فراری

رؤیت نسخه ارتقا یافته فراری SF90 در خیابان؛ احتمال استفاده از پسوند LM

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از مدل بهبود یافته فراری SF90 منتشر شده است. احتمال دارد این خودرو که کیت آیرودینامیک جدیدی دارد با پسوند LM عرضه شود.

در حال حاضر غیرممکن است ویژگی‌های متمایز فراری SF90 را با سایر خودروها اشتباه گرفت و به همین خاطر با دیدن تصاویر جاسوسی موردبحث می‌فهمیم که با چه خودرویی روبرو هستیم. پروتوتایپی که مشاهده می‌کنید به‌صورت غیررسمی با نامه ورزیونه اسپچیاله شناخته می‌شود و تغییرات آیرودینامیکی رخ داده در آن بیشتر از نصب بال عقب بزرگ هستند.

این تصاویر جاسوسی بهترین نما از خودروی موردبحث را ارائه می‌کنند و برخی منابع خبری اظهار داشته‌اند احتمال معرفی این ابر خودروی ایتالیایی با نام فراری SF90 LM وجود دارد. در بخش جلو می‌توانیم ورودی‌های عریض و لبه اسپویلر قابل‌توجه را مشاهده کنیم. همچنین در روی کاپوت خودرو شاهد استفاده از پوشش استتاری برای پنهان کردن ورودی‌های هوای بیشتر هستیم. با حرکت به سمت عقب خودرو می‌توانیم ورودی‌های جانبی جدید برای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو را تشخیص دهیم.

البته جادوی واقعی در بخش پشتی فراری SF90 LM رخ داده است. این خودرو کمی طویل‌تر از نسخه استاندارد SF90 به نظر می‌رسد و دیفیوزر نصب شده نیز بزرگ‌تر و گیراتر از قبل است. همچنین میله‌های افقی بین خروجی‌های اگزوز وجود دارد. به این موارد باید بال عقب بزرگ و قابل تنظیم را اضافه کنیم که آماده تولید داون فورس زیاد خواهد بود. به همین خاطر انتظار می‌رود SF90 LM هایپرکاری پیست محور باشد هرچند مجوز تردد در جاده‌ها را نیز خواهد داشت.

این خودرو احتمالاً با قدرت بیشتری نیز تولید خواهد شد. البته SF90 از نظر خروجی پیشرانه هیچ کمبودی ندارد و قوای محرکه هیبریدی آن ۹۸۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که از این میان ۷۶۹ اسب بخار به پیشرانه درون‌سوز و ۲۱۷ اسب بخار نیز به سه پیشرانه برقی تعلق دارند. حالا باید منتظر ماند و دید در نسخه LM چه تغییراتی رخ خواهد داد. حدود یک سال است که نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو در معابر عمومی دیده می‌شوند و می‌دانیم که ایتالیایی‌ها به دنبال معرفی آن در سال جاری میلادی هستند. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رونمایی رسمی نسخه ارتقا یافته SF90 را شاهد باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (327 ديدگاه)

    خدایا…! عجب چیز گادیه…

    موافقم 25
    مخالفم 1
  2. Hamidreza

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (327 ديدگاه)

    فراری و لامبورگینی تو روی هم کم نمیارن…😁

    موافقم 21
    مخالفم 0
    1. محمدهادی

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2151 ديدگاه)

      دقیقا مشخصه فراری این ارتقارو برای عقب نیوفتادن از کورس با روئلتو بیرون داده
      خواسته تاحد ممکن جلوی افت فروش مقطعی بدلیل هیجان از رونمایی روئلتو رو بگیره
      بنظرم با این ارتقا روی اس اف نود،تا حدی میتونه اینکارو در مقابل رقیب سرسختش انجام داده باشه
      باید بریم جلوتر…

      موافقم 18
      مخالفم 5
      1. مازیار

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2517 ديدگاه)

        همون نسخه قبلی SF90 هم نه تنها ار روئلتو عقب نیست بلکه سرتره تازه رقیب روئلتو از فراری نسخه هشت سیلندرش نیست
        مدلهای مختلف لامبورگینی هیچوقت به لحاظ عملکرد تهدیدی برای رقیب مستقیمشون از فراری نبودن

        موافقم 30
        مخالفم 10
        1. Amin

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          دقیقا آقا مازیار
          چونکه اس اف نود معمولی ، حدود ۵ سال قبل از روئلتو تولید شده ولی با این وجود اصلا هم احساس قدیمی بودن نمیکنه … از نظر فنی هم ۲۵ اسب بخار ضعیف تره اما از اون سمت حدود ۲۰۰‌کیلوگرم وزن کمتری داره …و خیلی نکات فنی دیگه که اس اف نود توی اونها برتری داره و توی این چند سال پرچمداری خودش رو حفظ کرد
          این نسخه هم کیت آیرودینامیکی خیلی بزرگی رو دریافت کرده و تغیرات اش خیلی گسترده هست و قابل مقایسه با روئلتو نیست

          موافقم 15
          مخالفم 3
        2. R

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1025 ديدگاه)

          تهدید نبودن؟ سرتره؟ خدایی چی میزنید

          موافقم 3
          مخالفم 14
        3. مازیار

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2517 ديدگاه)

          کاملا مشخصه امین جان
          با همچین اسپویلری در جلو و عقب اونم از فراری که خیلی اهلش نیست، معلومه که هیولایی در راهه

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. HFball

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (187 ديدگاه)

          گریه کن sf90 هیچوقت دیگه نمیتونه هیجان روئلتو رو داشته باشه
          حجم فروش لامبورگینی که دیگه جای خودشو داره
          لامبورگینی خیلی وقته ثابت شده هست با این دلقک بازیای فراری چیزی از محبوبیت لامبو کم نمیشه

          موافقم 4
          مخالفم 9
  3. Hamidreza

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (327 ديدگاه)

    فقط منتظر جانشین ۸۱۲ هستم تا با رووئلتو رقابتی جذاب داشته باشه .
    دو تا v12 هیبریدی میتونن خیلی هم دیگه رو به چالش بکشن

    موافقم 16
    مخالفم 2
  4. Saeedjam

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    کامنت اول
    امیدوارم درحد نسخه های fxxk و نسخه evo باشه

    موافقم 7
    مخالفم 2
  5. AMANTE

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    مطمئن ان در پیست عملکرد خیره کننده ی داره ولی حیف که نمیشه فهمید، چون فراری علاقه ی به جهنم سبز نداره.
    به نظرم میتونه رکورد AMG One رو بزنه.

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. HFball

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (187 ديدگاه)

      هروقت فراری ها تونستن هندلینگ توی پیج در حد لامبورگینی داشته باشن میشه اینو گفت

      موافقم 1
      مخالفم 9
  6. yaazid

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    رینگارو 🤤

    موافقم 7
    مخالفم 0
  7. Joker

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (532 ديدگاه)

    به به،اومده درو کنه…

    موافقم 9
    مخالفم 2
  8. Tesla

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    بیچاره فراری داره خودشو به آب و آتیش میزنه تا جلوی تسلا آبروشو حفظ کنه !! ( ولی نمیتونه ) با موتور بنزینی و هیبریدی و … این مسخره بازیا نمیشه پلد کبیر و شکست داد ، تو درگ carwow به صورت رسمی مت واتسون توی پیج اینستا گفت : برای اینکه رقابت عادلانه تر بشه ، تسلا روی حالت drag strip قرار نگرفت ولی با این وجود باز هم sf90 حریفش نشد ( اگه روی drag strip بود بر اساس ویدئو های درگ تایمز : راحت ۰/۵ تا ۰/۷ ثانیه توی ۴۰۰ متر اختلاف مینداخت ) ، فراری اگه میخواد طلسم شکست خوردنش جلوی سدان خانوادگی تسلا رو تموم کنه ، باید هر چه زودتر مدل تمام برقی رونمایی کنه ( که هر چند اونم از رودستر کبیر شکست خواهد خورد )

    موافقم 3
    مخالفم 59
    1. Amir

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (113 ديدگاه)

      بحث درگ نیس بحث پیسته
      الان باید تسلا کبیر شما ی فکری به حال خودش کنه برای تقابل تو پیست
      البته باید قبلش ترمز هاشو چک کنه ی وقت اتیش نگیره

      موافقم 19
      مخالفم 2
    2. amir-z

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (96 ديدگاه)

      اصلا فراری تسلا رو در حدی نمیدونه که بخواد با خودش مقایسه بشه🥲🥲

      موافقم 28
      مخالفم 3
    3. HamiD

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2444 ديدگاه)

      جناب فراری در حال توسعه خودروی پیست محور هست ؛ نه درگستر!
      امیدوارم تفاوت این دوتا رو بدونی …
      تشنه توجه :))

      موافقم 23
      مخالفم 0
    4. M.L.D

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      اصلا چه ربطی به تسلا داره

      موافقم 18
      مخالفم 0
    5. حمیدرضا

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (159 ديدگاه)

      توی اون درگ به وضوح مشخص بود که راننده فراری جوری میرونه انگار داره میره سبزی فروشی. تایم فراری 0.6 با تایم ایده آل فاصله داشت.

      موافقم 13
      مخالفم 3
    6. amirmohammmad

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      همین تسلای کبیری که تو میگی یه یوتیوبری که تسلاش رو هم تازه خریده بود ، درش رو محکم بست دل وروده در از طرف داخل (کابین ) ریخت بیرون 🤣🤣🤣😆😆😆⚡️⚡️⚡️⚡️💪💪

      موافقم 17
      مخالفم 1
    7. فرشاد

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (932 ديدگاه)

      اخه اصلا فراری دظلا رو به عنوان یه خودروساز به خساب میاره؟
      فراری صاحب اصالت و خالق پرستیژ و صاحب سبک هس وقار یه فراری رو فقط به وسیله حماقت میتونی کنار یه مخلوط کن بزاری
      انتظار داری سازنده اسبای مارانلو که هرکدوم بعد ده سال یه کلکسیونی میلیون دلاری میشن بیاد یه ماشینی تولید کنه که با یه مخلوط کن چاردر را برع؟
      ا

      موافقم 3
      مخالفم 1
  9. amir-z

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    خود sf90 stradale توی درگ همه ماشین هارو قورت میداد این دیگه تو پیست هم به کسی رحم نمیکنه🚀🚀🚀

    موافقم 18
    مخالفم 1
  10. ایران

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (341 ديدگاه)

    هدف این مدل اصلا درگ نیست پیست محوره باید دید تو پیست ها چطور عمل میکنه وگرنه خوب به شتاب باشه الکتریکی همه میدونن به خاطر گشتاور آنی سریعترن یه چی مثل لوسید ایر سافایر رقیب این مدل هم لامبورگینی روئلتو هست

    موافقم 8
    مخالفم 0
  11. وی

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    احتمالا طراحیش خیلی بهتر از sf90معمولی میشه چونکه 488 هم وقتی معرفی شد طراحیش به خوبی قبلی ها نبود ولی نسخه پیستا واقعا بازی رو عوض کرد و طراحی فوق العاده ای داشت
    از نظر پرفورمنس هم که یه هیولای واقعی خواهد بود

    موافقم 8
    مخالفم 0
  12. ^MSP^

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    رینگاش همینقدر گندس یا چون در حال حرکته اینطوریه؟
    رینگاش واقعا زیباست

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. GT

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (110 ديدگاه)

      رو رینگ ۶ا پوشش آبی هست نمیشه به طور دقیق اندازش رو حدث زد

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. GT

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (110 ديدگاه)

        *رینگ ها *

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. BMW

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    فراری و لامبو عین دوتا بچه هستند که نمیخواین جلوی هم کم بیارن دمشون گرم ولی یه چیزی میخوایم بگم درسا ربطی به این مطلب نداره ولی میگم آقای اشتری یه سوال داشتم تاریخچه پراید در اصل مال کدوم کشور چون هم داشتن بعضی از مقاله ها رو میخوندن و بعضی هم بهم گفتند پراید رو اول فرانسه و بعد داده به کره و ما با کره پراید رو می‌شناسیم آیا این درست هست یا نه؟

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. ایران

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (341 ديدگاه)

      قبلن مقالش تو همین پدال کار شده بود بگردید پیدا میکنید قبل از کره و اصل پراید از شرکت فورد بوده با یه اسم دیگه اگه درست یادم باشه فستیوا بود یا یه همچین چیزی

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Siyavash

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (664 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز…پراید در اصل اول در آمریکا فکر کنم توسط شرکت فورد پایه ریزی شد بعد کره ای ها خریدنش بعد همینطوری چرخید و سر از بهشت ماشین هایه دنیا یعنی ایران در آورد.. خلاصه و مفید 😁

      موافقم 2
      مخالفم 1
  14. .Amir hossein.T

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    خیلی زشته

    موافقم 0
    مخالفم 5
  15. Siyavash

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (664 ديدگاه)

    فقط دارم دعا میکنم وزنش کمتر شده باشه ..از نظر قدرت هیچی کم نداره و عالی هست حالا به نظرم شتیو شاید بهش حدود ۱۰۰ اسب یا کمتر بهش اضافه شده باشه اما حس میکنم رژیم خوبی گرفته باشه…آخه که اگر ۱۰۰ کیلو کم کرده باشه یا ۱۵۰ کیلو…واقعا اونوقت تویه پیست ویرانگر میشه و یه راست میره برا رقابت با بنز on…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  16. Siyavash

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (664 ديدگاه)

    ولی حس میکنم نسخه پیست محور gt296اگه ساخته بشه از نسخه پیست محور sf90 هم بهتر باشه و دلیلشم این که همینطوری استاندار ۱۰۰ کیلو از sf90سبک تر هست و قدرتشونم تقریبا در یه سطح هستن…بعدشم gg296اگه اشتباه نکنم تمام قدرت رو به چرخ هایه عقب میده برعکس برادر بزرگش..

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا