیوس گرنادیر منصوری چیست؟
𝐀𝐥𝐢
۳۰ شهریور ۱۴۰۳شبیه جی کلاس شده
قنداق
۳۱ شهریور ۱۴۰۳جی کلاس هم شباهت زیادی به جیپ cj داره
ALI.A.NLANSR
۳۰ شهریور ۱۴۰۳خدایی این ماشین خیلی داشبورد داغونی داره
حالا هرقدرم دیزاین بشه
JaMsHiD_R1988
۳۰ شهریور ۱۴۰۳هر مدل با ارزش یه دنیا کپی بی ارزش داره
مثل ساعت های رولکسه …
End
۳۰ شهریور ۱۴۰۳من که بجا پول خرید این ماشین و پول تیون منصوری ، میرم شیک و مجلسی با همین پول دیفندر جدید میخرم و آپشن بهش اضافه میکنم
هم لوکسه هم زیباست و هم قدرتمند و توانا
جرمی کلارکسون
۳۰ شهریور ۱۴۰۳کابین هواپیماس رو سقفش
خوشمان آمد
jalopy
۳۰ شهریور ۱۴۰۳شاسی بلند لوکس برای آفرود
جی کلاس منطورتونه دیگه
amirkhanzadeh
۳۱ شهریور ۱۴۰۳جی کلاس مخصوصا نمونه 12 سیلندر های قدیمی
Taha Ayoobi
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ممنونم لکسوس GX550 هست.
جرمی کلارکسون
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ممنونم پاترول واریور هست
حسین دهمرد
۳۰ شهریور ۱۴۰۳کپی وقتی خوبه که قیمتش از محصول اصلی کمتر باشه. نه مرسی
froG-driVer
۳۱ شهریور ۱۴۰۳با اینکه همه محصولات منصوری رو بدون رد دادن دوست دارم،بزارید نظرم رو راجع به این انگلیسی بی اصالت(!!) با تیون یه تیونر وحشی و هنرمند(!!) عرض کنم خدمتتون:
آشغال به تمام معنا…
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۳۱ شهریور ۱۴۰۳شبیه پاژن هایی شده که اون چنل اینستاگرامی بازسازیش می کرد
علی منصوری
۳۱ شهریور ۱۴۰۳یجورایی اصالت نداره،ولی زیباست بدون در نظر گرفتن اون کلاسر کوچولوی مسخره
Amirhossein
۳۱ شهریور ۱۴۰۳داشبوردش شبیه پرایده😂
رنگ صورتی چیه برای داخل این همه رنگ…
Hadi
۳۱ شهریور ۱۴۰۳عالیه من که دوسش دارم کلا این تیپ ماشین ها رو میپسندم ، جی کلاس ، دی فندر ، جیپ حتی جتور