فورد

رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش

راش به دنبال ترکیب توانایی‌های آفرود با پرفورمنس روی جاده به بهترین شکل ممکن بوده و به همین خاطر از پیکاپ جدید F-150 SC 2018 رونمایی کرده است.


این خودرو به پکیج سوپرشارژر TVS R2650 راش، سیستم تعلیق مسابقه‌ای و پیشرفته‌ی فاکس و طیف متنوعی از قطعات ظاهری پرفورمنس مجهز شده است.


نیروبخش این پیکاپ تیون شده پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری فورد است که هم‌اکنون قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۷ نیوتون متری دارد. این قدرت و گشتاور به لطف یک سوپرشارژر و بازنگری در پیشرانه میسر شده است. صدای پیشرانه نیز با سیستم اگزوز پرفورمنس دوگانه استاندارد و یا سیستم اگزوز فعال سفارشی افزایش می‌یابد. راننده با استفاده از سیستم فعال می‌تواند بین حالت‌های پرطنین یا آرام یکی را انتخاب کند.

دیگر بهبودهای این خودرو شامل سیستم تعلیق پیچشی ۲.۰، افزایش ۵ سانتی‌متری بخش جلو، رینگ‌های ۲۰ اینچی راش و یک دست لاستیک میکی تامپسون باجا می‌باشد.


جک راش درباره محصول جدید شرکتش می‌گوید:

راش با افتخار محصولاتی خلاقانه و قدرتمند را در اختیار مشتریان می‌گذارد. F-150 SC 2018 ما آماده‌ی کشیدن تریلر، قایق لوکس و… مشتریان است.

از نظر طراحی و ظاهری این خودرو دارای جلوپنجره خاص راش، کاور سپر مخصوص و قوس‌های چرخ با عناصر نورانی است. خریداران همچنین می‌توانند با چندین گزینه‌ی گرافیکی ظاهر خودروی خود را سفارشی‌تر کنند.

داخل این پیکاپ نیز نشان کنسول سریال دار، صندلی‌های چرمی مشکی و کیت کاربردی آفرود بکار رفته‌اند. نهایتاً باید به پوشش سریال دار پیشرانه با نام فردی که خودرو را ساخته اشاره کرد.


قیمت راش F-150 SC 2018 از ۲۲۹۹۹ دلار آغاز می‌شود که این به جز قیمت پایه ی خودرو می‌باشد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    جون میده باهاش بری سفر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. mahdy

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      فقط حواست باشه جای دوری نری
      مصرف سوختش بالاس کلی پول بنزینت میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. (Ali (Chevy nova

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (5701 ديدگاه)

        مهدى
        مصرف در برابر چه ماشىنى بالاتره؟؟؟؟ در برابر رنو ۵؟؟؟؟؟
        قدرت ۶۵۰ اسبى و گشتاور ۸۲۷ نىوتنى رو نادىده گرفتىد و مصرفش رو که حتى تو متن اشاره اى هم بهش نشده رو لحاظ کردى؟؟؟
        تازه موتورهاى ۸ امرىکاى در مواقع لزوم ۴ تا از سىلندرهاشون از کار مىوفته براى کاهش مصرف
        الان موتور ۶/۲ لىترى کوروت با اون قدرت و گشتاور هر ۱۰۰ کىلومتر ۹ لىتر مصرف داره

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. mahdy

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          ههههه
          علی جون چرا جوش میاری ؟ نسبت به ماشینایی که ما باهاش میریم سفر مصرفش بالاس
          نسبت به همون رنو ۵

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. شاهین

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (950 ديدگاه)

          بنزشون ۶ لیتریه ۱۲ سیلندره مورد نداره چون بننننزه هااااا 🙂 اما این پیکاپ های پرفورمنس مورد دارن مخصوصا با این قیمتاشون!

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. Sajjad

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (1848 ديدگاه)

        انتظار داری اندازه یه سدان ۳۰۰ اسبی بنزین بسوزونه؟!
        دنبال قدرت بالا باشی باید منتظر مصرف بالا هم باشی
        قدرت بالا دوست نداری میتونی بری دنبال ماشین های ضعیف با مصرف کم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. (Ali (Chevy nova

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5701 ديدگاه)

    به به
    موتور ۶۵۰ اسبى و گشتاور ۸۲۷ نىوتنى
    اى ولا
    راش مدتى نبود ولى الان که اومده خىلى خوب محصولى رو عرضه کرده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. (Ali (Chevy nova

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (5701 ديدگاه)

      مشخصات موتور ۴۲۹ کبرا جت رو هم مىذارم تا لذت ببرىد از قدرت و گشتاور اىن موتور ۵۰ ساله
      As with the FE line of engines, Ford also offered Cobra Jet, Cobra Jet – RamAir, and Super Cobra Jet versions of the 429.

      The Cobra Jet, rated at 370 hp (280 kW), was equipped with a Rochester Quadrajet 700 cfm 4 BBL carburetor, larger camshaft, 11.3:1 compression ratio and a special set of cylinder heads. It was available with or without a hood scoop, and came with a 3.25 rear axle ratio.

      The Cobra Jet – RamAir came with the shaker scoop, which was attached to the engine, and a 3.50 rear axle ratio.

      The Super Cobra Jet, rated at 375 bhp (380 PS; 280 kW) at 5200 rpm and 450 lb⋅ft (610 N⋅m) at 3400 rpm of torque, had a four-bolt main block, a single Holley 735 CFM 4-barrel carburetor, and a larger mechanical camshaft. It was only available with a 3.91 or 4.30 rear axle ratio.[2][3]

      In 1971, the CJ engine also used a four-bolt main block. However, these engines were actually derated and produced power in the 440–۴۶۰ hp range.[citation needed] This was done to deceive insurance companies (common practice in that era), so that buyers did not have to pay higher insurance rates.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. (Ali (Chevy nova

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (5701 ديدگاه)

        موتورهاى ۴۲۹ و ۴۲۸ در واقع موتورهاى بودن بسىار گرون قىمت که در محصولات خاصى مثل mustang boss و Mach 1 و همىنطور torino و…… بکار مىرفت
        قدرت موتورها با توجه به کاربرات بىن ۳۷۵ تا ۴۶۰ اسب بود
        معروف ترىن مدلى که موتور ۴۲۹ روش استفاده شد mustang boss مدل ۶۹ و mustang Mach 1 مدل ۷۱ بودن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. mahdy

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          اووووف
          یعنی با تغییر کاربرات ۸۵ اسب تغییر پیدا میکرد ؟
          میشه یکم بیشتر توضیح بدی در مورد کاربراتش

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. (Ali (Chevy nova

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (5701 ديدگاه)

          بله
          کاربراتور بحثش خىلى خىلى پىچىدست سعى مىکنم خلاصه بگم
          موتورهاى اسمال بلاک و بىگ بلاک همىشه با انواع کاربراتورها عرضه مىشدن که هر کدوم از اىن کاربراتورها در سالهاى مختلف مشخصات مختلفى داشتن
          حالا برسىم سره قدرت موتور ۴۲۹
          موتور ۴۲۹ در اون سالها بسته به خواسته مشترى کاربراتورهاى استاندارد و افتر مارکت روش از طرف فورد نصب مىشد
          کاربراتورهاى استانداردى که فورد روى موتورهاى ۴۲۹ مىبست راچستر ساخت جى ام بود با ورودى ۷۰۰cfm هوا و سوخت که ۳۷۵ اسب تولىد مىکرد
          ولى موتورهاى که سفارشى بودن کاربراتورهاى هولى که افتر مارکت بودن عرضه مىشد با ۷۳۵cfm ورودى هوا و بنزىن
          البته به غىر از نوع کاربراتور مىل سوپاپ و سرسىلندرها هم موثر بودن تو افزاىش قدرت موتورها

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  3. حمیدرضا

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    برای یه تیون خیلی قیمت بالایی هست به جز این که خود مدل هشت سیلندر فورد ماشین گرون قیمتی هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. (Ali (Chevy nova

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (5701 ديدگاه)

      بله گرونه چون تولىد محدوده و چند سال بعد قىمتش بسىار بالا مىره
      در ضمن به غىر از ظاهر از لحاظ فنى ارتقا خىلى بالا پىدا کرده
      صد در صد راش سىستم تعلىق رو هم ارتقا داده
      شما اگه ىه سرى اف استاندارد رو هم بخواى از قسمت فنى ارتقا بدى مثل راش همىن قدر پولش مىشه که راش داره مىگىره از مشترى

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. net

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1685 ديدگاه)

    رینگ مشکی جالب نیست و باید رینگ خاکستری میزاشت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا