فورد

حضور فورد موستانگ GT سفارشی در گوودوود

هیولای ۷۰۰ اسبی!
در فستیوال سرعت گوودوود امسال شاهد حضور یک فورد موستانگ GT سفارشی خواهیم بود که به منظور ادای احترام به خلبان‌هایی که در جنگ جهانی دوم حضور داشته‌اند طراحی شده است.


این خودرو که از اسکادران عقاب راف الهام گرفته در واقع ادای احترامی به ۸۰ سال پیش می‌باشد. این موستانگ چشم‌نواز که توسط فورد پرفورمنس و محصولات اسپورت RTR گیتین توسعه یافته دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ۷۰۰ اسب بخاری است. از جمله شاخصه‌های این خودرو می‌توان به سوپرشارژر مخصوص، کیت بدنه پهن ساخته شده از فیبر کربن و پکیج سیستم تعلیق پرفورمنس اشاره کرد.

این خودرو پس از معرفی در گوودوود به بزرگ‌ترین گردهمایی هوایی دنیا خواهد رفت تا آنجا به حراج گذاشته شود.

یکی از مؤسسان فستیوال سرعت گوودوود درباره این موستانگ GT سفارشی می‌گوید:

ما افتخار می‌کنیم که موستانگ GT ایگل اسکادران در گوودوود معرفی می‌شود. این خودرو از خلبان‌های آمریکایی که در جنگ جهانی دوم حضور داشتند الهام گرفته است.

در تصویر تیزر منتشر شده شاهد نمای بالایی خودرو هستیم که گلگیرهای بسیار پهن مخصوصاً در بخش عقب، پوشش ویژه راف و اسپویلر عقب چشمگیر را می‌توانیم تشخیص دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. PARTHIAN

    ۱۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    کیت بدنه ش خیلی جذاب به نظر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا