دوئل جیامسی هامر و رنجروور
مرحلهٔ مقدماتی، گروه شاسیبلندهای فول سایز لوکس، آخرین دوئل شانس مجدد
نتایج دوئل قبلی بین لکسس LX و جیامسی یوکان دنالی
مجموع آراء: 1864
آراء جیامسی: 945
آراء لکسس: 919
پیروز دوئل: جیامسی یوکان دنالی با کسب 51 درصد از کل آراء
| دوئلهای این گروه | |
| کادیلاک اسکالید | لکسس LX | 
| کادیلاک اسکالید | |
| لینکلن نویگیتور | اینفینیتی QX80 | 
| لینکلن نویگیتور | |
| مرسدس بنز GLS | رنجروور | 
| مرسدس بنز GLS | |
| بامو X7 | جیپ گرند واگنییر | 
| بامو X7 | |
| دوئلهای شانس مجدد این گروه | |
| جیامسی یوکان دنالی | لکسس LX | 
| جیامسی یوکان دنالی | |
| جیامسی هامر | رنجروور | 
| ؟ | |
جیامسی هامر
تاریخ معرفی: آوریل 2021
پلتفرم: BT1 جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: 8 از 10
فروش سه ماه اول 2022 در آمریکا: 99 دستگاه
گارانتی: 3 سال یا 58 هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: 5 سال یا 96 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: قدرت و گشتاور عظیم، شتاب چشمگیر، فرمان پذیری چرخهای عقب که به مانور پذیری کمک میکند، سواری بهطور شگفتآوری آرام، ظرفیت یدک کشی بالا، تواناییهای آفرود قدرتمند
نقاط منفی: فرمان بیحس، برخی قطعات پلاستیکی ارزانقیمت در داخل که با قیمت خودرو مطابقت ندارند، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کُند
چکیده: این خودرو مثل اجدادش شاسیبلندی گستاخ و قدرتمند است و ثابت میکند هامر الکتریکی هنوز هم بسیار شبیه یک هامر است.
رنجروور
تاریخ معرفی: اکتبر 2021
پلتفرم: MLA-Flex جگوار-لندروور
امتیاز از کارانددرایور: 9 از 10
فروش سه ماه اول 2022 در آمریکا: 4,500 دستگاه
گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی ظریف و چشمنواز، کابین باشکوه و مجلل، مجموعهای از پیشرانههای قدرتمند و نرم، فرمان گیری چرخهای عقب، ارائهٔ نسخه سه ردیفه، گزینههای فراوان برای تریمهای داخلی
نقاط منفی: قیمت پایهٔ ششرقمی، فضای سر تنگ در صندلیهای ردیف سوم، بادیرول زیاد، ارائهٔ نسخهٔ پلاگینهیبریدی فقط در تیپ پایه
چکیده: نسل جدید رنجروور خودرویی زیبا، شیک، مجلل و بهطورکلی تمام چیزی است که یک شاسیبلند لوکس پرچمدار باید باشد.
مقایسهٔ مشخصات فنی
| 
 | هامر ادیشن وان | رنجروور P530 | 
| پیشرانه | الکتریکی سه موتوره | 4.4 لیتری V8 | 
| تنفس | - | توئین توربو | 
| قدرت | 830 اسب بخار | 530 اسب بخار | 
| گشتاور | 1600 نیوتن متر | 750 نیوتن متر | 
| گیربکس | تک سرعته | 8 سرعته اتوماتیک | 
| محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ | 
| شتاب صفر تا 96 | 3.5 ثانیه | 4.2 ثانیه | 
| حداکثر سرعت | 170 کیلومتر/ساعت | 250 کیلومتر/ساعت | 
| مصرف سوخت | - | 13 لیتر ترکیبی | 
| ظرفیت باک/باطری | 200 کیلووات ساعت | 90 لیتر | 
| برد | 480 کیلومتر | - | 
| ظرفیت بکسل | 3400 کیلوگرم | 3700 کیلوگرم | 
| طول | 5,000 میلیمتر | 5,052 میلیمتر | 
| فاصلهٔ محوری | 3,218 میلیمتر | 2,998 میلیمتر | 
| فاصله از زمین | 40 سانتیمتر | 28 سانتیمتر | 
| زاویهٔ حمله | 49 درجه | 34 درجه | 
| زاویهٔ فرار | 49 درجه | 29 درجه | 
| حرکت در آب | 81 سانتیمتر | 90 سانتیمتر | 
| دایرهٔ چرخش | 10.8 متر | 10.9 متر | 
| حجم صندوق بار | 1220 لیتر | 1200 لیتر | 
| ظرفیت سرنشین | 5 نفر | 4 یا 5 یا 7 نفر | 
| قیمت | 105,595 دلار | 124,150 دلار | 
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
https://poll.fm/11115292