فورد

تصاویر دیجیتالی فورد برانکو فیس لیفت 2025 منتشر شد

طراحان مستقل دنیای خودرو رندرهای دیجیتالی از نسخه فیس لیفت فورد برانکو ۲۰۲۵ را منتشر کردند.

برخی رسانه‌ها خبر از معرفی فورد برانکو فیس لیفت در سال ۲۰۲۵ داده‌اند اما تاکنون حتی نسخه پیش‌تولیدی این خودرو نیز رؤیت نشده است. البته این امر مانع از فعالیت طراحان دنیای خودرو و انتشار رندرهایی از این خودرو نمی‌شود. تصاویری که مشاهده می‌کنید حاصل تلاش‌های Next-Gen Car است که ظاهراً از هوش مصنوعی برای تهیه تصاویر استفاده کرده است.

با توجه به تصاویر می‌توان شاهد تغییراتی در درب پشتی، چراغ‌ها و همچنین طراحی ستون‌های عقب و سقف شد. این تغییرات باعث شده‌اند ظاهر فورد برانکو فیس لیفت بیشتر شبیه یک کراس اور باشد تا شاسی‌بلندی بدنه روی فریم. با توجه به اینکه هنوز تصاویر جاسوسی خودروی موردبحث منتشر نشده‌اند بنابراین نمی‌توان با قطعیت درباره ویژگی‌های بصری برانکو ۲۰۲۵ صحبت کرد اما به احتمال زیاد برانکو فیس لیفت تغییراتی محدود در چراغ‌های گرد جلو تجربه خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود درب پشتی خودرو تغییر زیادی را متحمل نشود زیرا لاستیک زاپاس را می‌تواند حمل نماید. از نظر طراحی کابین شاید یک بخش توجه ویژه‌ای را به خود جلب کند و آن نیز سیستم اطلاعات سرگرمی خواهد بود. درحالی‌که فورد رنجر ۲۰۲۴ با سیستم SYNC 4A عرضه می‌شود، برانکو ۲۰۲۴ به سیستم SYNC 4 مجهز است. نسخه ۴A دارای نمایشگر لمسی عمودی خواهد بود درحالی‌که نمایشگر نسخه ۴ از نوع مرسوم و افقی است. همچنین ابعاد نمایشگرهای مربوط به نسخه ۴ بین ۸ تا ۱۲ اینچ است درحالی‌که ابعاد نمایشگرهای نسخه ۴A بین ۱۲ تا ۱۵.۵ خواهد بود.

در بخش قوای محرکه احتمالاً شاهد معرفی قوای محرکه پلاگین هیبریدی در کنار نمونه‌های ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست، ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری اکوبوست و ۳ لیتری رپتور خواهیم بود. با توجه به اینکه فورد اخیراً نسخه پلاگین هیبریدی رنجر را برای بازار اروپا معرفی کرده بنابراین در آینده نزدیک نیز شاهد معرفی برانکو پلاگین هیبریدی جهت رقابت با رانگلر ۴xe خواهیم بود. از طرف دیگر احتمال دارد این مدل برای بازارهای خارج از آمریکا در نظر گرفته شود. رنجر پلاگین هیبریدی که به عنوان مدل ۲۰۲۵ راهی بازارها خواهد شد از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربوی اکوبوست و واحدی برقی استفاده می‌کند و یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیرو را راهی چرخ‌ها می‌کند. فورد می‌گوید این خودرو در حالت برقی می‌تواند بیش از ۴۵ کیلومتر را طی کند. با توجه به عرضه ماوریک و F-150 هیبریدی در آمریکا، به نظر می‌رسد برانکو پلاگین هیبریدی نیز در آمریکا ارائه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ADAK

    ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    همین برانکوی فعلی هم در واقعیت رقیب قدری نیست برای رانگلر بنظرم ؛ حتی در ظاهر

    موافقم 16
    مخالفم 33
  2. مازیار

    ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    خوبه اگه مدرن تر بشه

    موافقم 17
    مخالفم 4
  3. زیزیگولو

    ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (4950 ديدگاه)

    به نظر من همین مدل فعلی خیلی زیباتره

    موافقم 25
    مخالفم 3
  4. MehdiTurbo

    ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1973 ديدگاه)

    عین همین باشه بیرونش جذاب تر شده و پیشرفت داشته

    موافقم 13
    مخالفم 4
    1. علیرضا

      ۱۶ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (168 ديدگاه)

      بنظرت فورد همچین رینگ و لاستیکی میذاره؟

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. MehdiTurbo

        ۱۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1973 ديدگاه)

        این تصاویر دیجیتالیه اگه تصاویر دیجیتالیه بقیه برندا را هم دیده باشی میفهمی خروجیش چه شکلی میشه معلومه رینگ لاستیک این مدلی تو واقعیت وجود نداره من منظورم خروجی همین تصویر دیجیتالی تو واقعیت بود هر چند تموم برندا میتونن لاستیک بزرگ با فاق کوتاه با رینگ بزرگتر بندازن تو دنیای واقعی ولی به دلیل صرفه اقتصادی نمیکنن اگه نه تمام خودرو ها جذاب تر از چیزی که الان هستند میبودند

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. امیرحسین

    ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    هرچند نظر ما اهمیتی نداره ولی برانکو نسل فعلی قشنگتره این فورد اکسپلوره فقط چراغاش عوض شده

    موافقم 11
    مخالفم 2
  6. datsun

    ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3504 ديدگاه)

    طراح رندر زحمت کشیده انصافا هم جذابه ولی این رینگ لاستیک اصلا واسه آفرود مناسب نیست

    موافقم 10
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا