قیمت این پکیج تازه و زیبا 12,495 دلار است و موستانگِ خریدار را به سیستم فنربندی تازه مجهز میکند.
فورد موستانگ یکی از بهترین و مشهورترین خودروهای جهان با بیشترین قطعات در بازار پس از فروش است. پرفروشترین کوپه جهان درکنار مهندسان فورد، توسط متخصصان مجموعههای دیگری نیز بهروزرسانی میشود. بهروزرسانیها و قطعاتی که برای موستانگ عرضه میشوند منحصر به یک بخش خاص نبوده تمام ظاهر و باطن آن را دربر میگیرند.
حال با ورود نسل تازه موستانگ برای سال 2024 که در تابستان جاری به دست مشتریان میرسد، پکیج RTR هم معرفی شده تا بلافاصله پس از تحویل خودرو، بسته پیشنهادی برای علاقهمندان آماده باشد. موستانگهای RTR به دو نوع بسته تقویتی اسپک 1 و اسپک 2 مجهز خواهند شد.
موستانگ RTR در بخش بیرونی بدنه به جلوپنجره جدید به همراه چراغهای LED مخصوص مدلهای یادشده مزین شده است. در بخش مرکزی این چراغهای دوگانه نیز ورودیهای هوای اضافه برای موتور وجود دارند. از دیگر امکانات ظاهری این پکیج میتوان به هواکش روی کاپوت، اسپلیتر جلو با بریدگی میانی، بالچه کوچک روی در صندوق عقب، استفاده از لوگوی RTR در جایجای بدنه و کابین، پکیج گرافیکی و... اشاره کرد. درون خودرو هم به لطف بهرهگیری از المانهایی چون دسته تعویض دنده مخصوص، موکت کف خودرو با نشان RTR و یک نشان روی داشبورد با امضای «وان گیتین جونیور» از سایر نمونههای موستانگ متمایز شده است.
خوشبختانه تغییرات بسته RTR به ظاهر این اسب آمریکایی ختم نشده و سازنده به فکر ارتقای سیستم تعلیق و فرمانپذیری آن هم بوده است. چرخهای 20 اینچی آیرو 5 که درون تایرهای نیتو NT555 G2 قرار گرفتهاند و ضربهگیرهای عقب کوپه نیز بهروزرسانی شدهاند. فنربندی هدفمند پرفورمنس RTR از فنرهایی با ارتفاع کمتر استفاده میکند که برای هر چهار چرخ، امکان استفاده از تنظیمات گوناگون را فراهم کرده است.
پکیج RTR اسپک 2 با قیمت 12,495 دلار در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت وطبیعتا شامل هزینه لازم برای خرید خودروی موستانگ نخواهد شد. تنها نسخه کوپه عضلانی فورد که قابلیت دریافت این پکیج را دارد، نسخه GT خواهد بود. مجموعه «RTR ویکلز» هنوز اطلاعاتی را درباره بسته RTR اسپک 1 منتشر نکرده است.
این شرکت برای نسل قبلی فورد موستانگ در سال 2023، پکیجهای اسپک 3 و اسپک 5 را درنظر گرفته است که با بهرهگیری از سوپرشارژر، به تقویت موتور 5 لیتری V8 این خودرو میپردازد و 750 اسب بخار قدرت را از آن بیرون میکشد.
فورد موستانگ GT 2024 هم مانند نسل گذشته با موتور 5 لیتری V8 دردسترس خریداران خواهد بود اما اینبار 480 اسب بخار قدرت و 556 نیوتنمتر گشتاور را از آن خارج میکند که کمابیش به عملکرد نسل پیشین شباهت دارد. موستانگ برای نسل جدیدش یک عضو تازه به نام دارکهورس دارد که درکنار ظاهر جذابتر و ارتفاع کمتر رانندگی از 500 اسب بخار قدرت سود میبرد. نظر شما درباره نسل تازه موستانگ چیست؟ طراحی این نسل چندان همهپسند نبود، آیا پکیج RTR توانسته تا نقایص آن را برطرف کند؟!