تیونینگ ظاهری و باطنی فراری 488 توسط نوویتک

جمعه 12 خرداد 1396 - 05:30
مطالعه 4 دقیقه
NOVITEC N LARGO 48 Pic19
اگرچه باور بر این موضوع برای اکثر ما سخت است اما هستند افرادی که فراری 488 استاندارد را کافی نمی‌دانند. خوشبختانه تیونرهای زیادی در بازار...
تبلیغات

اگرچه باور بر این موضوع برای اکثر ما سخت است اما هستند افرادی که فراری 488 استاندارد را کافی نمی‌دانند. خوشبختانه تیونرهای زیادی در بازار افترمارکتی حضور دارند تا این عطش را برطرف نموده و نمونه‌های قدرتمندتری را تحویل مالکان دهند.

جدیدترین محصول حاصل کار نوویتک روسو است که پکیج تیونینگ لیمیتد ادیشن خود را برای اسب رقصان توئین توربو تدارک دیده است.

این خودرو از کیت بدنه با آئرودینامیک بهبود یافته‌ای بهره می‌برد که کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. با وجود گلگیرهای جدید، قوس چرخ‌ها، ورودی‌های هوای بزرگ شده، سپرها و اسپویلرها، فراری 488 بطور قابل‌توجهی پهن‌تر از نسخه‌ی فابریک کارخانه است.

زیر خودرو رینگ‌های NF6 NL با اندازه‌ی 22 اینچی قرار گرفته و سیستم تعلیق نیز اندکی کم ارتفاع‌تر از قبل است و البته یک سیستم لیفت هیدرولیکی نیز برای جلوگیری از کف خودرو به سرعت‌گیرها وجود دارد.

البته نوویتک تنها زمانی نوویتک می‌شود که دستی نیز به باطن خودرو زده باشد. هم‌اکنون پیشرانه‌ی 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربو قدرت 772 اسب بخار و گشتاور 892 نیوتون متری دارد که نسبت به قبل افزایش به ترتیب 102 اسبی و 131 نیوتون متری را نشان می‌دهد. این میزان خروجی تقریباً به اندازه‌ی فراری F12 Tdf و 812 سوپرفست جدید می‌باشد. به عنوان نتیجه، این تیونر آلمانی می‌گوید اصلاحات انجام شده منجر به کسب رکورد شتاب 2.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 341 کیلومتر در ساعتی شده است.

این پکیج‌ها هم برای 488 GTB سقف ثابت و 488 اسپایدر در دسترس هستند. تنها 11 دستگاه از این خودروها ساخته خواهد شد و کابین خودروها نیز بنا به سلیقه‌های مالکان بهبود خواهد یافت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.