میک شوماخر در آستانه بازگشت به فرمول یک با تیم کادیلاک در فصل 2026

سه‌شنبه 31 تیر 1404 - 22:00
مطالعه 2 دقیقه
میک شوماخر در تیم کادیلاک
میک شوماخر از مذاکرات بسیار مثبت با کادیلاک برای بازگشت به فرمول یک در سال ۲۰۲۶ خبر داد. والتری بوتاس و سرجیو پرز هم دیگر گزینه‌های اصلی کادیلاک هستند
تبلیغات

میک شوماخر اعلام کرده است که مذاکرات بسیار مثبتی با کادیلاک برای بازگشت به فرمول یک در سال ۲۰۲۶ انجام داده است. شوماخر یکی از چندین راننده‌ای است که نامشان با کادیلاک، تیمی که در سال ۲۰۲۶ به‌عنوان یازدهمین تیم به گرید فرمول یک می‌پیوندد گره خورده است. این تیم آمریکایی هنوز ترکیب رانندگان خود را نهایی نکرده اما در هفته‌های اخیر، نام‌هایی مانند شوماخر، والتری بوتاس، سرجیو پرز و ژو گوآنیو برای نشستن روی صندلی خودروهای کادیلاک مطرح شده است. گرایم لودون، رئیس تیم کادیلاک همچنین از فیلیپه دروگوویچ و فردریک وستی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی نام برده است. شوماخر از سال ۲۰۲۲ که صندلی خود در تیم هاس را از دست داد، در گرید فرمول یک حضور نداشته است. پس‌ازآن، او به‌عنوان راننده آزمایشی و ذخیره مرسدس فعالیت کرد و سپس در مسابقات جهانی استقامتی با تیم آلپین به رقابت پرداخت. شوماخر همچنان مشتاق بازگشت به فرمول یک است و معتقد است که هنوز کارهای ناتمامی در این ورزش دارد. او در این رابطه اظهار داشت:

بله، البته مذاکرات در جریان است. ارتباطات تابه‌حال بسیار مثبت بوده است. آن‌ها تعداد زیادی از افراد فوق‌العاده را برای این پروژه استخدام کرده‌اند. بودن در این مذاکرات و بخشی از این پروژه برای من افتخارآمیز است و موقعیت بسیار خوبی است.

شوماخر احساس می‌کند که هنوز پتانسیل زیادی برای نشان دادن در فرمول یک دارد. سال اول حضور او در فرمول یک با تیم هاس عملاً بی‌نتیجه بود زیرا هاس کندترین خودروی گرید را داشت. شوماخر در آن سال نیکیتا مزپین را به‌عنوان هم‌تیمی در کنار خود داشت که فاصله زیادی با رقبای خود داشتند. در سال ۲۰۲۲، کوین مگنوسن هم‌تیمی شوماخر شد که در اکثر مسابقات برتری داشت اما شوماخر در برخی مسابقات رودررو او را شکست داد. بااین‌حال، شوماخر پس از چند تصادف پرحاشیه صندلی خود را از دست داد. در همان زمان، گونتر اشتاینر، رئیس وقت تیم هاس، از توجه بیش‌ازحدی که نام خانوادگی شوماخر به تیم آورد، رضایت نداشت. رئیس تیم کادیلاک نیز درباره این موضوع صحبت کرد که آیا انگیزه شوماخر برای اثبات خود او را به گزینه جذاب‌تری تبدیل می‌کند؟ او گفت:

همه می‌خواهند چیزی را دوباره اثبات کنند. من هرگز این را به‌عنوان بزرگ‌ترین انگیزه نمی‌بینم. تیم ما وسیله‌ای برای اثبات یک موضوع شخصی نیست. تیم ما برای فراهم کردن موقعیتی در میدان مسابقه است تا راننده بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد اما نه برای این‌که بخواهد به دنیا چیزی را اثبات کند. راننده باید بهترین عملکرد ممکن را برای تیمش ارائه دهد و برای تیم انگیزه داشته باشد؛ بنابراین، من کمتر به افرادی علاقه‌مندم که می‌خواهند موضوعی شخصی را اثبات کنند.
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.