هوندا

تغییرات هوندا پایلوت در مدل سال ۲۰۲۲

هوندا پایلوت در حال ورود به مدل سال ۲۰۲۲ خود بوده و ژاپنی‌ها خود را آماده اعمال برخی تغییرات کرده‌اند. تریم های کلی این شاسی‌بلند ساده‌تر شده و حالا یک تریم پایه نیز به این خانواده اضافه شده است.

بر اساس گفته‌های کارز گاید، مدل پایه جدید با نام پایلوت اسپورت شناخته می‌شود که همین تغییر باعث شده قیمت آغازین پایلوت ۲۰۲۲ به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از مدل سال پیش باشد. پایلوت اسپورت ۲۰۲۲ بهای پایه ۳۸۰۵۵ دلار برای نسخه دیفرانسیل جلو و قیمت ۴۰۰۵۵ دلار برای مدل چهار چرخ محرک دارد. در مقابل باید گفت پایلوت LX مدل ۲۰۲۱ قیمت پایه ۳۳۷۷۵ دلاری در حالت دیفرانسیل جلو داشت که به این ترتیب مدل ۲۰۲۲ این خودرو ۴۲۸۰ دلار گران‌تر شده است.

البته علیرغم افزایش قیمتی که وجود دارد، پایلوت اسپورت از تجهیزات استاندارد بیشتری سود می‌برد. از جمله تجهیزات این مدل می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی خاکستری، صندلی‌های چرمی و نمایشگر ۸ اینچی مرکزی اشاره کرد. نیروبخش پایلوت اسپورت ۲۰۲۲ همان پیشرانه ۶ سیلندر دیگر تریم ها می‌باشد. نکته دیگر اینکه تریم EX دیگر در مدل ۲۰۲۲ پایلوت وجود ندارد.

کارز دایرکت نیز گزارش داده قیمت پایلوت تریل اسپورت ۲۰۲۲ از ۴۴۷۸۵ دلار شروع می‌شود که شامل ۱۲۲۵ دلار هزینه‌های تحویل نیز می‌باشد. این مدل آفرود محور طبق انتظارات از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شده و به رینگ‌های ۱۸ اینچی و کابینی چرمی مجهز است. در بطن این مدل نیز پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم چهار چرخ محرک قرار گرفته است.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    عکسها همگی متعلق به نسل فعلیه
    اگه مدل ۲۰۲۲ همین طراحی رو داشته باشه از رقبا واقعا عقبه

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. بهزاد

      ۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      نسل جدید پایلوت احتمالا یک یا دو سال دیگه جایگزین میشه و الانم هم با پوشش استتاری دیده شده که در حال طی کردن مراحل توسعه هست.
      نسل جدید crv هم به همین ترتیب روانه ی بازار خواهد شد و آماده ی رقابت در بازار.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    2. Reza Waffen SS

      ۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (3212 ديدگاه)

      هندا یا بهتره بگم بیشتر ژاپنیا بر خلاف کره و چین اصلا به طراحی محصولاتشون اهمیت نمیدن

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۷ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2735 ديدگاه)

        نه فقط کره و چین ، همه شرکتا ، همه جا به طراحی محصولاشون اهمیت میدن ولی این بعضی موقع ها بده مثلا اگر بی ام و ژاپنی بود شاهد جلوپنجره های بزرگ نبودیم

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2735 ديدگاه)

          توی ژاپنیا نیسان بیشتر از همه به طراحی ماشیناش اهمیت میده

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. MC20

    ۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (710 ديدگاه)

    طراحی بیرونی برای سال ۲۰۲۲ محافظه کارانه و اندکی قدیمی تر از دیگر رقبا احساس میشود اما هنوز اصیل و دوست داشتنی است …. طراحی درونی در عین سادگی بسیار جذاب و ارگونومی، کارا و احساس برانگیز یافت میشود …هرچند می توان از نبود اندکی تجمل و ظرافت بیشتر در کابین خرده گرفت اما شاید این محافظه کاری برای این سگمنت توجیه پذیر هم باشد …. حس رانندگی اگر باز هم مثل هر هوندای اصیل اندکی آمیخته با ذات اسپرت باشد هنوز هم دلیلی برای رانندگی با دیگر رقبا باقی نخواهد گذاشت…. نه فقط برای مشتریان ثابت برند بلکه برای شیفتگان سادگی و اصالت و دوام ژاپنی…

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  3. Amard

    ۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (288 ديدگاه)

    چقد کابینش شسته روفته منظم جیگر ادم حال میاد هر چند طراحیش یکم قدیمی به نظر میاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. دانیال

    ۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (369 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا