معرفی فورد فیوژن فیس‌لیفت 2019، تکنولوژی جدید و ظاهر به‌روز

شنبه 4 فروردین 1397 - 06:20
مطالعه 4 دقیقه
2019-Ford-Fusion-2
شاید فورد برنامه بازطراحی فیوژن جدید را لغو کرده باشد اما این امر باعث نشده آمریکایی‌ها برنامه‌های خود برای معرفی نسخه فیس لیفت فیوژن در نمایشگاه...
تبلیغات

شاید فورد برنامه بازطراحی فیوژن جدید را لغو کرده باشد اما این امر باعث نشده آمریکایی‌ها برنامه‌های خود برای معرفی نسخه فیس لیفت فیوژن در نمایشگاه نیویورک را اعلام نکنند.

فیوژن 2019 که از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد دارای طراحی بدنه به‌روزتر شامل جلوپنجره و صندوق‌عقب جدید می‌باشد. این خودرو همچنین دارای مه شکن‌های به‌روز و چراغ‌های عقب LED جدید است.

تغییرات صورت گرفته در کابین نیز محدود هستند اما فورد تعداد مدل‌های فیوژن را ساده‌تر کرده و تجهیزات بیشتر را نصب کرده است. مدل پایه فیوژن S هم‌اکنون به‌صورت استاندارد دارای بسته محافظتی Co-Pilot360 است. تجهیزات استاندارد این بسته عبارت‌اند از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دید عقب و نوربالای خودکار.

مدل فول تر فیوژن SE دارای پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست و سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای می‌باشد. این خودرو همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 با صفحه‌نمایش 8 اینچی، وای فای هات اسپات و... بهره می‌برد. خریداران همچنین می‌توانند فیوژن هیبرید SE را بخرند که دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با چرخه آتکینسون و یک گیربکس CVT است.

اما هم‌اکنون شاهد حذف فیوژن SE لاکچری پکیج از طیف مدل‌ها بوده و نسخه جدید فیوژن SEL و فیوژن هیبرید SEL جای آن را گرفته‌اند. هر دو خودرو دارای صندلی برقی راننده با تنظیم در 10 جهت، صندلی‌های جلوی گرم شونده و پوشش اکتیو X هستند. از دیگر تجهیزات برجسته این نسخه‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، غربیلک فرمان پوشیده از چرم، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و عناصر کابین گرم اشاره کرد.

مدل‌های فیوژن تیتانیوم و هیبرید تیتانیوم نیز به‌روز شده و دارای فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده و ناوبری GPS هستند. این خودروها همچنین از مونروف، رینگ های 19 اینچی، کروز کنترل تطبیقی و سیستم استارت/استاپ بهره می‌برند.

فورد فیوژن پلاگین هیبرید انرژی نیز منحصراً با تریم تیتانیوم در دسترس بوده و از باتری جدید لیتیوم-یون 9 کیلووات ساعتی بهره می‌برد که در حالت الکتریکی به ایجاد محدوده حرکتی 40.2 کیلومتری کمک می‌کند. محدوده حرکتی این نسخه نسبت به قبل حدود 20 درصد بهبود یافته است.

نهایتاً شاهد بازگشت فیوژن V6 اسپورت به طیف مدل‌ها هستیم. این خودرو دارای پیشرانه 6 سیلندر اکوبوست با قدرت 325 اسب بخار و گشتاور 514 نیوتون متر است که در کلاس خود بیشترین قدرت پیشرانه است. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.