فروش تسلا سایبرتراک از اوج خود در سال گذشته بهشدت کاهش یافته و بهجایی رسیده که فروش جیامسی هامر EV، پیکاپ الکتریکی بزرگ و گرانقیمت جنرال موتورز، در سهماهه دوم 2025 از این خودروی جنجالی پیشی گرفته است. تسلا در سهماهه دوم سال جاری تنها 4,306 دستگاه سایبرتراک فروخته درحالیکه جیامسی در همین دوره 4,508 دستگاه هامر EV به فروش رسانده است. البته لازم به ذکر است، هرچند هامر EV در فروش سایبرتراک را پشت سر گذاشته ولی آمار فروش این خودرو شامل هردو نسخهٔ پیکاپ و شاسیبلند میشود هرچند که تفاوت میان این دو نسخه بسیار ناچیز است و نسخه شاسیبلند هامر EV همچنان بیشتر شبیه یک وانت است تا یک شاسیبلند معمولی. درهرحال، هردو خودرو در پس فورد F-150 لایتنینگ قرار دارند که با فروش 5,842 دستگاه، بار دیگر پرفروشترین وانت الکتریکی در آمریکا شد. البته فروش فورد نیز به کمترین میزان سهماههٔ خود رسیده است.
ریویان نیز با وانت الکتریکی R1T خود با مشکلاتی مواجه بوده است. این شرکت در سهماهه گذشته تنها 1,752 دستگاه R1T فروخت که نسبت به 3,309 دستگاه در مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری نشان میدهد؛ اما سایبرتراک بزرگترین افت را تجربه کرده است. تسلا فروش جدی این خودرو را از اوایل 2024 آغاز کرد و فروش سایبرتراک در سهماهه سوم 2024 با نزدیک 17 هزار دستگاه به اوج خود رسید، اما به همان سرعت کاهش یافت. دلایل این افت ممکن است مخدوش شدن تصویر تسلا به خاطر ارتباط ایلان ماسک با دولت ترامپ یا قیمت بالای سایبرتراک نسبت به وعده اولیه 40 هزار دلاری در زمان رونمایی در سال 2019 باشد. تسلا در مقطعی پیشبینی کرده بود که سالانه تا 250 هزار دستگاه سایبرتراک تولید کند اما اکنون با ظرفیت خالی زیادی در کارخانه تگزاس خود مواجه است و نمونههای تولیدی هم بدون مشتری تل انبار شدهاند.