فورد موستانگ مکوان ۱۹۷۰ با موتور کایوت V8 و گیربکس شش سرعته ترمک، به یک رستوماد مدرن تبدیل شده که ترکیبی از نوستالژی و عملکرد امروزی است.
برخی خودروهای کلاسیک مانند آثار موزهای دستنخورده باقی میمانند، اما برخی دیگر به ماشینهایی مدرن و بیپروا تبدیل میشوند. این فورد موستانگ مکوان مدل ۱۹۷۰ بهوضوح در دسته دوم جای میگیرد. رشد روزافزون صحنه رستوماد نشاندهنده تقاضای بالای طرفداران برای تلفیق ظاهر کلاسیک با عملکرد مدرن است. این موستانگ خاص با تغییرات گستردهاش، واکنشهای متفاوتی را برمیانگیزد. این فورد سبز درخشان، بهعنوان یک پروژه رستوماد کامل آخر این هفته در حراجی Mecum Auctions به فروش خواهد رسید. تقریباً تمام اجزای این خودرو ارتقاء پیدا کردهاند.
اگر بتوانید نگاه خود را از رنگ سبز براق این موستانگ جدا کنید، متوجه تغییرات متعدد بدنه خواهید شد. گلگیرهای جدید عقب با ورودیهای هوای بزرگتر، کاپوت سفارشی، جلوپنجره نقرهای جدید و اسپویلر جلویی کشیده ازجمله این تغییرات هستند. همچنین، رکابهای جانبی و اگزوزهای خروجی از کنار بدنه به این خودرو اضافه شدهاند. در کابین، تغییرات شاید کمی زیادهروی به نظر برسند. رنگ سبز بدنه به داشبورد و تونل گیربکس نیز سرایت کرده است. سایر بخشها با چرم براق خاکستری و آلکانترا تزئین شدهاند. صفحه آمپرهای افترمارکت و سیستم صوتی پایونیر نیز به کابین اضافه شدهاند.
صرفنظر از نظرات درباره طراحی، ارتقاءهای فنی این موستانگ چشمگیر هستند. زیر کاپوت، موتور ۵ لیتری کایوت V8 قرار دارد که به گیربکس دستی شش سرعته ترمک T56 متصل شده است. سیستم فرمان خودرو نیز با مکانیزم رکاندپینیون ارتقا یافته درحالیکه سیستم تعلیق با بازوهای کنترلی بالا و پایین جدید، فنرها و محور آلومینیومی، بهبود یافته است. ترمزهای ویلوود قدرت توقف را فراهم میکنند و اگزوز استیل ضدزنگ، به موتور V8 اجازه میدهد صدایی رسا و جذاب تولید کند. این موستانگ مکوان رستوماد سبزرنگ پس از بازسازی تنها ۸,۷۰۰ کیلومتر پیموده است.
Siyavash
۱۸ خرداد ۱۴۰۴رنگ خوشگلی داره❤️
ممد ژانگولر
۱۸ خرداد ۱۴۰۴داداش به این رنگ میگن سبز مگسی
yektachafi
۱۸ خرداد ۱۴۰۴فکر کن یه ماشینو کامل خودت بازسازی کنی
از تموم جزییاتش خبر داشته باشی
اون موقع دیگه چی میتونه تورو از ماشینت جدا کنه؟
منظورم تو ایران نیست اینجا خیلی انتخابا محدوده
johnmarston
۱۸ خرداد ۱۴۰۴بجز استایل چراغ های عقب هیچ نقصی نداره
(Ali(chevynova
۱۸ خرداد ۱۴۰۴بابا مرحبا کاربراتور
بابا مرحبا محبوبیت دهه ۷۰
بابا مرحبا همچنان رو بورس بودن
بابا مرحبا پرفروشترین کوپه اسپرت جهان
🇺🇸🇺🇸🇺🇸
OM.01
۱۸ خرداد ۱۴۰۴این ماشین اولین بار 2021 در حراجی Hemmings حضور پیدا کرد و فروش رفت
https://www.autoevolution.com/news/metallic-green-1970-ford-mustang-with-coyote-v8-is-restomod-perfection-163233.html
و حال بعد 4 سال و حدود 14 هزار کیلومتر دوباره داره میره حراجی.
رستوماد جالبی هست ولی بخاطر اسپلیتر جلو نمیتونم از جلو زبربندی ماشین رو ببینم و بعید میدونم شاسی roadstershop داشته باشه
شاسی باید احتمالا TCI باشه و اینجوری من حس میکنم.
سیستم تعلیق جلو مستقل هایدتس، عقب ۴ اتصالی با کمکفنرهای کویل اور
Heidts independent front and 4-link rear suspension with coilovers
و دیفرانسیل هم طبق معمول همیشه 9 اینچ فورد هست (اصلا بهتر از این نداریم) و خب کار سیستم دیفرانسیل و انتقال قدرت مال برند moser engineering هست
در مجموع رستوماد قابل قبولی هست اما موتور roush 302 یا roush 427 خیلی خوب بود با کاربراتور الکترونیکی EFI برند holley
🤙
به گمانم بین 75 الی 100 هزار دلار فروش بره
O
۱۸ خرداد ۱۴۰۴فوق العاده هست🤩🔥
BlackWing
۱۸ خرداد ۱۴۰۴اون ساید پایپ مربعی کوچیک و ترکیب رنگ کابینش اصلاً بهش نمیاد
amirboss
۱۸ خرداد ۱۴۰۴به نظر من یه خودرو کلاسیک موقعی لذت خودش رو داره که مثل روز اول تولیدش فابریک بازسازی بشه.
موقعی که یه پروژه تیونینگ رو یکی از این خودروها پیاده بشه یا به قول معروف به صورت رستوماد تیونینگ بشه شاید خیلی هیجان انگیز جلوه بده اما روح خالصش رو از دست میده.
بشخصه بشدت به مک وان علاقه دارم اما یه مک وان تمام فابریک.
Taha Ayoobi
۱۸ خرداد ۱۴۰۴عالیه ولی بی نقص نیست