فورد

بازتولید فورد موستانگ مک‌وان 1970 با پیشرانه V8 کایوت جدید!

فورد موستانگ مک‌وان ۱۹۷۰ با موتور کایوت V8 و گیربکس شش سرعته ترمک، به یک رستوماد مدرن تبدیل شده که ترکیبی از نوستالژی و عملکرد امروزی است.

برخی خودروهای کلاسیک مانند آثار موزه‌ای دست‌نخورده باقی می‌مانند، اما برخی دیگر به ماشین‌هایی مدرن و بی‌پروا تبدیل می‌شوند. این فورد موستانگ مک‌وان مدل ۱۹۷۰ به‌وضوح در دسته دوم جای می‌گیرد. رشد روزافزون صحنه رستوماد نشان‌دهنده تقاضای بالای طرفداران برای تلفیق ظاهر کلاسیک با عملکرد مدرن است. این موستانگ خاص با تغییرات گسترده‌اش، واکنش‌های متفاوتی را برمی‌انگیزد. این فورد سبز درخشان، به‌عنوان یک پروژه رستوماد کامل آخر این هفته در حراجی Mecum Auctions به فروش خواهد رسید. تقریباً تمام اجزای این خودرو ارتقاء پیدا کرده‌اند.

اگر بتوانید نگاه خود را از رنگ سبز براق این موستانگ جدا کنید، متوجه تغییرات متعدد بدنه خواهید شد. گلگیرهای جدید عقب با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، کاپوت سفارشی، جلوپنجره نقره‌ای جدید و اسپویلر جلویی کشیده ازجمله این تغییرات هستند. همچنین، رکاب‌های جانبی و اگزوزهای خروجی از کنار بدنه به این خودرو اضافه شده‌اند. در کابین، تغییرات شاید کمی زیاده‌روی به نظر برسند. رنگ سبز بدنه به داشبورد و تونل گیربکس نیز سرایت کرده است. سایر بخش‌ها با چرم براق خاکستری و آلکانترا تزئین شده‌اند. صفحه آمپرهای افترمارکت و سیستم صوتی پایونیر نیز به کابین اضافه شده‌اند.

صرف‌نظر از نظرات درباره طراحی، ارتقاءهای فنی این موستانگ چشمگیر هستند. زیر کاپوت، موتور ۵ لیتری کایوت V8 قرار دارد که به گیربکس دستی شش سرعته ترمک T56 متصل شده است. سیستم فرمان خودرو نیز با مکانیزم رک‌اندپینیون ارتقا یافته درحالی‌که سیستم تعلیق با بازوهای کنترلی بالا و پایین جدید، فنرها و محور آلومینیومی، بهبود یافته است. ترمزهای ویلوود قدرت توقف را فراهم می‌کنند و اگزوز استیل ضدزنگ، به موتور V8 اجازه می‌دهد صدایی رسا و جذاب تولید کند. این موستانگ مک‌وان رستوماد سبزرنگ پس از بازسازی تنها ۸,۷۰۰ کیلومتر پیموده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای
منبع
carscoops

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Siyavash

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1183 ديدگاه)

    رنگ خوشگلی داره❤️

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. ممد ژانگولر

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (4535 ديدگاه)

      داداش به این رنگ میگن سبز مگسی

      موافقم 6
      مخالفم 2
  2. yektachafi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (158 ديدگاه)

    فکر کن یه ماشینو کامل خودت بازسازی کنی
    از تموم جزییاتش خبر داشته باشی
    اون موقع دیگه چی میتونه تورو از ماشینت جدا کنه؟
    منظورم تو ایران نیست اینجا خیلی انتخابا محدوده

    موافقم 10
    مخالفم 2
  3. johnmarston

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (191 ديدگاه)

    بجز استایل چراغ های عقب هیچ نقصی نداره

    موافقم 5
    مخالفم 4
  4. (Ali(chevynova

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (7830 ديدگاه)

    بابا مرحبا کاربراتور
    بابا مرحبا محبوبیت دهه ۷۰
    بابا مرحبا همچنان رو بورس بودن
    بابا مرحبا پرفروشترین کوپه اسپرت جهان
    🇺🇸🇺🇸🇺🇸

    موافقم 11
    مخالفم 4
  5. OM.01

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (669 ديدگاه)

    این ماشین اولین بار 2021 در حراجی Hemmings حضور پیدا کرد و فروش رفت

    https://www.autoevolution.com/news/metallic-green-1970-ford-mustang-with-coyote-v8-is-restomod-perfection-163233.html
    و حال بعد 4 سال و حدود 14 هزار کیلومتر دوباره داره میره حراجی.

    رستوماد جالبی هست ولی بخاطر اسپلیتر جلو نمی‌تونم از جلو زبربندی ماشین رو ببینم و بعید میدونم شاسی roadstershop داشته باشه
    شاسی باید احتمالا TCI باشه و اینجوری من حس میکنم.
    سیستم تعلیق جلو مستقل هایدتس، عقب ۴ اتصالی با کمک‌فنرهای کویل اور
    Heidts independent front and 4-link rear suspension with coilovers
    و دیفرانسیل هم طبق معمول همیشه 9 اینچ فورد هست (اصلا بهتر از این نداریم) و خب کار سیستم دیفرانسیل و انتقال قدرت مال برند moser engineering هست
    در مجموع رستوماد قابل قبولی هست اما موتور roush 302 یا roush 427 خیلی خوب بود با کاربراتور الکترونیکی EFI برند holley
    🤙

    به گمانم بین 75 الی 100 هزار دلار فروش بره

  6. O

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (69 ديدگاه)

    فوق العاده هست🤩🔥

  7. BlackWing

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1531 ديدگاه)

    اون ساید پایپ مربعی کوچیک و ترکیب رنگ کابینش اصلاً بهش نمیاد

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. amirboss

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    به نظر من یه خودرو کلاسیک موقعی لذت خودش رو داره که مثل روز اول تولیدش فابریک بازسازی بشه.
    موقعی که یه پروژه تیونینگ رو یکی از این خودروها پیاده بشه یا به قول معروف به صورت رستوماد تیونینگ بشه شاید خیلی هیجان انگیز جلوه بده اما روح خالصش رو از دست میده.
    بشخصه بشدت به مک وان علاقه دارم اما یه مک وان تمام فابریک.

  9. Taha Ayoobi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6426 ديدگاه)

    عالیه ولی بی نقص نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا