فراری از یک محصول تک ساخت جدید بنام SP51 رونمایی کرده است. این یک رودستر ویژه است که بر اساس مدل موتور جلوی 812 GTS ساخته شده است. این خودرو که توسط بخش پروژههای ویژهٔ فراری برای یک خریدار تایوانی ساخته شده است، تناسبات 812 را حفظ کرده ولی علاوه بر رینگها و چراغهای سفارشی، از بدنهای نرمتر بهره میبرد که ظاهری رترو به آن بخشیده است. همچنین خط آبی و سفیدی که از دماغه تا انتهای خودرو کشیده شده به گذشتهٔ فراری و خصوصاً مدل مسابقهای 410 S سال 1955 اشاره دارد. البته رنگ قرمز سه لایهٔ روسو پاسیوناله بهطور خاص برای این پروژه ساخته شده است.
هرچند 812 GTS ساختاری آلومینیومی دارد اما فراری در SP51 از فیبر کربن زیادی استفاده کرده است. بهعنوانمثال، این مادهٔ سبکوزن در پانلهای بدنهای که تمام آنها از نو طراحی شدهاند به کار رفته است مثل کاپوت که زیر شیشهٔ جلو دو دریچهٔ هوا با قاب کامپوزیتی دارد. چشمگیرترین عنصر طراحی این فراری تک ساخت اما یک بال عرضی است که مثل پل، دو قسمت پشت صندلیها را به هم متصل کرده است. به گفتهٔ فراری، این اشاره به سبک طراحی تارگا است که در خودروهای اسپرت دههٔ 60 استفاده میشد.
خریدار این خودروی خاص که در تمام مراحل فرایند طراحی آن دخالت داشته، درخواست گنجاندن دو ایدهٔ خاص در داخل SP51 را داشته است. یکی از این ایدهها، کار شدن رنگ سفید و آبی نوار بیرونی روی داشبورد، فایروال عقب و کنسول مرکزی بوده است. مورد بعدی نیز استفاده از همان رنگ قرمز روسو پاسیوناله برای روکش صندلیها بوده است. علاوه بر این، دوخت روی صندلیها و پانل درها هم مثل نوار بیرونی به رنگ سفید و آبی کار شده است.
مثل همهٔ مدلهای تک ساخت، فراری به ویژگیهای فنی SP51 هیچ اشارهای نکرده است زیرا معمولاً تیم پروژههای ویژهٔ مارانلو به این قسمت دست نمیزنند؛ بنابراین، SP51 باید به همان پیشرانهٔ 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی استاندارد 812 GTS مجهز باشد که 800 اسب بخار قدرت و 718 نیوتن متر گشتاور دارد.