فوردنیسان

دوئل نیسان GT-R و فورد موستانگ شلبی

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه نهم، کوپه‌های اسپرت، دوئل اول

گروه نهم سری رقابت‌های خودرویی پدال به کوپه‌های اسپرت اختصاص دارد یعنی گروهی که ماسل کارهای آمریکایی بر آن سلطه یافته‌اند. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شاهد رقابت شش خودرو بودیم که از بین آن‌ها عضلانی‌های آمریکایی یعنی شورلت کامارو، فورد موستانگ و دوج چلنجر هر سه با شکست رقبای خود به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی صعود کردند. دراین‌بین اما نیسان GT-R که با کمترین اختلاف شکست خودرو بود هم به این جمع تمام آمریکایی اضافه شد تا تعداد خودروها در مرحلهٔ نیمه‌نهایی زوج شود. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین دوج چلنجر و ب‌ام‌و سری ۴ برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین دوج چلنجر و ب‌ام‌و سری ۴

مجموع آراء: ۱۸۱۴

آراء دوج: ۱۰۲۳

آراء ب‌ام‌و: ۷۹۴

پیروز دوئل: دوج چلنجر با کسب ۵۶ درصد از کل آراء

فورد موستانگ

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۴ (نسخهٔ GT500 در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹)

پلت‌فرم: S550 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۲,۴۱۴ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۳,۹۸۶ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۳,۸۶۵ دستگاه

تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۴۴.۶

تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۳.۸

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: وحشی‌ترین موستانگ تاریخ، به‌طور شگفت‌آوری برای استفاده‌های روزمره مناسب است، پیشرانهٔ V8 فوق‌العاده جذاب و قدرتمند، پرفورمنس آن خصوصاً در پیست خیلی بهتر از یک ماسل کار است

نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، قیمت گران پکیج پیست، مناسب تازه‌کارها نیست چون بسیار وحشی و درنده است، استفاده از قطعات داخلی نه‌چندان باکیفیت موستانگ‌های معمولی

چکیده: شلبی GT500 یک ماسل کار باشکوه و یک خودروی اسپرت چشمگیرتر است که هیجانی بیش از یک ترن هوایی را با قیمتی که مثل همهٔ موستانگ‌ها در دسترس عموم است ارائه می‌کند

نیسان GT-R

تاریخ معرفی: نمایشگاه توکیو ۲۰۰۷ (نسخهٔ نیسمو در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۳)

پلت‌فرم: نیسان پریمیوم میدشیپ

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۲۷ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۰ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۹۳ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۴۹.۴

تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۵.۰

نقاط مثبت: شتاب نفس‌گیر، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد، رانندگی چابک و مانورپذیر، چسبندگی فوق‌العاده، قابلیت استفادهٔ روزانه

نقاط منفی: در ظاهر به‌اندازهٔ قیمتش گران به نظر نمی‌رسد، کابین می‌توانست آراسته‌تر و جذاب‌تر باشد، رقبایی با قیمت مشابه پرفورمنس بهتری را ارائه می‌کنند، کاملاً سالخورده شده است

چکیده: GT-R خودروی بسیار سریعی است و در پیچ‌ها چسبندگی زیادی دارد اما پکیج کلی آن برای رقابت با خودروهای اسپرت مدرنی که قصد دارد آن‌ها را به چالش بکشد، بسیار قدیمی است

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

شلبی GT500

GT-R نیسمو

پیشرانه ۵.۲ لیتری V8 ۳.۸ لیتری V6
تنفس سوپرشارژ توئین توربو
ردلاین ۷,۵۰۰ rpm ۷,۰۰۰ rpm
قدرت ۷۶۰ اسب بخار ۶۰۰ اسب بخار
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ۶۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۶ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۶ ثانیه ۲.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۳ ثانیه ۱۱.۰ ثانیه
پیست Figure-8 ۲۳.۵ ثانیه ۲۲.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر/ساعت ۳۱۵ کیلومتر/ساعت
توقف از ۹۶ ۲۸.۶ متر ۳۱.۷ متر
شتاب جانبی ۱.۰۵ جی ۱.۰۲ جی
دایرهٔ چرخش ۱۳.۴ متر ۱۱.۱ متر
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ یتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۰ لیتر ۷۴ لیتر
تولید آلایندگی ۳۸۸ گرم/کیلومتر ۳۰۰ گرم/کیلومتر
وزن ۱۸۴۰ کیلوگرم ۱۷۷۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب
نسبت وزن به قدرت ۲.۴ کیلو/اسب بخار ۲.۹ کیلو/اسب بخار
طول ۴,۸۱۳ میلی‌متر ۴,۷۲۴ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۲۰ میلی‌متر ۲,۷۷۸ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۸۰ لیتر ۲۵۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت ۸۰,۸۱۵ دلار ۲۱۲,۶۳۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1907 ديدگاه)

    تنها اروپایی که میتونست سه تنفگدار آمریکایی رو حذف کنه M4 بود که دور قبل حذف شد و این دور هم GTR حذف میشه و بعد اون Camaro و فینال بین Challenger و Mustang میشه و با کمی اختلاف Challenger پیروز فینال میشه.

    موافقم 56
    مخالفم 24
    1. TML BN

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1056 ديدگاه)

      متاسفانه نیسمو حدف میشه چون امریکن فن ها خیلی بشتر از ژاپنی فن ها هستن ولی خب ربطی نداره ما هم که آلمانی فن هستیم رای میدیم ولی من مطمئنم داخل سایت کسایی که علاقه به نیسمو دارن خیلی کمتر از موستانگ هست

      موافقم 63
      مخالفم 23
      1. Amard

        ۲۱ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (838 ديدگاه)

        قیمت نیسان اصلا رقابتی نیست اگه طرف امریکایی فن باش کوروت موستانگ شلبی و کامارو zl1 و چاجر چلنجر جیب گرند چروکی و دورانگو میتونه بخره اگه آلمانی باز باش m5 m8 و مرسدس gt 63s و اوعودی rs7 میتونه بخره نصف قیمت اگه برقی بخواد هم تسلا هست جی تی بخاطر کاریزما تاریخش که میفروشه و ارزش کلکسیونی داره

        موافقم 40
        مخالفم 6
      2. phonix

        ۲۱ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        نه واقعا نیسان عالیه ولی دیگه خیلی پیر شده

        موافقم 33
        مخالفم 6
        1. Kato

          ۲۲ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (465 ديدگاه)

          صد در صد مخصوصا تو هندلینگ

          موافقم 11
          مخالفم 3
      3. بهنام

        ۲۱ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (988 ديدگاه)

        من خودم عاشق GTR م ولی بی انصافی میشه اگه به موستانگ رای ندم
        این دوئل ها برای انتخاب بهترین‌هاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین
        GTR تو این چند ساله رفته رفته قیمتش افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت خیلی بالایی داره از طرفی نزدیک به سیزده ساله داره تولید میشه که نسبت به رقبا خیلی قدیمی شده . مقایسه کنید با زمانی که معرفی شد و یا سال 2013 که نسخه نیسمو معرفی شد چه گودزیلایی بود در مقابل رقبا ولی در حال حاضر همون پرفرومنس یک دهه پیش با قیمت خیلی بالایی نسبت به رقبا داره ارائه میده که نتیجه ش شد فروش خیلی کم و پایین
        وجه تمایز GTR ارائه پرفرومنس سوپر اسپورت ها با قیمت خیلی پایین بود که ازش خیلی دور شده

        موافقم 23
        مخالفم 4
        1. GMA

          ۲۱ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1659 ديدگاه)

          «این دوئل ها برای انتخاب بهترین‌هاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین»
          آقا بهنام اتفاقا برعکس چیزی که گفتید هست
          «این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند»
          اگر قرار بر انتخاب خودرو برتر بود خیلی جا ها نتایج عوض میشد،بارزترین نمونه هاش هم دوئل لوسید ایر و مرسدس EQS یا دوئل استون مارتین والکری و لامبورگینی سیان!

          موافقم 14
          مخالفم 3
      4. مهردادکمال

        ۲۲ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (2000 ديدگاه)

        البته به قدیمی بودن بیش از حد نیسان اصلا نمیشه بی توجه بود چیزی که باعث این فروش ناامید کنندش شده

    2. دکتر استاپ

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (250 ديدگاه)

      موستانگ برنده دوئل میشه نه چلنجر

      موافقم 20
      مخالفم 7
    3. Reza Waffen SS

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (5350 ديدگاه)

      گودزیلا انتخابم

      موافقم 24
      مخالفم 22
    4. سروش

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      گودزیلا هم سن ۲ نسل قبل موستانگه. سوپر اسپورت هم هست. تا ۱۰سال همه رو به خاک و خون کشید ولی دیگه بعد از ۱۵ سال نباید با خودروی روز رقابت کنه. اصلا نباید در دوئل شرکت داده میشد

      موافقم 22
      مخالفم 7
      1. Iman99

        ۲۲ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        ربطی به خاک و خون کشیدن نداره
        قبل از جی تی آر شاهکار هایی مثل ویرون معرفی شدن که مهندسی بسیار بالاتری داشتن و خیلی بهتر و پیشرفته تر هم بودن این مهمه نه اون چون مثلا ممکنه یه خودرو ساخته شه ولی رقیب مستقیمی نداشته باشه مقایسه به این صورت نمیشه
        اگه هم خاک و خونی بوده به لطف شرکت امریکایی بورگوارنر و شرکت های اروپایی دخیل در این موضوع بوده جی تی آر به لانچش معروف بود که برگرفته از گیربکس دوکلاچه اون بوده که طراحی و مهندسی و توسعه اون توسط شرکت امریکایی بورگوارنر بوده که گیربکس و مجموعه لانچ کنترلش رو مهندسی و طراحی کرده بود و موتورش برگرفته از موتور خودروی لمانز نیسان بوده که همون توسط یک شرکت اروپایی فعال و با سابقه در موتور اسپرت توسعه داده شده
        هرچند همینم بازم به پای شاهکار های اروپایی یا امریکایی نمیرسید
        و در برابر شاهکار مهندسی بوگاتی ویرون که یک سال قبل از اون معرفی شده چیزی نیست
        چون اگه بخوایم از این لفظ استفاده کنیم که به خاک و خون کشیدن لفظ کوچه بازاری هست واقعا معنی و مفهوم درستی باید داشته بشه که از این جهت باید مهندسی کلی و کار مهندسی و علمی و تکنولوژیکی رو در نظر بگیریم
        که با این اوصاف میبینم که برتری با اروپایی ها و امریکایی هایی هست که از همه نظر در همه چیز برتری دارن و بهترین هستن
        مثلا بوگاتی ویرون یا دوج وایپر قبل از اون معرفی شد ولی شاهکار مهندسی بود و مهندسی بسیار بالاتری داشت و از همه نظر پیشرفته تر و بهتر بود و خیلی از زمان خودش جلو تر بود به نسبت و همه رو بصورت واقعی خیلی بیشتر به خاک و خون کشید نه اینکه تصور بعضیا باشه واقعا از لحاظ مهندسی برتر بود و فقط امریکایی ها یه چیزی در حدش میتونستن بسازن

        موافقم 6
        مخالفم 6
        1. Iman99

          ۲۲ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ماستانگ هم محبوب تره و هم پرفروش تره هم بهتره
          ربطی به تعداد بیشتر فن ها نداره جی تی آر هم کم خواهان نداره و چیز بدی نیست ولی اینجا ماستانگ اگه رای بیشتری داره چون خودش بهتره تو جهان هم خیلی محبوب تره و فروش خیلی بیشتری داره با قیمت خیلی کمتر عملکرد بهتری داره
          کی بود فروش فروش میکرد هی میگفت فروش بیشتر و از این حرفا بفرما اینم فروش حالا تو کدوم سوراخ موش رفته بیشترین سود با پولی که میدی رو همین امریکایی میده بیخود نیست محبوب ترین خودروی اسپرت جهانه
          امریکا بخواد ماشین بسازه بهترین اون کلاس رو میسازن و کسی نمیتونه باهاش رقابت کنه فقط اروپایی میتونن باهاش رقابت کنن مثلا آلمانی ها میتونن بیان باهاش رقابت کنن وگرنه بقیه به گرد پای اینم نمیرسن تو همه چیز که بهترین هستن تو این مورد هم بخوان برتری راحته واسشون
          تو فروش هم فروش ملاک مقایسه فنی نیست و اصل قضیه مقایسه فنی و عملکرد و پرفورمنس بهتره که ماستانگ اونم با قیمت بسیار کمتر بهترش رو ارائه میده حالا اگه خواسته باشن با قیمت ۳ برابر بدن دیگه چه غولی میشه دیگه بی رقیب میشه

          موافقم 9
          مخالفم 3
        2. Iman99

          ۲۲ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          انتخاب فورد ماستانگ
          ولی جی تی آر هم قابل احترامه و طرفداران خودشو داره که کم هم نیستن

          موافقم 10
          مخالفم 1
  2. TML BN

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1056 ديدگاه)

    خب نیسمو قیمت خیلی بیشتر قدرت کمتر وزن کمتر ولی شتاب ۵ ثانیه ای بیشتر اون هم به خاطر توئین توربو و وزن کمتر
    من نمیتونم دقیق تصمیم بگیرم ولی نیسمو انتخابم چون هم خاصه و هم خوش هیکل تر و عضلانی تر
    ولی از یک لحاظ دیگه فورد گزینه خیلی خوبه قدرت بیشتر جابار بیشتر و قیمت خیلی خیلی کمتر
    و اگر نخوایم از روی علاقه و فقط به فکر خرید باشیم قطعا موستانگ

    موافقم 22
    مخالفم 8
  3. شاهرخ

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    بدون در نظر گرفتن قیمت هم با اختلاف ماستنگ بهتره
    با اون اختلاف قیمتی زیاد که چرخ ماستنگ هم می ارزه به نیسان

    موافقم 18
    مخالفم 21
  4. Carlover

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (185 ديدگاه)

    بنظرم جای جی تی آر نیسمو تو این دوئل نیست! جی تی ار برای رقابت با سوپراسپرت ها بوده و تولید شده.قیمتش هم خیلی بالاتره،۸۰ هزار دلار کجا و ۲۱۲ هزار دلار کجا
    اصلا باورم نمیشد تایم پست موستانگ اینقدر بهتر از نیسان باشه! مطمئن بودم تو این مورد نیسان نیسمو میزنه فورد رو که ظاهرا اینطور نیست
    چیزی که موستانگ رو فوق العاده میکنه اینه که نوشته برای استفاده روزمره هم خیلی مناسبه! این واقعا توج مهندسیه که ماشین با این مشخصات واس استفاده روزمره هم مناسب باشه

    موافقم 24
    مخالفم 4
    1. phonix

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1878 ديدگاه)

      نیسان خیلی قدیمی تره دیگه به درد رقابت با ماشین های جدید تر بازار نمیخوره وگرنه که کسی دنبال تیون کردن باشه
      ضمن اینکه وقتی بشه از یک ماشین مثل شلبی استفاده روزمره کرد نیاز به تکنولوژی خاصی نداره از کروت و فراری و لامبو و… هم میشه این استفاده رو کرد تنها چیزی که مانع میشه قیمت اونا ماشین هاس
      تکنولوژی و مهندسی رو باید در مصرف سوخت و قدرت خروجی و آیرودینامیک پیدا کرد

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. Carlover

        ۲۱ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        از فراری و لامبو هم میشه واس مصرف روزانه استفاده کرد؟!!!!!

        موافقم 2
        مخالفم 4
        1. phonix

          ۲۲ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1878 ديدگاه)

          اره همین طور که خر پول ها تو موناکو و انگلستان استفاده می کنن مگه ندیدی؟
          پس فکر کردی طرف فراری میخری میندازتش تو پیست؟
          نود درصد این افراد اصلا بالای صد و بیست تا باهاش نمیرن چون هم گرونه هم اهلش نیستن

  5. mahdi-es17

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با این اختلاف قیمت قطعا موستانگ

    موافقم 10
    مخالفم 1
  6. Hadi

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (594 ديدگاه)

    گودزیلا 🇯🇵🔥👌🏼

    موافقم 13
    مخالفم 12
  7. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2349 ديدگاه)

    مشخصات شتاب موستانگ رو درست کنید.0تا100 رو که 3.2 میزنه حتی کمتر هم زده.400متر رو هم 10.5 میزنه که البته بیشتر 10.6 ثبت شده.

    موافقم 7
    مخالفم 14
    1. دانیال_Surrey،England

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (2856 ديدگاه)

      کجا میزنه ما خبر نداریم؟؟!!
      خود فورد گفته شرایط محیا باشه((از پیست چسبون گرفته تا سبک سازی و…)) 0تا 60 مایلو تو 3.3 میزنه و 1.4 هم تو 10.7.
      تازه اگه بخوایم حرف سازنده رو ملاک قرار بدیم.((که رفیقت امیر آرمی مدنظرشه))
      تو شرایط طبیعی 11.3 هم به زور میزنه.

      موافقم 5
      مخالفم 6
      1. AMIN (M.A.S)

        ۲۱ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (849 ديدگاه)

        فورد خودش اعلام کرده بود یک چهارم مایل زیر 11ثانیه یادم نمیاد عدد اعلام کرده باشن
        زیاد از ماستنگ خوشم نمیاد ولی به شخصه 10.6 دیدم بزنه تو حالت کاملا استوک
        10.5 یا کمتر رو احتمالا با تایر درگ رادیال زده

        موافقم 1
        مخالفم 3
  8. Aboalfazl demon

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (523 ديدگاه)

    ۱ ماستنگ تو پیست سریعتره
    ۲ ماستنگ نمره ۹ گرفته بالاتر از gtr
    ۳ ماستنگ جدید ترو بروز تر هستش
    ۴ ارزون تره
    انتخابم بهترین کوپه اسپرت دنیا . فورد ماستنگ

    موافقم 13
    مخالفم 9
  9. Swedish Arrogant Tiger

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    میشه گفت تمام جدول به نفع ماستانگه، ولی از حس و حال خاص GTR نمیشه گذشت.

    موافقم 12
    مخالفم 3
  10. دکتر

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (337 ديدگاه)

    موستانگ و خیلی دوست دارم،اما قبول کنید کلا گودزیلا یه حس و حال دیگه داره😂 انتخابم گودزیلا

    موافقم 8
    مخالفم 11
  11. مهدی

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1744 ديدگاه)

    اصلا نباید gtr رو وارد لیست میکردین این ماشین سن ماموت رو داره دیگه نمیتونه رقابت کنه

    موافقم 13
    مخالفم 1
  12. JDM lover

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (882 ديدگاه)

    قیمت gtr خیلی زیاده بنظرم باید نسخه پایه رو میاوردید تو دوئل که قیمتش خیلی نزدیکتره

    انتخاب خیلی سخته از اونور گودزیلا با اون موتور فوق العاده تیون پذیر
    و از اونور هم شلبی gt500 با اون نعره V8
    از لحاظ طراحی هم هر دو جذابن
    از لحاظ کابین ولی موستانگ یه سر‌و‌گردن بالاتره
    Gt500 در عین وحشی بودن برای استفاده روزمره هم خیلی خوبه

    من خودم ترجیح میدم با پول موستانگ یه gtr کارکرده بخرم روش پکیج الفا بندازم ۲۲۰۰ اسبی 😈

    موافقم 6
    مخالفم 5
  13. Clean Energy

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1331 ديدگاه)

    بی هیچ حرفی
    موستانگ
    عشق
    در قلبمه

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. بهنام

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (988 ديدگاه)

      من خودم عاشق GTR م ولی بی انصافی میشه اگه به موستانگ رای ندم
      این دوئل ها برای انتخاب بهترین‌هاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین
      GTR تو این چند ساله رفته رفته قیمتش افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت خیلی بالایی داره از طرفی نزدیک به سیزده ساله داره تولید میشه که نسبت به رقبا خیلی قدیمی شده . مقایسه کنید با زمانی که معرفی شد و یا سال 2013 که نسخه نیسمو معرفی شد چه گودزیلایی بود در مقابل رقبا ولی در حال حاضر همون پرفرومنس یک دهه پیش با قیمت خیلی بالایی نسبت به رقبا داره ارائه میده که نتیجه ش شد فروش خیلی کم و پایین
      وجه تمایز GTR ارائه پرفرومنس سوپر اسپورت ها با قیمت خیلی پایین بود که ازش خیلی دور شده

  14. امیرشایان فرازی

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (456 ديدگاه)

    حاجی قیمت جی تی آر اصلا نمی چربه به موستانگ دربرابر موستانگ

    موافقم 4
    مخالفم 1
  15. HamiD

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2456 ديدگاه)

    واقعا انتظار نداشتم این دوتا مقابل هم قرار بگیرن
    از اونجایی که واقعا هر دوشون رو دوست دارم و تفاوت قیمتی نمیتونه جای علاقه رو پر کنه اصلا رای نمیدم …

    اما اگه بخوام شلبی بگیرم سراغ شلبی ۳۵۰ میرم
    و اگه میخوام جی تی آر بگیرم سراغ نسخه معمولی میرم نه نیسمو چون از قطعات اضافی نیسمو خوشم نمیاد حقیقتش …

  16. پدرام

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (787 ديدگاه)

    نوشتید موستانگ به‌طور شگفت‌آوری برای استفاده‌های روزمره مناسب است رو چه حسابی لابد با مصرف صدی 16 !!!
    من خودم خیلی طرفدارش هستم اما قطعا برای استفاده روزمره مناسب نیست
    اگه برای استفاده روزمره مناسبه پس چرا تو نکات منفی نوشتید پر مصرف

    موافقم 3
    مخالفم 6
  17. مزدا

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (713 ديدگاه)

    اگر گودزیلا قیمتش کمتر بود درجا رأیم اون بود ولی حیف

    موافقم 1
    مخالفم 2
  18. meysam

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3616 ديدگاه)

    انتخاب من شلبی
    همون پرفورمنس با 2.6 برابر قیمت کمتر

  19. mb675

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    گودزیلا

    موافقم 2
    مخالفم 5
  20. mm-yarlou

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (234 ديدگاه)

    مار کبری آمریکایی گودیزیلای ژاپنی رو زد

    موافقم 7
    مخالفم 3
  21. امیررضا

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (302 ديدگاه)

    قلبم میگه جی‌تی‌آر ولی مغزم میگه موستانگ پس موستانگ 🌹🥰

  22. Ninja

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    جی تی ار سبکتره سریعتره البته تو خط مستقیم از نظر من خیلی زیباتره از نظر موتوری هم نیسان رو میپسندم
    اما وقتی به تایم پیست و قیمت میرسم یکمی ………..
    ولی خب هیج جوره من یکی نمیتونم از نیسان بگذرم اگرم بخوام یکیو بخرم یه نسخه عادی و کارکرده نیسان رو میخرم چون قیمت نیسان منطقی نیست
    درکل رای من نیسان
    و اینکه توزیع وزن موستانگ هم درست کنین

  23. pooya

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    من خودم عاشق gtr هستم. ولی شما یه نگاه به قیمت ها بنداز. اینجاست که موستانگ رو انتخاب می‌کنم. ولی هیچی چلنجر نمیشه…

    موافقم 2
    مخالفم 1
  24. GT500

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    عشق فقط shelby GT500
    همینو بس
    تو یوتیوب ویدیو های درگ نیسان و شلبی خیلی زیاده که تو اکثر شون نیسان رو تا خرخره تقویت کردن ولی شلبی استوک هست
    بازم با این وضعیت شلبی قوی تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا