آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل پیشین جیپ، بهعنوان مدیرعامل جدید استلانتیس انتخاب شد تا بجای کارلوس تاوارس سکان هدایت این شرکت بزرگ خودروسازی را در دست گیرد.
جستجو برای یافتن مدیرعامل جدید به پایان رسید. پس از ماهها ارزیابی کاندیداهای داخلی و خارجی، استلانتیس جانشین کارلوس تاوارس را معرفی کرد. تاوارس در دسامبر ۲۰۲۴، علیرغم اینکه قرارداد پنجسالهاش تا اوایل ۲۰۲۶ ادامه داشت، استعفا داد. هیئتمدیره بهاتفاق آرا آنتونیو فیلوسا را بهعنوان مدیرعامل جدید این غول خودروسازی انتخاب کرد. فیلوسا، مدیر ایتالیایی متولد ناپل، کار خود را در سال ۱۹۹۹ با گروه فیات آغاز کرد. او طی سالها نقشهای کلیدی متعددی بر عهده داشت. بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، او عملیات FCA (فیات کرایسلر) در آرژانتین را هدایت کرد و سپس در مارس ۲۰۱۸ بهعنوان مدیر ارشد عملیات منطقه آمریکای لاتین منصوب شد. پس از ادغام گروه پژو سیتروئن و فیات کرایسلر در سال ۲۰۲۱ که استلانتیس را شکل داد، فیلوسا بهعنوان مدیر ارشد عملیات آمریکای جنوبی انتخاب شد. او نقش مهمی در تبدیل برزیل به بزرگترین بازار جیپ خارج از ایالاتمتحده ایفا کرد.
در سال ۲۰۲۳، او مدیرعامل جهانی جیپ شد و سال بعد بهعنوان مدیر ارشد عملیات قاره آمریکا منصوب شد و «تیم کونیسکیس» را متقاعد کرد تا برای هدایت برند رم بازگردد. در اوایل سال ۲۰۲۵، فیلوسا از مدیرعاملی جیپ کنار رفت تا راه را برای «باب برودرودر» باز کند. در فوریه، او نقش مدیر ارشد کیفیت را بر عهده گرفت و حالا سکان هدایت استلانتیس را در دست گرفته است. بااینوجود، «جان الکان» همچنان رئیس اجرایی استلانتیس و فراری باقی میماند. فیلوسا، ۵۱ ساله، از ۲۳ ژوئن کار خود را آغاز میکند و در همان روز تیم رهبری جدید را معرفی خواهد کرد. همچنین، در روزهای آینده جلسهای با سهامداران برگزار میشود که طی آن او بهعنوان مدیر اجرایی منصوب خواهد شد.
مدیرعامل جدید وظیفهای بسیار دشوار را پذیرفته است. سود استلانتیس در سال گذشته به شدت کاهش یافت و بسیاری از برندهای این مجموعه با مشکلات جدی مواجهاند. سهم بازار این شرکت در ایالاتمتحده در سال ۲۰۲۴ نزدیک به دو درصد کاهش یافت و کرایسلر اکنون در حال احتضار است. مدیریت ۱۴ برند کار آسانی نیست، بهویژه که نشانههای اولیه احیای لانچیا چندان دلگرمکننده نیست. بر اساس آمار منتشرشده توسط انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا، فروش دیاس، برند لوکس سیتروئن، در چهار ماه نخست سال در اروپا ۲۶.۴ درصد کاهش یافت. اوپل، فیات و سیتروئن نیز در این منطقه با افت دورقمی مواجه شدند. درمجموع، فروش استلانتیس تا پایان آوریل ۹.۶ درصد کاهش یافته است.
F22RAPTOR
۷ خرداد ۱۴۰۴همون که مدیریت شاخه کرایسلر رو داشته
امیدوار کننده س
Mr wrong
۷ خرداد ۱۴۰۴تاوارس فقط برکناری حقش نبود
باید یه چاقو میدادن دستش مینداختنش تو آمازون میگفتن زنده بمون:)
Mr. gt c
۷ خرداد ۱۴۰۴امیدوارم کارش رو به بهترین نحو انجام بده نه اینکه فقط خواسته باشع خودشو محک بزنه یا مثل مدیر ووگ قبلی چون برند های زیادی محتاج مدیریت صحیح ایشونن
اردوان
۷ خرداد ۱۴۰۴ببینیم میتونه یه دستی به شرکتها بزنه یا نه اینم بره سراغ برقی کردن هر چی
johnmarston
۷ خرداد ۱۴۰۴هنوز برام سواله که چرا تیم کانسیکس مدیرعامل نشده
! i M α η δ υ α R
۸ خرداد ۱۴۰۴چون آمریکاییه …
اگر بهش پیشنهاد شده و نپذیرفته و یا اگر در لیاقتش برای سکان داری برند تردیدی وجود داشته باشه …
در غیر اون صورت ها از دید جان الکان و بقیه سهام داران ، با روی کار آمدن کانسکیس آمریکایی ، خواه ناخواه ، ممکنه خودآگاه یا ناخودآگاه ، در تصمیم گیری ها کفه ترازو به سمتی بیش از سمت دیگه سنگینی کنه و تعادل در نگاه به افق های پیش رو و سیاست های کلی برند استلانتیس…
! i M α η δ υ α R
۸ خرداد ۱۴۰۴… تعادل در نگاه به افق های پیش رو و سیاست های کلی برند استلانتیس ، از دست بره …
Spooke
۷ خرداد ۱۴۰۴استلانتیس تا وقتی از هم نپاشه و تجزیه نشه وضعش درست نمیشه. آمریکا رو بدن به خودشون. اروپا هم در خود اروپا متمرکز شه
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۷ خرداد ۱۴۰۴پس استلانتیس قراره رو همون مسیر قبلی سیر کنه.یه ایتالیایی دیگه که قطعا نعصب بهش اجازه نمیده کارش رو درست انجام بده این رو مارکیونه هم انجام داد.بزودی شاهد عرضه هایپر کار و سوپر کار برای مازراتی و آلفا خواهیم بود ساخت انجینهای بنزینی برای این دو ساخت مدلهای گوناگون برای این دوتا تا در مقابل آلمان قرار بگیرن خوب میدونیم که هر کاری برای این دوتا برند انجام بشه عین کوبیدن آب در هاون هست به هیچ جایی نمیرسه.ولی کافی بود یه انسان عاقل راس امور قرار بگیره و بفهمه که این برندهای آمریکایی هستند که میتونن کار رو در بیارن.وقتی شما رم رو داری که در رده دوم فروش تو آمریکا بود ولی داری ولش میکنه تا همینجر بره پایین یا جیپی که یک تنه کل گروه رو پیش میبرد رو نیمه برهنه ولش کنی داج بی نظیر که فقط با داشتن ۳ مدل ماشین اونم با سن بسیار زیاد پشت هم رکورد فروش میزد کرایسلر رو که کلا ولش کنی.راه حل مشخصه ساخت نسل جدید انجین همی یه پلتفرم مناسب برای ساخت سدان و کوپه به همراه شاسی بلند پرفورمنس برای داج و جیپ و کرایسلر.لقشون به درک
حسین دهمرد
۸ خرداد ۱۴۰۴شرکتی به این تاریخچه و عظمت تو چه منجلابی دست و پا میزنه بعد بعضی شرکتهای نوپای مونتاژکار که از تو تخم مرغ شانسی در اومدن ادعاشون گوش فلک کر کرده
Taha Ayoobi
۸ خرداد ۱۴۰۴فقط تر نزن
خواهش میکنم
ممنون