معرفی هوندا ریجلاین فیسلیفت با طراحی خشنتر
زمانی که نسل دوم هوندا ریجلاین در سال 2017 عرضه شد ظاهری کراس اوور مانند و نرم داشت که همین امر باعث میشد برخی خریداران قید آن را بزنند. البته کابین راحت و تجهیزات هوشمندانهای همچون محفظه بار پشتی و سیستم چهار چرخ محرک با هدایت گشتاور نیز وجود داشتند که بر کاربردی بودن این خودرو میافزودند؛ اما انتقادات به ظاهر ریجلاین 2021 کمتر خواهد زیرا با تغییراتی که رخ داده ظاهر خودرو به ویژه در بخش جلو ارتقا یافته است.
معمولاً چنین چیزی در فیس لیفت خودروها دیده نمیشود اما ریجلاین در جلوی ستونهای A طراحی جدیدی دارد. دیگر خبری از نمای جلوی خمیده نیست و بجای آن گلگیرهایی با ظاهر خشن و کاپوتی با ارتفاع بالاتر حضور دارند که ارتفاع خودرو را کمی بالاتر بردهاند. جلوپنجره سربالا و برآمدگی این بخش نیز کمک میکنند ریجلاین بیشتر شبیه پیکاپ ها باشد. طراحان هوندا همچنین دستی بر سر و روی سپر جلو کشیدهاند.
جدای از نمای جلوی با ارتفاع بالاتر، پروفایل جانبی تغییر زیادی نداشته و بخش عقب آن نیز تقریباً مشابه نسخه پیش از فیس لیفت است هرچند سپر دارای برخی تغییرات بوده و دو خروجی اگزوز نیز دیده میشوند. تحقیقات بازار هوندا نشان داده خریداران پیکاپ ها به سر اگزوزهای نمایان علاقه دارند بنابراین خروجیهای اگزوز پنهان حذف شدهاند.
تغییرات رخ داده در کابین نیز ملایم بوده و از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی با بازگشت دکمه کنترل صدای فیزیکی استفاده شده است.
مورد دیگر اضافه شدن پکیج استایل جدید هوندا پرفورمنس است که شامل برخی آپشن ها می باشد. از جمله این موارد میتوان به جلوپنجره جدید، نشانها و نوشتههای متمایز روی بدنه و رینگهای برنزی اشاره کرد.
ریجلاین 2021 همچنان محفظه بار پشتی خلاقانه خود را حفظ کرده و صندلیهای عقب را میتوان تا کرد. فضای سرنشینان نیز جزو برترین های کلاس است. راحتی جادهای و تواناییهای آفرود ریجلاین تغییری نکرده و احتمالاً انتظار سواری نرم در جادهها را به همراه توانایی خوب در خارج از جاده خواهیم داشت.
هنوز قیمت هوندا ریجلاین 2021 اعلام نشده اما اوایل سال بعد این خودرو را در بازار خواهیم دید.