فراری

فراری در حال تست لامبورگینی اوراکان STO در فیورانو!

لامبورگینی اوراکان STO یکی از برجسته‌ترین خودروهای این برند مشهور است و به همین خاطر شرکت‌های زیادی از آن به عنوان سنگ محک در برابر محصولات خود استفاده می‌کنند. اگرچه این کاری عادی بین برندهای گوناگون است ولی معمولاً ندیده‌ایم فراری خودروهای دیگر شرکت‌ها را در پیست فیورانو بررسی کند؛ اما حالا وضعیت فرق کرده و می‌بینیم که فراری اقدام به تست لامبورگینی اوراکان STO در فیورانو می‌کند!

راننده این خودرو از هیچ کاری برای بر هم زدن توازن محصول مشهور لامبورگینی فروگذار نمی‌کند. حتی گاهی اوقات اوراکان STO لغزش‌های جانبی عجیبی دارد و به نظر می‌رسد راننده فراری در حال بررسی هندلینگ این خودروست. البته موارد زیادی برای بررسی توسط فراری وجود دارد. برای مثال اوراکان STO از سیستم تعلیق تنظیم شده برای پیست، فرمان پذیری چهار چرخ، سیستم کنترل کشش و نسبت‌های ثابت فرمان سود می‌برد. ظاهراً راننده فراری تمامی این ویژگی‌ها در فیورانو بررسی می‌کند.

زیر پوست لامبورگینی اوراکان STO پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری قرار دارد که قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۶۵ نیوتون متری تولید می‌کند. بخش اعظم بدنه خودرو از فیبر کربن ساخته شده و شیشه جلوی سبک‌وزن و رینگ‌های منیزیمی نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند. مجموع این ویژگی‌ها باعث پرفورمنس احساس‌برانگیزی می‌شوند به گونه‌ای که خودروی موردبحث می‌تواند تنها در عرض ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. اوراکان STO برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز فقط به ۹ ثانیه زمان نیاز دارد. سقف سرعت سوپر اسپرت لامبورگینی هم ۳۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

لامبورگینی زمان معرفی این خودرو اعلام کرد ترکیب رنگ و تریم بی‌نهایتی را برای محصول خاص خود در نظر گرفته است. خودرویی که در پیست فراری دیده می‌شود از رنگ زیتونی و فیبر کربن مشهود سود می‌برد و ظاهری نظامی دارد. قیمت اوراکان STO در آمریکا از ۳۲۷۸۳۸ دلار شروع می‌شود درحالی‌که بهای اوراکان Evo چهار چرخ محرک ۲۶۱۲۷۴ دلار است. مشخص نیست که هدف فراری از تست محصول رقیب خود جمع‌آوری داده‌های کلی است یا اینکه خودرویی را برای رقابت با STO در نظر دارد. اسب رقصان مارانللو این روزها کاملاً مشغول توسعه محصولات آتی است و اسناد جدید نشان می‌دهند جانشین فراری لافراری در سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید. همچنین تصاویر جاسوسی این خودرو با استفاده از بدنه فراری روما منتشر شده‌اند. فراری همچنین تائید کرده محصول الکتریکی‌اش در سال ۲۰۲۵ پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. محمدهادی

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2133 ديدگاه)

    خیلی تامل برانگیزه اینکار فراری
    یجورایی ینی حنی خود فراری هم این خودرو رو بعنوان یک ماشین کامل از نظر پرفورمنس قبول داره

    موافقم 104
    مخالفم 10
  2. امیر

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (113 ديدگاه)

    فراری=لذت رانندگی

    موافقم 53
    مخالفم 9
    1. ALPHA

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      کجاش عجیبه
      سنجیدن رقبا یک فرایند عادیه

      موافقم 45
      مخالفم 5
      1. Reza Waffen SS

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (5338 ديدگاه)

        اصلا هم عادی نیست

        موافقم 31
        مخالفم 21
      2. Amir

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (121 ديدگاه)

        کار عادیع
        ولی فراری هیچ برندیو قبول نداره ، و این خوب بودن این خودرو رو نشون میده که فراری هم پذیرفته

        موافقم 28
        مخالفم 4
      3. Taha Malek

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (914 ديدگاه)

        نه برای هر برندی

        موافقم 7
        مخالفم 0
      4. مهردادکمال

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1815 ديدگاه)

        برای همه بله عادیه اما فراری نه کلا بحث مقاله همینه که تعجب آوره

        موافقم 11
        مخالفم 2
  3. ساسان

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    چقدم خوشسلیقه رنگ‌انتخاب کردن مردان فراری!
    پرچم هر دو خودرو ساز بالاست

    موافقم 73
    مخالفم 5
  4. amir1400

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    بی‌صبرانه منتظر اولین محصول الکتریکی فراری هستم که سال ۲۰۲۵ رونمایی میشه

    موافقم 11
    مخالفم 39
    1. ARYA

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      همه فراری رو با صداش میشناسن
      بعد منتظر اینی که برقی بشه؟؟
      سوپراسپورت برقی مسخرس!!!!! حالا میخواد فراری باشه یا میخواد بوگاتی باشه!

      موافقم 40
      مخالفم 7
  5. Reza Waffen SS

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    پشمام ریخت

    موافقم 35
    مخالفم 4
  6. مازیار

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2466 ديدگاه)

    از کار فراری تعجب کنیم
    یا لامبو رو تحسین کنیم
    مسئله این است

    موافقم 55
    مخالفم 4
    1. محمدهادی

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2133 ديدگاه)

      بنظرم دیگه وقتش رسیده که به هرجفتش بعنوان رقبای مستقیم افتخار کنیم
      بعنوان دو ایتالیایی زنده،توانا و پرافتخار

      موافقم 28
      مخالفم 2
      1. Trump

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (191 ديدگاه)

        لامبو فقط اسم ایتالیا روشه وگرنه تمام مهندسیش المانیه

        موافقم 13
        مخالفم 36
    2. سعید.۱۳۵۸

      ۱۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (49 ديدگاه)

      دقیقا👌

      موافقم 2
      مخالفم 1
  7. سبحان

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (282 ديدگاه)

    فراری دیگه اون فراری سابق نیست کیفیت محصولات پایین نبود خودرو های هایپر کار
    مک‌لارن بعد از p1 چندین پروژه برجسته رو معرفی کرده
    ایتالیایی ها هنوز درگیر ۴۸۸ و اورکان هستن

    موافقم 13
    مخالفم 55
    1. TML BN

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1058 ديدگاه)

      من منظور حرف شما رو نمی‌فهمم که فراری هنوز گیر ۴۸۸ هست مگه ۴۸۸ چشه؟
      و آیا SF90 برای شما پروژه برجسته نیست؟

      موافقم 40
      مخالفم 4
    2. Amin

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2168 ديدگاه)

      همون sf90 که ۴۸۸ می نامی اش ، فعلا هیچ رقیبی کاملی از سمت پورشه ، مکلارن ، لامبو و مرسدس و ….نداره، بعد از تقریبا ۴ سال ، و الان زمان معرفی نسخه پرفورمنس اش هست
      اگر هم میخوای از amg one اسم ببری ، اون ماشین اصلا رقیب اس اف نود نیست ، چه از نظر قیمتی که ۵ برابر ارزش داره ، و چه از نظر نوع ساخت و تکنولوژی
      روی کاغذ هم دیتا هایی که الان هست ، در خروجی کار فاصله ی خاصی بین sf90 و amg one نیست و حتی sf90 بهتره ، منظورم اعداد ۴۰۰ متر و صفر تا صد هست و وزن هست ، هرچند که one رو باید توی پیست مطالعه کرد ، ولی به هر حال اس اف نود که سال ۲۰۱۹ معرفی شده و حدود چهار سال سن داره با قیمت ۵۰۰ هزار دلاری کامل ترین پکیج رو داره ، البته این عنوان رو باید به ۲۹۶gtb داد

      موافقم 15
      مخالفم 7
      1. TML BN

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1058 ديدگاه)

        @amin
        برادر چی میگی مگه من گفتم SF90 بده من خودم فن دوآتیشه اش هستم من در جواب دوستمون گفتم که گفت مک‌لارن پروژه های برجسته معرفی کرده ولی فراری لامبورگینی هیچی گفتم آیا SF90 از نظر شما برجسته نیست و AMG ONE و SF90 دو تا دنیا جدان ای ام جی وان اصلا یک جوریا فرمول یکه

        موافقم 12
        مخالفم 1
        1. TML BN

          ۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1058 ديدگاه)

          و من اصلا SF90 رو ۴۸۸ ننامیدم لطفا مفهوم رو درک کنید بعد اینطور حمله کنید

          موافقم 10
          مخالفم 1
        2. Amin

          ۹ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (2168 ديدگاه)

          من به شما نبودم ، صحبتم با سبحان بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Trump

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (191 ديدگاه)

        ولی مکلارن با 765 ال تی حال این پروژه برجسته رو گرفت… کلیپشم که موجوده
        با دف عقب
        قدرت کمتر
        بدون موتور برقی
        پورشه هم به راحتی میتونه این پروژه برجسته رو نابود کنه گفتم که در جریان باشین فک نکنین چون اسمش فراریه بقیه زیر سلطه اش هستن

        موافقم 13
        مخالفم 10
        1. ARYA

          ۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (19 ديدگاه)

          دقیقا همینطوره
          شرکتی که بعد 675LT مدل 720s رو رونمایی کرد که جلوی پورشه کم نیاره
          بعد از اونم 765LT رو تولید کرد که میخ آخرو رو تابوت لامبو و پورشه بکوبه
          هر نسل هم زیباتر، قدرتمندتر، سبک‌تر و سریع‌تر شد
          مکلارن همیشه تو هر سطحی حرف واسه گفتن داشته و داره
          چه تو کلاس سوپرکار چه هایپرکار
          زمانی که حرف از فناوری فرمول وان تو ماشینای جاده‌ای بود و استون والکری رو معرفی کرد مرسدسم AMG One، مکلارن تو کمتر از چهار ماه بعد از معرفی AMG One, Solus GT رو رونمایی کرد درحالی که پروژه AMG One سه چهار سال طول کشید

          موافقم 10
          مخالفم 2
    3. ARYA

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      لامبورگینی که کلا چند ساله هرچی معرفی میکنه یا هوراکانه یا اونتادور یا اساسش اونتادوره (وننو و سنتناریو) کلا تو این مدت فقط یه سیان رو جدید ساختن که واسه اسم لامبورگینی زیاد موفق نبود!
      همین اتفاق واسه بوگاتیم افتاده که بعد از شیرون هیچ ماشین جدیدی نساخته و صرفا شیرونو برداشته یکم تغییر شکل داده به عنوان هایپرکار جدید معرفی کرده (البته با قیمت بیشتر!!!) فراری هم درسته سوپراسپورتای جدیدی ساخته ولی جدیدا دیگه جذابیت فراری رو ندارن دیتونا کجا 458 افسانه‌ای کجا
      تنها کمپانی که این وسط داره واقعا پیشرفت میکنه مکلارنه و بسس

      موافقم 21
      مخالفم 28
      1. Royal Driver UK 70

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1293 ديدگاه)

        مکلارن برندیه که خیلیییی ساکت و بی حاشیه هایپرکار میسازه، تا جایی که بتونه روی آیرودینامیک و شتاب تمرکز میکنه و هیچ وقت خودشو برتر از دیگری نمیدونه، مهندسیشم توی دنیا تکه!

        موافقم 13
        مخالفم 5
  8. AHMET 2002

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    هولی شت

    موافقم 4
    مخالفم 5
  9. سهند

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (662 ديدگاه)

    دلیل استفاده نکردن از تکنولوژی ALA در این مدل چیه؟

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. R@min

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1667 ديدگاه)

      با جایگذاری قطعات فیبرکربنی بیشتر و گذاشتن بال عقب بزرگتر و گذاشتن ورودی هوا رو کاپوت دان فورس رو بیشتر از 50 درصد افزایش دادن که البته به آنچنانی هم نرسیدن و در بیشترین حالت 420 کیلو دان فورس تولید می کنه که با بلک سریز موتور جلو تقریبا یکسانه و نصف پورشه gt3 rs جدید هست.

      اینکارو می تونستن با حفظ همین تکنولوژی خیلی بهتر و با هندلینگ بهتری انجام بدن اما بنظر قصدشون ارائه یه محصول کاملا پیست محور و ارائه یه تجربه خام رانندگی اسپرت بود.

      موافقم 10
      مخالفم 2
  10. Royal Driver UK 70

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    °—°

    موافقم 8
    مخالفم 1
  11. Carbonado Aventador

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    وقتی شرکت معظم فراری یه ماشینی رو تست کنه یعنی یه نکته برجسته داخل اون خودرو هست‌..
    .
    .
    فراری ای که تاریخچش با موتور اسپرت در هم امیخته و خودش محصولات برگریزون زیاد داده بیرون..
    .
    .
    بعد چندتا جوجه فکولی و چندتا ابر شرکت امریکایی با کلی نیروی کار و مهندس و بودجه کلان ، بعد ۱۰۰ سال یه ماشین تقریبا در سطح این دوتا از نظر پرفومنس(z06) بیرون دادن، خدارو بنده نیستن..!!!

    موافقم 38
    مخالفم 7
    1. بی خیال اسم

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      دقیقا دوست عزیز

      موافقم 11
      مخالفم 4
    2. Amir Machine

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      نکته اول، الان این مطلب چه ربطی به کوروت داشت که مطرح میکنید تا دوباره بحث‌های مزخرف راه بیفته؟

      نکته دوم، بعد از صد سال؟ اگه وقتی کردی یه نگاه به تاریخچه لمانز دهه 60 و رقابت فورد و فراری بنداز

      نکته سوم، اگه همین کار رو شورلت یا فورد کرده بودن هزارتا برچسب کپی‌برداری و دزدی تکنولوژی بهشون میچسبوندین اما الان خبری نیست چرا؟

      نکته چهارم، همه میدونیم که لامبو قبل از مالکیت فولکس تقریباً هیچی نبود، یه شرکت ورشکسته با یه محصول فرتوت که هی مالکیتش بین این و اون جابجا میشد، الان گروه فولکس واگن یعنی ابر شرکت نیست؟ کلی نیروی کار و مهندس و بودجه کلان نداره؟ فقط GM اینا رو داره؟

      نکته پنجم، تو پیش خودت فکر کن کوروت بعد صد سال چیزی درحد اروپایی‌ها داده ولی واقعیت و آزمایش‌هایی که سال‌ها پیش انجام شده نشون داده که نسل‌های قبلی کوروت همیشه مدعی رقابت با اروپایی‌ها بودن و شورلت بارها مدل‌هایی همسطح فراری و پورشه و یا حتی بهتر ساخته

      و نکته آخر، هر خودروسازی از هر کشوری که داره برای پیشرفت تلاش میکنه قابل احترامه، دست از این تعصبات مسخره این کشور و اون کشور بردارید

      موافقم 13
      مخالفم 9
      1. Carbonado Aventador

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        کسی که میگه لامبو قبل فولکس هیچی نبود یعنی اصلا ارزش بحث کردن نداره..
        میورا
        کانتاش
        دیابلو

        زمانی که تولید میشدن یه رقیب در سطح اینا نبود تو کل کشور امریکا

        موافقم 19
        مخالفم 3
    3. سوشیانت

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1890 ديدگاه)

      تاحالا راجب شتاب صفرتاصد ۲.۶ کوروت z06 شنیدی؟ تاحالا درباره ی انجینش شنیدی که قوی ترین انجین هشت سیلندر تنفس طبیعی جهان رو داره؟

      موافقم 1
      مخالفم 24
      1. hamidreza

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (327 ديدگاه)

        دیدی گفتم😂 کل تعریفتون از ماشین تو شتاب ۰تا۱۰۰ هست و قدرت موتور

        موافقم 11
        مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        اونتادور سال ۲۰۱۱ صفر تا صد ۲.۶ میزد..
        پرفومانته که اعلامیش ۲.۷ بود ولی تو کار اند درایور ۲.۴ میزد…
        .
        کل تعریفتون از خوب بودن ماشین فقط و فقط به اون صفر تا صد لامصبه…
        .
        یه بزرگی میگفت:
        با اسب بخار بیشتر تو مستقیمی ها سریعتر هستید..
        ولی با ماشین سبک تر همه جا سریع هستید..

        موافقم 14
        مخالفم 1
      3. حمیدرضا

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (153 ديدگاه)

        سوشیانت تا حالا دیسلایکاتو شمردی؟

        موافقم 8
        مخالفم 2
    4. سوشیانت

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1890 ديدگاه)

      برو یه نگاه به مشخصات کوروت بنداز چه جوری حساب کردی که پرفورمنسشون با کوروت یکیه فعلا فراری و لامبورگینی پشت سر کوروت z06 قرار میگیرن

      موافقم 1
      مخالفم 16
      1. حمیدرضا

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (153 ديدگاه)

        ملاک امریکایی ها تایم ۴۰۰ متر هست که خیلی مونده تا به فراری و لامبورگینی و پورشه برسن 😉

        موافقم 15
        مخالفم 1
      2. سعید.۱۳۵۸

        ۱۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (49 ديدگاه)

        سوشیانت عزیز مثل اینکه فراموش کردین همین چند وقت پیش کروت (زیر مجموعه ی شورلت) یک پیشرانه ی فراری ۴۵۸ خریداری کرد و مهندسان کروت تمام وقت مشغول بررسی اون انجین افسانه ای بودن !

        موافقم 10
        مخالفم 0
  12. دانیال

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (596 ديدگاه)

    چقدر منطقی برای پیشرفت هاشون تلاش میکنن
    اگه ما بودیم عارمون میشد میگفتیم نه زشته ما ماشین رقیب رو تست کنیم
    زنده باد هر انسان شریف و درستکاری که برای خدمت به خلق با پشتکار و بدون تعصب تلاش میکنه

    موافقم 18
    مخالفم 0
  13. بی خیال اسم

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    انتظار نداشتم

    ولی حتما چیز خاصی داخل این ماشین هست که فراری داره تستش می کنه

    موافقم 11
    مخالفم 2
    1. سوشیانت

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1890 ديدگاه)

      همه ی کمپانی ها برای ساخت خودرو های خوب خودرو های رقیبشون رو بررسی میکنن این چیز عجیبی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 8
      1. بی خیال اسم

        ۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        خب که چی؟!

        موافقم 1
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۹ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1890 ديدگاه)

          من الان این رو باید از تو بپرسم که به این کار میگی الگو برداری مشخصه که معنی الگو برداری رو نمیدونی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. R@min

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1667 ديدگاه)

    فراری برای این ماشین دیگه رقیب مستقیم نداره و دلیل تستش رو نمی فهمم هندلینگ و پرفورمنس فراتر از رقباش هم نداره.

    باید صبر کرد تا ببینیم دلیل این کار فراری چی هست.

    موافقم 10
    مخالفم 2
  15. Sobhan

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (416 ديدگاه)

    خب انتظار داشتین چی رو تست کنه 🤣مگه بهتر از لامبور هم هست

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. سعید.۱۳۵۸

      ۱۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (49 ديدگاه)

      عزیز مک لارن و پاگانی و کونیگ زگ و فراری و بوگاتی فقط اسمشون لامبو رو محو میکنه

      موافقم 2
      مخالفم 7
    2. سعید.۱۳۵۸

      ۱۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (49 ديدگاه)

      دیگه اسم از سایپا و ایران خودرو نبردم که ریا نشه🤣

      موافقم 0
      مخالفم 5
  16. امیر آرویش _ اهوازی

    ۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

    فقط همین جمله بس

    موافقم 7
    مخالفم 1
  17. hamidreza

    ۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    خیلی عذر میخوام که اینو میگم …
    بعد اونوقت یه عده سطحی نگر که دوزار از ماشین سر در نمیارن میان میگن کوروت از اوراکان بهتره😂 سوپر اسپرت های ایتالیایی رو نمیشه با خودرو هایآمریکایی مقایسه کرد … اصن اشتباهه 😑 اینکار فراری نشون داد که لامبورگینی رو به عنوان رقیب اصلیش حساب میکنه نه خودروسازی های آمریکای و دیگر رو…
    رانندگان آمریکایی بهترین درگ استر های دنیا هستند و متاسفانه آمریکایی فن ها تمام ملاک و عملکرد خودرو را در خط مستقیم یا درگ میبینن
    در صورتی که یه سوپر اسپرت واقعی فقط در قدرت موتور و شتاب ۰تا۱۰۰ خلاصه نمیشه…
    دم فراری گرم ! امیدوارم لامبو هم اینکارو با ماشینای فراری بکنه❤

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. سوشیانت

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1890 ديدگاه)

      سطحی نگر شمایی که به نظرات بقیه احترام نمیذاری در ضمن فراری در جایگاهی نیست که بخواد تعیین کنه که رقیبش کی هست و کی نیست

      موافقم 1
      مخالفم 14
      1. hamidreza

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (327 ديدگاه)

        احترام؟ وقتی آمریکایی فنا بدون هیچ منطقی و رگباری تو هر پستی که از خودرو های اروپایی گذاشته میشه میان میکوبینش و تا قله اورست ماشینای آمریکایی رو بالا میبرن این خودش یه توهین بی چون و چرا به همست …
        مثلا از آئودی rs5 پست گذاشته میشه یارو میاد میگه که ۸۶۰۰۰ دلار پول ریختن تو آبه و با ۷۰ و خورده ای هزارتا میشه چلنجر هلکت خرید با ۷۹۷ اسب و …
        ۰تا۱۰۰ش فلانه قدرتشم اینه و …
        بابا حداقل پستو بخون ببین چیه😐 بعد تز بده اصن این دوتا هم کلاس نیستن !
        تازه این فقط یه مثالش بوده
        خودتونو به آب و آتیش بزنید هیچ خودروی آمریکایی رو تو کلاس خودشون نمیشه با همتای اروپاییش مقایسه کرد . البته بجز کمپانی جیپ
        من خودرو های آمریکایی رو دوس دارم همیشه هم اینو گفتم . از موستانگ شلبی جی تی ۵۰۰ و سوپر اسنیک بگیر با ناله های سوپر شارژش تا چلنجر اس آر تی با صدای سوپر شارژی که رو انجین همی ۶.۲ لیتری قرار گرفته .ولی در مقایسه باهم کلاس اروپاییش خیلی خشگل کم میاره.

        تا درودی دیگر بدرود❤❤

        موافقم 11
        مخالفم 0
  18. hamidreza

    ۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    ولی یادتون باشه که فراری اینکارو اینجام داده! که واقعا عجیبه …

    موافقم 7
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا