فراری

هنرنمایی فراری KC23 در پیست را تماشا کنید!

محصول سفارشی و تک ساخت فراری با نام KC23 که در فستیوال سرعت گوودوود معرفی شد، حالا راهی پیست شده تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

این شاهکار مخصوص پیست از پانل‌های بدنه آیرودینامیکی سود می‌برد و ایتالیایی‌ها با انتشار ویدئویی چنین چیزی را برجسته کرده‌اند. فراری KC23 بر اساس فراری ۴۸۸GT3 شکل گرفته است تا همه‌چیز را وارد سطح جدیدی کند. استایل این خودرو از کانسپت ویژن گرن توریسمو و هایپرکار استقامتی ۴۹۹P الهام گرفته اما بی‌شک برجسته‌ترین ویژگی طراحی آن درب‌های پروانه‌ای است که بر خاص بودن خودرو تأکید دارد.

این هیولای پیست محور تغییرات زیادی را نسبت به ۴۸۸GT3 Evo تجربه کرده و آیرودینامیک فعال آن جزو موارد قابل ذکر خواهد بود. پانل‌های بدنه فعال و قابل حرکت باعث کنترل جریان هوا می‌شوند تا با عملکرد خودرو را بهبود بخشند. KC23 همچنین بجای آینه‌های سنتی از دوربین‌های جانبی استفاده می‌کند تا نه تنها میدان دید بهتری داشته باشد بلکه جریان هوا نیز به خوبی از اطراف بدنه عبور کند.

خودروی موردبحث به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های چسبان معرفی شده اما می‌توان رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب را برای جذابیت بیشتر در زمان نمایش به عموم استفاده کرد. البته همان‌طور که گفته شد KC23 اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد و برای پیست تولید شده است. داخل کابین نیز پیکربندی مسابقه‌ای GT3 Evo حفظ شده و از جمله ویژگی‌های شاخص آن می‌توان به صندلی‌های مسابقه‌ای، رول کیج کامل و غربیلک فرمان مسابقه‌ای با ۱۶ کنترل مشابه خودروهای فرمول یک اشاره کرد. در حقیقت تمرکز اصلی فراری ارائه بهترین تجربه رانندگی با این خودرو بوده است. ایتالیایی‌ها اشاره‌ای به مشخصات فنی و پیشرانه KC23 نکرده‌اند اما به احتمال زیاد پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی ۴۸۸GT3 Evo در این هیولا بکار رفته است که در ۴۸۸GT3 قدرت ۶۰۰ اسب بخار را در دور ۷ هزار پیشرانه تولید می‌کند. البته بسته به نوع خودرو و کاربری آن می‌توان قدرت بیشتری را از این نیروگاه آهنین استخراج کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. مهراد

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (769 ديدگاه)

    عجب تیزری ، عجب ماشینی عجب شاهکاری ❤

    پدال عزیز ممنون بابت همه چی ، این همه سال رایگان خوندمت و لذت برم و همیشه وقتی آنلاین میشم اول پدال رو چک میکنم الان دیگه ۸ ساله باهاتم و جزوی از زندگیم بودی و ضمنا دم همه بچه هایی که عضو پدالن و کامنت میذارن گرم که هیچ وقت کامنتارو از دست نمیدادم و میخوندم

    جیگر همتونو ❤

    موافقم 62
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2396 ديدگاه)

      سپاس از همراهی شما

      موافقم 29
      مخالفم 1
      1. مهراد

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (769 ديدگاه)

        سلامت باشید ، ارادت فراوان

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. شاهین

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (4542 ديدگاه)

      ممنون از دوست عزیز ♥️🌷

      موافقم 21
      مخالفم 3
      1. مهراد

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (769 ديدگاه)

        ❤❤🌼🌼

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. M.83

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (198 ديدگاه)

        هنوزم اون مترجم قدیمی زندس ⚡️

        موافقم 10
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (4542 ديدگاه)

          با من بودین؟ حالا نمیدونم تعریف بود یا کنایه! 😁😁😁

          موافقم 14
          مخالفم 0
  2. amir-z

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    خیلی هم عالی

    درسته چراغ هاش یجوریه و باعث میشه زیاد به دل نشینه
    اما این چراغ های باریک به یه نوعی امضاء برای ماشین های پیست محور فراری تبدیل شده که نمونه هاییش رو توی فراری fxx k که چراغ باریکی هم توی جلو و هم عقب داره یا همین فراری sf 90 xx که چند وقت پیش معرفی شد هم چراغش به همین صورت نواری و باریک در عقب کار شده بود

    موافقم 15
    مخالفم 4
  3. Enzo Ferrari 2008

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    به به فراری چقدر عالیه

    موافقم 12
    مخالفم 3
  4. ab0lf4zl

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    وای قلبم 😍

    موافقم 9
    مخالفم 1
  5. خاص

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (212 ديدگاه)

    سلام آقای اشتری.

    این درگ رولینگ رو پوشش بدید.
    https://m.youtube.com/watch?v=MIkUSLtfado

    البته مال ۲ سال پیشه ولی درگ بی‌نظیری هست.

    موافقم 7
    مخالفم 1
  6. Scuderia Ferrari

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (3922 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر نسخه ویژه 296GTB هستم
    به احتمال زیاد فاقد سیستم هیبریدی خواهد بود و این بهترین خبر هست
    یک V6 TT RWD با وزن کم و آیرودینامیک عالی چه شود

    موافقم 10
    مخالفم 1
  7. محمدهادی

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    قطعا این هیولای پیست ها توان بمراتب بالاتری از ۶۰۰ اسب خواهد داشت
    وزن نهاییش روهم اشاره نکردن

    موافقم 8
    مخالفم 0
  8. .Amir.

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    یاد fxx k افتادم

    موافقم 7
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا