ریمک نورا تستهای زمستانی خود را کامل کرد
ریمک که حالا عضوی از شرکت تازه تأسیس بوگاتی-ریمک است میگوید تستهای موردبحث به معنی تنظیم درست و کامل سیستمهایی همچون ABS، ESP و هدایت گشتاوری است. تیم تولید این خودرو مجبور بودهاند نورا را برای تجربه دماهای بسیار پایین در شب تست کنند زیرا در طول روز دما بهطور غیرعادیای بیشتر بوده است.
این هایپرکار 1914 اسب بخاری قبلاً مجوزهای تحویل به مشتریان در آمریکا و اتحادیه اروپا را دریافت کرده است. البته برای تائید نتایج تستها و اطمینان از اینکه تمامی سیستمها در هر شرایطی به خوبی کار میکنند ریمک مجبور بوده است راهی سوئد شود تا بتواند تستهای زمستانی طاقتفرسا را انجام دهد. گفته شده است دمای زمان تست نورا حدود منفی 15 درجه سانتیگراد بوده است.
جدای از سیستمهای کنترلی یاد شده، ریمک همچنین لاستیکهای زمستانی توصیه شده برای نورا یعنی پیرلی پی زیرو را نیز تست کرده است. این لاستیکها بهصورت مشترک و توسط پیرلی و ریمک تولید شدهاند. لاستیکهای تابستانی نورا نیز از نوع میشلین پایلوت اسپرت 4S هستند.
راننده ارشد تست و توسعه بوگاتی-ریمک میگوید:
تست خودرو در سطوح دارای چسبندگی پایین همچون اینجا به ما اجازه میدهد تا مشاهدات پایدار و دقیقی از عملکرد سیستمهای خودرو در دماهای پایین داشته باشیم. در روی یخ اوضاع کندتر از آسفالت رخ میدهد و ما پیستهای خوب و نرمی داریم که قطعاً دادههای خیلی دقیقی از شرایط مسیرهای ناهموار را ارائه نخواهند کرد. پس از دو هفته تست زمستانی ما از اینکه توانستهایم دقیقاً به نتایج دلخواه خود برسیم خوشحالیم
ریمک نورا فقط به تعداد 150 دستگاه تولید خواهد شد و هریک قیمت حدود 2.2 میلیون دلاری خواهد داشت. مالکان ثروتمند نورا خواهند توانست طی ماههای آتی پشت فرمان خودروی خود بنشینند.