دوئل فورد برانکو و تویوتا فورانر

جمعه 15 مرداد 1400 - 08:30
مطالعه 4 دقیقه
Ford-Toyota
نتایج دوئل قبلی بین لندروور دیفندر و مرسدس بنز G کلاس
تبلیغات
کپی لینک

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل چهارم

نتایج دوئل قبلی بین لندروور دیفندر و مرسدس بنز G کلاس

مجموع آراء: 1368

آراء مرسدس بنز: 861

آراء لندروور: 507

پیروز دوئل: مرسدس بنز G کلاس با کسب 63 درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

جیپ رانگلر

سوزوکی جیمنی

جیپ رانگلر

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تویوتا لندکروزر پرادو

تویوتا لندکروزر پرادو

مرسدس بنز G کلاس

لندروور دیفندر

مرسدس بنز G کلاس

فورد برانکو

تویوتا فورانر

؟

کپی لینک

فورد برانکو

تاریخ معرفی: جولای 2020

امتیاز از کارانددرایور: 8.5 از 10

گارانتی: 3 سال یا 58 هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: 5 سال یا 96 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: به‌طور شگفت‌انگیزی روی جاده راحت است، بسیار توانمند در آفرود، کاربردی‌تر از جیپ رانگلر، طراحی مدرنی که هنوز هم به‌عنوان یک برانکو قابل‌تشخیص است، تیپ‌های فراوان برای هر خریداری، سیستم تعلیق عالی، پانل‌های بدنه به‌راحتی جدا می‌شوند

نقاط منفی: صدای اگزوز می‌توانست بهتر و متمایزتر باشد، کابین در تیپ‌های بالایی فاقد جذابیت کافی است، ورود صدای باد به کابین در سرعت‌های بالا، دید عقب و طرفین می‌توانست بهتر باشد، جیپ قطعات افترمارکتی بیشتری دارد

چکیده: فورد برانکو بازگشت چشمگیری داشته است و به نظر می‌رسد بتواند جایگاه رانگلر به‌عنوان پرفروش‌ترین آفرودر بازار را غصب کند

کپی لینک

تویوتا فورانر

تاریخ معرفی: سپتامبر 2009

امتیاز از کارانددرایور: 4.0 از 10

گارانتی: 3 سال یا 58 هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: 5 سال یا 96 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود فوق‌العاده، برخورداری از تکنولوژی‌های ایمنی و کمک‌رانندهٔ فعال به‌صورت استاندارد، فضای بسیار زیاد برای بار و سرنشینان در داخل کابین

نقاط منفی: مصرف سوخت نه‌چندان مناسب، متریال داخلی خیلی معمولی و ساده، گیربکس قدیمی و خشن و ناشی، سواری و هندلینگ خشک و ناراحت

چکیده: فورانر به‌عنوان یک خودروی آفرودی برای پیمودن مسیرهای کوتاه عالی است اما رفتار جاده‌ای و راحتی کلی آن در مسیرهای روزانه کاملاً ناخوشایند است

کپی لینک

مقایسهٔ مشخصات فنی

فورد برانکو

تویوتا فورانر

پیشرانه

2.3 لیتری I4

4.0 لیتری V6

تنفس

توربوشارژ

طبیعی

قدرت

300 اسب بخار

270 اسب بخار

گشتاور

440 نیوتن متر

377 نیوتن متر

گیربکس

10 سرعته اتوماتیک

5 سرعته اتوماتیک

محور محرک

چهارچرخ

عقب یا چهارچرخ

شتاب صفر تا 96

7.0 ثانیه

7.7 ثانیه

مسافت 400 متر

15.5 ثانیه

16.0 ثانیه

توقف از 110

66.1 متر

59.2 متر

شتاب جانبی

0.71 جی

0.76 جی

حداکثر سرعت

170 کیلومتر/ساعت

185 کیلومتر/ساعت

مصرف سوخت

11.2 لیتر ترکیبی

13.0 لیتر ترکیبی

ظرفیت باک

79 لیتر

87 لیتر

وزن

2040 کیلوگرم

2175 کیلوگرم

ظرفیت بکسل

1600 کیلوگرم

2270 کیلوگرم

طول

4,810 میلی‌متر

4,859 میلی‌متر

فاصلهٔ محوری

2,949 میلی‌متر

2,789 میلی‌متر

حجم صندوق بار

1085 لیتر

1330 لیتر

ظرفیت سرنشین

5 نفر

5 نفر

زاویهٔ حمله

43.2 درجه

33.0 درجه

زاویهٔ فرار

37.0 درجه

26.0 درجه

زاویهٔ شکست

26.3 درجه

19.8 درجه

حرکت در آب

850 میلی‌متر

700 میلی‌متر

قیمت پایه آمریکا

29,995 دلار

37,480 دلار

قیمت موردبررسی

34,695 دلار

39,335 دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[poll id="85"]

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.