فراخوان 1.4 میلیون محصول هوندا در آمریکا به خاطر سه مشکل
اولین و فراگیرترین فراخوان این خودروساز شامل 713233 دستگاه آکورد و آکورد هیبرید مدل 2018 تا 2020 و اینسایت مدل 2019 و 2020 است. هوندا میگوید نرمافزار ماژول کنترل بدنه تعدادی از این خودروها دارای مشکل بوده و این امر منجر به از کار افتادن برفپاککنها، یخزدا، دوربین دید عقب و چراغها میشود.
اگرچه این فراخوان تعداد زیادی از خودروها را شامل میشود اما رفع مشکل آنها به راحتی و با یک بهروزرسانی نرمافزار ساده انجام میشود. هوندا میخواهد 18 ژانویه جزئیات این فراخوان را اعلام نماید و تاکنون هم گزارشی از تصادف یا جراحت مرتبط با این مشکل به دستش نرسیده است.
فراخوان دوم شامل سیویک هیبرید، فیت مدل 2007 تا 2014، آکورا ILX مدل 2013 تا 2015 و آکورد مدل 2013 تا 2015 است. این خودروها در دو بخش حضور دارند که اولی شامل 210 هزار دستگاه سیویک هیبرید، فیت و ILX بوده و مشکل احتمالی آنها میتواند به نمکها و دیگر موادی مربوط شود که در جادهها پاشیده شده و میتوانند میللنگها را از کار بیندازند. فراخوان دوم شامل 220 هزار دستگاه آکورد است که لوبریکانت بکار رفته در میللنگ آنها شاید باعث آسیب به پوشش محافظ شود.
نهایتاً هم به فراخوان 268 هزار دستگاه از شاسی بلندهای CR-V مدل 2002 تا 2006 میرسیم که دلیل آن ورود آب به شیشه سمت راننده و ایجاد اتصال کوتاه و شروع آتشسوزی میباشد. این خودروها در اکتبر 2012 فراخوان شده بودند اما ظاهراً در آن زمان مشکل حل نشده است.