هوندا

فیس‌لیفت و به‌روزرسانی جزئی هوندا آکورد برای مدل ۲۰۲۱

هوندا برای مدل ۲۰۲۱، سدان میان سایز خود یعنی آکورد را مورد چند به‌روزرسانی قرار داده است. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، تازه‌سازی طراحی بیرونی خودرو با جلوپنجرهٔ عریض‌تر با ادغام بهتر رادار، چراغ‌های جلوی LED جدید با روشنایی گسترده‌تر و دهانهٔ کوچک‌تری برای مه شکن‌ها است. همچنین برای تیپ‌های LX، EX-L و تورینگ رینگ‌های آلیاژی جدیدی ارائه شده و برای تیپ‌های اسپرت و تورینگ هم رنگ بیرونی خاکستری جدیدی قابل انتخاب است.

در داخل، هوندا نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را در همهٔ تیپ‌ها به‌صورت استاندارد ارائه کرده است که این یعنی اپل کارپلی و اندروید اتو هم حالا استاندارد هستند. در بخش ایمنی، همهٔ تیپ‌های آکورد به سیستم جدید یادآوری صندلی عقب و یادآوری کمربند ایمنی عقب مجهز شده‌اند درحالی‌که در تیپ‌های بالاتر یک سیستم کنترل ترمز سرعت پایین هم ارائه می‌شود. همچنین کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ حرکت میان خطوط نیز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.

در بخش قوای محرکهٔ نیز آکورد هیبریدی به لطف به‌روزرسانی‌هایی در سیستم دو موتوره، پاسخ فوری‌تر به پدال گاز و احساس شتاب طبیعی‌تری پیدا کرده است. همچنین نرم‌افزار مدیریت موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۱۹۲ اسب بخاری و ۲ لیتری ۲۵۲ اسب بخاری نیز برای پاسخگویی بیشتر پدال گاز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است. علاوه بر این، عملکرد سیستم Idle Stop (سیستم توقف/حرکت) هم بهتر شده و حالا هنگامی‌که راننده پدال ترمز را رها می‌کند، پیشرانه سریع‌تر روشن می‌شود. خبر مهم در مورد قوای محرکهٔ آکورد مدل ۲۰۲۱ اما حذف گیربکس دستی است که این یعنی حالا موتور ۱.۵ لیتری صرفاً با گیربکس CVT و موتور ۲ لیتری فقط با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک عرضه می‌شوند.

هوندا همچنین برای آکورد مدل ۲۰۲۱ یک تیپ جدید بنام اسپرت SE (اسپشیال ادیشن) را هم ارائه کرده که به تیپ محبوب اسپرت، ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند. صندلی‌های چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ۱۲ جهته برای صندلی راننده و ۴ جهته برای صندلی سرنشین جلو، گرم‌کن آینه‌ها، سیستم ورود هوشمند و استارت از راه دور موتور ازجملهٔ ویژگی‌های این نسخهٔ جدید هستند. آکورد اسپرت SE در ظاهر نیز با اسپویلر عقب، رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد، مه شکن‌های LED، جلوپنجرهٔ کرومی تاریک و سر اگزوزهای کرومی از دیگر تیپ‌ها متمایز شده است.

قیمت هوندا آکورد مدل ۲۰۲۱ از ۲۴,۷۷۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت پایهٔ آکورد هیبریدی برابر با ۲۶,۳۷۰ دلار است. فروش این سدان ژاپنی مدل ۲۰۲۱ هم‌اکنون در نمایندگی‌های هوندا آغاز شده است.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Aryan kia

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (571 ديدگاه)

    عالیه

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۲
    1. Me

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (314 ديدگاه)

      Big like

      موافقم ۵
      مخالفم ۴
  2. پارسا عشق ماشین

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    با کیفیت ترین و نرم ترین ماشین دنیا من نسخه قبلیش رو سوار شدم بینظیر بود

    موافقم ۳۸
    مخالفم ۴
  3. ژاپن

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1138 ديدگاه)

    همیشه عالی بوده و هست

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۲
    1. Hadi

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2203 ديدگاه)

      بسیار زیبا و همه چی تموم
      سدان خانوادگی واقعی……

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۱
  4. sina

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    چقد خوبه این ماشین

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۲
  5. ارش

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1500 ديدگاه)

    محبوب ترین سدان ژاپنی که خیلی دوست دارم به غیر از دو مدل لکسوس همین مدل آکورد هست در مورد طراحیش هم خواندم که سبک فست بک هست میگم چرا اینقدر خوشگله.

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۳
  6. MC20

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2081 ديدگاه)

    هوندا یه سیستمی رو در پیش گرفته که من خیلی ازش بدم میاد ول هم نمیکنه ، اینکه نوار کرومی جلو رو تا اخر چراغ جلو میکشه خیلی زشت میشه

    موافقم ۴
    مخالفم ۲۴
    1. پارسا عشق ماشین

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      در طراحی سلیقه ای است ولی شما بدتون میاد ولی من بدم نمیاد ولی من از نرم بودن و حس یک سدان رو القا می کنه

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۳
  7. Ramiin

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    عالیه این ماشین

    موافقم ۸
    مخالفم ۲
  8. یاور

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    سدان فول سایز هوندا چیه؟

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. sina

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      هوندا سدان فول سایز نداره
      آکورا RLX رو داشت که تولیدش متوقف شد بخاطر فروش اندکش (سالی هزارتا)
      هوندا سه تا سدان داره الان : سیویک (کامپکت) اینسایت (بین سیویک و اکورد بیشتر نزدیک به اکورد از لحاظ ابعاد) و آکورد (میدسایز)

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱
  9. دانیال

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (395 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  10. اخشیج

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (45 ديدگاه)

    دوستان کسی اطلاعی داره بین ژاپنیا کدوم شرکت نرم ترین سواری رو داره؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. حسین دهمرد

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2017 ديدگاه)

      احتمال زیاد لکسوس بعدشم خود تویوتا

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  11. Alireza

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (727 ديدگاه)

    هزچی داخلش خوبه ،بیرونش!!!!

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  12. محمدهادی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (796 ديدگاه)

    پسر این ماشین همه چیش حرف نداره
    فقط من موندم هوندا چرا انقدر آکوردو داره نسل به نسل زشت ترش میکنه
    واقعا هیچ مفهومی نداره حالت چراغ ها و جلوپنجره و ورودی های هوای جلوش
    که چی این حالت؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
  13. مانی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2333 ديدگاه)

    هم بیرون هم درون شبیه ماشین‌های لوکس شده
    سوراخ تو سپر جلو که به جلو پنجره پیوست شده کمی‌ کوچیکتر بشه بهتره
    این ماشین فنی‌،ظاهری،قیمتی عالیه

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  14. مایکل

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مزدا ۳ و مزدا ۶ بعد لکسوس

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا