فورد

معرفی ون برقی فورد E-Transit کاستوم با برد 380 کیلومتری

بخش الکتریکی فورد با معرفی ون الکتریکی و کاملاً جدید E-Transit کاستوم گام بزرگی به سمت جلو برداشته است. این خودرو که با عنوان جانشین تمام الکتریکی برای پرفروش‌ترین ون اروپا معرفی شده است، در بخشی که معمولاً خودروهای کسل‌کننده بر آن حکمرانی می‌کنند قطعاً نگاه‌ها را به سمت خود جذب خواهد کرد.

E-Transit کاستوم با جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد به همراه چراغ‌های جلوی LED که توسط یک نوار نورانی به هم متصل شده‌اند، فوراً چهرهٔ تهاجمی خود را نشان می‌دهد. سپری عضلانی و یک درگاه شارژ زیر چراغ جلو هم از دیگر ویژگی‌های این قسمت هستند. دیگر قسمت‌های این ون معمولی‌تر هستند ولی بااین‌وجود خط شانهٔ روان، گلگیرهای برجسته و چراغ‌های LED شیک عقب، ظاهر بسیار مدرنی را ایجاد کرده‌اند.

فورد فعلاً مشخصات E-Transit کاستوم را منتشر نکرده اما گفته است که هدف آن ارائهٔ بردی حداکثر ۳۸۰ کیلومتری است. همچنین این ون برقی مثل فورد F150 لایتنینگ از قابلیت شارژ سریع DC، توانایی یدک کشی و تکنولوژی ProPower برخوردار است. به لطف مورد آخر، خریداران می‌توانند از ون خود به‌عنوان یک ژنراتور قابل جابجایی برای تأمین برق ابزارها و تجهیزات محل کار استفاده کنند.

به گفتهٔ فورد، این ون برای تعیین معیار جدیدی در بخش ون‌های یک تنی بازار اروپا طراحی شده است و به کسب‌وکارهای سراسر این قاره کمک می‌کند تا وسایل نقلیهٔ خود را به‌راحتی با نمونه‌های الکتریکی تعویض کنند. تولید فورد E-Transit کاستوم در نیمهٔ دوم امسال در ترکیه آغاز خواهد شد اما پیش از آن، در ماه سپتامبر مشخصات کامل این ون الکتریکی جدید اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Jdm باز

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    چقدر طراحیش زیبا و خشنه

    موافقم 23
    مخالفم 1
  2. Hamid

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    نمیدونم چرا پس از هوندا HRV این هم شکل ماشین چینی ها شده

    موافقم 4
    مخالفم 13
  3. Nima

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    طراحیش رو دوست دارم.
    این ماشین هاى ون توى اولویت برقى شدن باید باشن. چون خیلى زیادن و کارکرد هاى بالا دارن ( حتى بالاى ۴٠٠ هزار تا) و در مجموع با توجه به تردد هاى روزانه زیادشون حجم تولید آلودگیشون زیاده. صداى قشنگى هم ندارن.
    در نتیجه برقى بشن به کل دنیا لطف کردن.
    فورد هم به عنوان پر تیراژ ترین این ون ها براى برقى شدن توى اولویته.
    برقى بشن هم شهر ساکته و هم پاک.

    موافقم 12
    مخالفم 0
  4. javadhy

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    طرفدار دو آتیشه فورد نیستم ولی در بحث خودروهای برقی واقعا جز پیشتازان هست در حالی که اکثر شرکتا در حال تولید سدان و کراس اوور برقی اند فورد در تمامی کلاس ها مثل پیکاپ تراک و ون ها هم شروع کرده به خصوص در زمینه پیکاپ ها که بعد از سرمایه گذاری در ریویان حدس میزنم میخواد در آینده هم در زمینه فروش توی این سگمنت برترین باشه

    موافقم 13
    مخالفم 1
  5. TML BN

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    چقد گوگولی و خشن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. Arshia m3csl

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    فورد ترانزیت عشق اروپایی هاست و اروپایی پسند بوده همیشه این ون برقیش عرضه بشه تو اروپا و اسکاندیناوی حسابی فروشش بیشتر از قبل میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا