فراری

فراری روما با کیت تیونینگ DMC، پاسخ به سؤالی که پرسیده نشده!

شرکت آلمانی DMC کیت تیونینگ خود برای فراری روما را که شامل کیت بدنه هم می‌باشد رونمایی کرد. DMC محصول ارتقا یافته خود را Fuego می‌نامد که کلمه‌ای اسپانیایی به معنی آتش است.

این سوپر اسپورت ایتالیایی با ارتقای صورت گرفته قدرت ۶۹۸ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۸ نیوتون متری تولید می‌کند که نسبت به قدرت و گشتاور ۶۱۲ اسبی و ۷۶۰ نیوتون متری استوک پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی روما بهبود محسوسی را نشان می‌دهد. بهبودهای رخ داده در پیشرانه شامل تغییراتی در مدیریت پیشرانه، تزریق، احتراق و کنترل فشار بوست الکترونیکی بوده است.

این تیونر می‌گوید قدرت بیشتر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت. این در حالی است که شتاب صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت روما استاندارد به ترتیب برابر با ۳.۴ و ۹.۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کیت بدنه این خودرو نیز شامل اسپلیتر جلو به منظور بهبود داون فورس دماغه است. رکاب‌های جانبی نیز دیگر عضو این کیت بوده و یک اسپویلر لبه‌ای هم روی لبه صندوق نصب شده است. به این موارد باید دیفیوزر عقب جدید را نیز اضافه کرد. DMC از نرم‌افزار برای ارتقای آئرودینامیک کیت بدنه روما استفاده کرده است. تمامی قطعات این کیت از فیبر کربن تولید شده‌اند و مالکان می‌توانند ظاهر مات یا براق را برای آن‌ها انتخاب کنند.

این تیونر با کمپانی کانادایی پور ویلز برای ارتقای روما همکاری کرده و حاصل آن رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب بوده است. طراحی این رینگ‌ها شامل ۵ ست از پره‌های دوبل با ظاهر مشکی بوده است. فنرهای اسپورت نیز باعث شده‌اند ارتفاع خودرو تا ۳۵ میلی‌متر کاهش یابد. DMC همچنین به درخواست مالک می‌تواند کابین این خودرو را با چرم و آلکانترا ارتقا دهد.

 

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین (الله اکبر)

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (66 ديدگاه)

    واو بابا پرفکت.
    خیلی زیباس.❤️❤️❤️❤️❤️
    خدا رو شکر بعد از اون بی ام و دماغو بیایم اینو ببینیم وگرنه داشتم گلاب به روتون بالا می اوردم.
    مرسییی حالا حرف از چیز بد نمیزنم مرسی خیلی دلم خواست.

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۹
  2. MOHAMMAD PERSIAN

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تیونینگ ساده و تمیزیه اما من تیونینگ های منصوری، برابوس، نوویتک و کارلکس دیزاین رو ترجیح میدم و بنظرم فراری روما ماشینیه که همونجوری که هست عالیه و گزینه مناسبی برای تیونینگ های ظاهری نیست

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳
  3. AMG GT R

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1072 ديدگاه)

    روما نیازی به کیت نداره مثل لافراری تقریبا ضعفی نداره

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱
  4. علیرضا

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    منتظرم فراری ازش شکایت کنه با اون اخلاق مزخرفشون

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۴
  5. محمد امین

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2072 ديدگاه)

    یکی تست صفر تا دویست که توی همین سایت گزاشته شد، یادم نیست صفر تا صد روما چند به دست اومد ، اما روی آسفالت معمولی خیابان، صفر تا دویست رو در ۸.۵ رفت
    البته صفر تا صد ۳.۱ هم دیدم ازش
    واقعا روما به شدت زیبا طراحی شده و عناصر فراری های قدیمی در این ماشین به چشم میخوره

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  6. M.Kazem.K

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (846 ديدگاه)

    روما جوریه که اگر از دو حالت خارج بشه واقعا چیز خوبی در نمیاد :
    ۱. مدل استوک کارخونه
    ۲. تیونینگ سنگین یه تیونر مثل منصوری که در نگاه اول کاملا خودرو رو از حالت استوک خارج کرده باشه .
    بنظرم تیونینگی به این سبکی نباشه واقعا بهتره ، به شخصه مدل استوک رو ترجیح میدم چون روما خودش به تنهایی کامل و بی نقص هست و تیونینگی که روش انجام میشه نباید با هدف رفع نواقص و … باشه بلکه بیشتر باید متمایل به خلق یه مدل منحصر به فرد دیگه باشه ( گفتم مثل تیون های منصوری )

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  7. محمد مختاری آذر

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (999 ديدگاه)

    فراری روما اصیل از این بهتر بود به نظر من بد شده

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  8. عشق نیسان ماکسیما

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خیلی خوشگل است فقط چند تا میره

    موافقم ۱
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا