هیچ‌کسی سدان‌های دیفرانسیل جلوی فیات-کرایسلر را نمی‌سازد!

چهارشنبه 19 آبان 1395 - 05:30
مطالعه 3 دقیقه
2015-chrysler-200-1
با خروج احتمالی کرایسلر 200 و دوج دارت از خط تولید، فیات کرایسلر به دنبال کارخانه‌ای است تا آن‌ها را در توسعه و ساخت نسل جدید خودروهای دیفرانسیل...
تبلیغات

با خروج احتمالی کرایسلر 200 و دوج دارت از خط تولید، فیات کرایسلر به دنبال کارخانه‌ای است تا آن‌ها را در توسعه و ساخت نسل جدید خودروهای دیفرانسیل جلو کمک کند. هرچند کارها چندان خوب پیش نمی‌روند.

طبق اخبار منتشر از سوی اتونیوز، سرجیو مارکیونه رئیس فیات-کرایسلر گفته که شرکت هنوز به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه است تا جایگزینی برای دوج دارت و کرایسلر 200 بیابد. اگرچه که قطع تولید این سدان‌های 4 درب پیش از این اعلام شده اما فیات-کرایسلر هنوز جایگزینی مناسب برای این دو خودرو نیافته است.

مارکیونه در کنفرانس ماه پیش شرکت گفت:

ما چیزی برای گفتن نداریم زیرا چیزی را نهایی نکرده‌ایم. جست‌وجوهای ما برای یافتن راه حل و جایگزینی برای سدان‌های دیفرانسیل جلوی شرکت تأثیری محدود روی شرایطمان داشته است؛ اما در نهایت کسی را برای این کار خواهیم یافت.

فیات-کرایسلر به دنبال تحقق سود حدود 10 میلیارد دلاری تا سال 2018 است و مارکیونه برنامه‌ای برای یافتن شرکتی که مدل‌های دیفرانسیل جلو را بسازد دارد. این شرکت نیز روی تغییرات ساختاری تمرکز خواهد کرد.

مارکیونه در این زمینه می‌گوید:

من فکر می‌کنم که ما باید خودمان را با مجموعه صنعت خودروسازی وفق بدهیم تا این امر منعکس‌کننده‌ی تغییر دائمی باشد و فکر می‌کنم که ما نیاز داریم تا روی کمک‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگران تکیه کنیم.

هم‌اکنون به نظر می‌رسد که فیات-کرایسلر روی توسعه‌ی پلتفرم جیورجیوی آلفا به منظور حفظ یگانگی مدل‌های دیفرانسیل عقب زیربرندهای آلفارومئو، مزراتی، دوج و جیپ متعهد است.

منبع: autonews

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.