فراری تستاروسا احیا شده با قدرت 492 اسبی و سیستم تعلیق بهتر
کمپانی Officine Fioravanti سرانجام از فراری تستاروسا بازسازی شده خود رونمایی کرد. این شرکت سال قبل تیزرهایی از نسخه استتار شده این خودروی مشهور را منتشر کرده بود. اگرچه طراحی ظاهری این خودرو نسبت به نمونه اصلی تفاوت زیادی ندارد اما تغییرات فنی باعث شدهاند سوپرکار سالهای نه چندان دور فراری 107 اسب بخار قدرت بیشتر و 130 کیلوگرم وزن کمتری داشته باشد. پیشرانه 12 سیلندر تستاروسا همچنان حجم 4943 سیسی دارد اما به لطف تغییر پیستونها و میللنگ و همچنین تعویض انژکتور سوخت قدیمی با نمونه الکترونیکی جدید قدرت بیشتری تولید میکند. همچنین ردلاین پیشرانه نیز بجای 6700 دور قبلی از 9 هزار شروع میشود.
اگر راننده بخواهد تفاوت بین نسخه استاندارد را با این مدل ارتقا یافته متوجه شود فقط کافی است یک سوئیچ در کنسول مرکزی را بچرخاند. در یک حالت این پیشرانه قدرت معمولی 385 اسبی را برای تستاروسای بازارهای اروپایی تولید میکند. وقتی سوئیچ را بچرخانید قدرت کامل 492 اسب بخاری در دسترس خواهد بود. Officine Fioravanti میگوید حداکثر سرعت تستاروسا به 320 کیلومتر در ساعت میرسد که بهبود قابلتوجهی را نسبت به سقف سرعت 291 کیلومتر در ساعت نسخه استاندارد نشان میدهد.
این مدل احیا شده از قطعاتی برای مطمئن شدن از عملکرد مشابه سوپرکارهای مدرن سود میبرد. از جمله این موارد میتوان به جذبکنندههای شوک قابل تنظیم اولینز با چهار حالت و آنتی رول بارهای جدید با شش حالت اشاره کرد. فرمان خودرو نیز برای قفل شدن به دو بار چرخش نیاز دارد. ترمزهای برمبو با کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب قدرت توقف لازم را فراهم میکنند. به منظور تضمین هندلینگ خودرو در شرایط متنوع، دو اهرم در کنسول مرکزی وجود دارند که حالتهای خیس، نرمال، اسپرت و ریس را برای ترمزهای ضد قفل و کنترل کشش انتخاب میکنند.
Officine Fioravanti تنها برخی تغییرات جزئی را برای بدنه در نظر میگیرد. چراغهای پاپ آپ جلو هماکنون دارای LED هستند و بجای رینگهای 16 اینچی فابریک تستاروسا نیز از رینگهای 17 اینچی در جلو و 18 اینچی در عقب استفاده شده است. این خودرو از کابینی با پوشش جدید قهوهای روشن سود میبرد. صندلیها و پانل دربها با چرم مزین شدهاند و تمامی قطعات پلاستیکی اورجینال در داشبورد، کنسول مرکزی و دربها از نوع آلومینیومی هستند. نهایتاً نیز باید به تلفن سنتی داخل خودرو اشاره کرد که به کنسول سمت مسافر چسبانده شده است و از بلوتوث برخوردار است.