معرفی هوندا سیویک مدل 2026 با ظاهر تهاجمیتر و پیشرانه هیبرید
هوندا هرچند سیویک تایپ R را از بازار اروپا حذف کرده اما سیویک معمولی همچنان عرضه میشود. این خودرو که فقط در نسخهٔ هیبریدی هاچبک با نام e:HEV در اروپا عرضه میشود، حالا یک بهروزرسانی میاندورهای تجربه کرده تا برای چند سال دیگر در رقابت با رقبایی مثل فولکسواگن گلف، آماده بماند. البته این بهروزرسانی یک فیسلیفت جزئی است ولی با تغییرات ظاهری به سیویک نمایی جذابتر بهویژه در جلو، بخشیده است. این تغییرات که گفته میشود بر اساس بازخورد مشتریان شکل گرفته، شامل سپر جدید، جلوپنجره اصلاحشده و ورودی هوای پایینی بسیار بزرگتر است.
همچنین قطعات تزئینی همرنگ بدنه حالا بین جلوپنجره و چراغهای جلو قرار دارند. به گفتهٔ هوندا، جلوپنجرههای مشکی براق جدید با طرح لانهزنبوری به سیویک نمایی جسورانهتر میدهند. این شرکت همچنین دلیل حذف چراغهای مهشکن را توضیح داده و ادعا میکند که چراغهای اصلی LED بهاندازه کافی خوب هستند که وجود مهشکنها را غیرضروری کنند. تیپ ردهبالای ادونس حالا به رینگهای 18 اینچی دورنگ مجهز شده درحالیکه مدلهای میان رده اسپرت از همین رینگها را با رنگ مشکی بهرهمند.
در داخل هم چند ارتقاء صورت گرفته است. یکی اینکه تمام تیپهای سیویک حالا دارای روکش سقف و ستون A مشکی هستند تا حس لوکستر به کابین بدهند. همچنین تزئینات کروم مات اطراف دریچههای هوا برای همین منظور اضافه شده است. با انتخاب تیپ ادونس، حالا خریداران از چراغهای کف کابین بهرهمند میشوند درحالیکه تیپ اسپرت گرمکن فرمان به فهرست تجهیزات استاندارد اضافه کرده است. به تیپ پایه الگانس نیز حالا پد شارژ بیسیم در کنسول اضافه شده است.
قوای محرکهٔ هیبریدی سیویک e:HEV مدل 2026 تغییری نکرده و این سیستم همچنان دو موتور الکتریکی را با یک پیشرانهٔ 2 لیتری بنزینی ترکیب میکند تا 181 اسب بخار تولید کند و رانندگی لذتبخشی ارائه میدهد. حالا که هوندا پذیرش سفارش برای تایپ R را متوقف کرده، این تنها پیشرانه موجود برای سیویک در اروپا خواهد بود.