فورد

فورد F-250 مگا رپتور 2022، وانت پیکاپی توانمند و مجهز

وقتی فورد F-150 رپتور را با F-250 سوپر دیوتی ۲۰۲۲ ترکیب کنید حاصل کار چه خواهد بود؟ نتیجه همان چیزی خواهد بود که مشاهده می‌کنید. این وانت کاملاً ارتقا یافته مگا رپتور نام دارد و شرکت سازنده آن نیز مگا رکس مشهور است. جدیدترین پروژه این شرکت با F-250 سوپر دیوتی کرو کب لاریات اولتیمیت شروع می‌شود. در این خودرو تغییرات بصری و فنی زیادی اعمال شده تا از تولید یک خودرو با توانایی‌های F-150 رپتور و درعین‌حال کابینی راحت همچون دیگر نسخه‌های استاندارد F-250 لاریات اولتیمیت اطمینان حاصل گردد.

این تیونر وانت موردبحث را به رینگ‌های جدید و لاستیک‌های ۴۶ اینچی میشلین XZL مجهز می‌کند. این لاستیک‌ها به حدی بزرگ هستند که دیواره آتش را تغییر داده‌اند و تغییراتی در دیگر بخش‌های بدنه رخ داده‌اند. یک دست شوک‌های مسابقه‌ای فاکس و بازوهای کنترلی بزرگ‌تر و قوی‌تر نیز برای مگا رپتور در نظر گرفته شده‌اند. به این موارد باید رینگ و لاستیک زاپاس فول سایز را نیز اضافه کنیم. از دیگر بهبودهای قابل‌توجه مگا رپتور می‌توان به جلوپنجره مشکی متمایز، سپر جلوی فولادی و کاملاً جدید، پانل‌های بدنه تغییر یافته و چراغ‌های جلوی افترمارکتی اشاره کرد. بخش پشتی این F-250 تیون شده نیز پذیرای سپر فولادی، درب پشتی جدید و قلاب یدک کشی قابل تنظیم می‌شود.

مگا رکس روی کابین خیلی مانور نداده و به همین خاطر تمامی ویژگی‌ها و آپشن های فابریک کارخانه در این بخش دیده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با ۱۰ بلندگو، نمایشگر ۱۲ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، نورپردازی داخلی، پایش نقاط کور، پدال‌های قابل تنظیم برقی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و سردکن دار، استارت از راه دور و شارژ بی‌سیم را نام برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. JDM lover

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    چه غولیه

    موافقم 12
    مخالفم 1
  2. دکتر استاپ

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    حالا اگه لایتنینگ بود با این لاستیکا بردش تا سرکوچه هم کفاف نمیداد😂

    موافقم 8
    مخالفم 3
  3. imperial

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    اصلا باهاش حال نکردم همون F250 فابریک گنگش بالاتره.
    پیکاپ های غول پیکر فقط تو آمریکا اوکی هست کشورهای دیگه به علت نوع معماری شهرها کاربردی نیست. اگه روزی آمریکا بودم میخواستم وانت بخرم درسته که F150 هم کارمو راه می انداخت ولی لعنتی عظکتی که F450 داره هیچ ماشینی نداره.توانمند و لوکس!عشقم بین فورد سریF فقط F450 هست. رنگ بیرون سفید و جلو گریل طوسی و تریم داخلی سفید طوسی…اوف،حاجی اوف.قیمتش 40هزارتا شروع میشه تا 90هزارتا. رم 3500 و جی ام سی سیرا 3500 و شورلت سیلورادو 3500 هم هست. آخرت گنگ هستن همه شون. غول،غول.

    متاسفانه در آینده خودروها همه برقی میشن ولی امیدوارم وقتی تکنولوژی باتری ها پیشرفت کرد F450 هم با مشخصات خفن بیاد. خیلی عالی میشه. امیدوارم رم3500 سیورادو3500 و جی امسی سیرا 3500 هم همچین اتفاقی براشون رخ یده. در نسخه های بنزینی از لحاظ ابعادی و قدرت و قابلیت های فنی آخرت پیکاپ ها هستن.نسخه های فولشون هم که 80هزار دلار هست متریال کابینشون هم خوب هست.

    (یه لحظه به این فکر کنید=آمریکا هستی و داری با F450حدود2تن کمپر یدک میکشی ماساژور صندلی F450 هم روشن کردی هداپ دیسپلی هم داره سرعتتو نشون میده سانروف روی سقف داره به کابین نور میده یهو میرسی به تویوتا راوا4(مثلا در اتوبان بین ایالتی هستی)بهش چراغ میزنی ولی او گاز میده تو هم گاز میدی قدرت 1500نیوتون رو نشونش میدی ازش سبقت میگیری اون لحظه واکنش راننده یعد دیدن عظمتی با 6 متر طول و 2 متر ارتفاع و درحال حمل2 تن کمپر دیدنی هست😂 به رانندش بگیم هداپ دیسپلی داره وداشبردش چرم هست ماساژور داره پراش میریزه🤣)

    موافقم 11
    مخالفم 4
    1. شاپور

      ۲۶ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (296 ديدگاه)

      ایشالا به عشقت برسی ایمپریال

      موافقم 4
      مخالفم 1
  4. Humer

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (299 ديدگاه)

    امروز داخل بازی فورزا یدونه اف ۱۵۰ مخصوص باجا گرفتم
    یه انجین ۷.۲ لیتری روش قرار دادم و ۲ هزار اسب الان دارم😂
    فقط فکر نکنم توی دنیای واقعی ۲ هزار اسب مناسب یک وانت باشه
    یا کلا ایمن باشه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  5. Reza Waffen SS

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    غول مرحله آخر

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. شاپور

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (296 ديدگاه)

    خیلی زمخته

    موافقم 2
    مخالفم 3
  7. Swedish Arrogant Tiger

    ۲۶ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    جالب از آب در نیومد، درواقع کار تمیزی نشد.
    رخ فابربکش بهتره.

    موافقم 2
    مخالفم 2
  8. رامتین

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    خیلی باابهته و حال میده تو کوه و جنگل رفت باهاش.

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا