مشخصات اصلی نسل بعدی هوندا HR-V

چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 13:30
مطالعه 4 دقیقه
honda-reveals-electric-suv-prototype-in-china-looks-like-the-new-hr-v_2
براساس تصاویری که اخیرا از نسل بعدی کراس‌اور محبوب بازار یعنی هوندا HR-V منتشر شده است، این خودرو از نسبت‌هایی متفاوت نسبت به نسل گذشته خود...
تبلیغات

براساس تصاویری که اخیرا از نسل بعدی کراس‌اور محبوب بازار یعنی هوندا HR-V منتشر شده است، این خودرو از نسبت‌هایی متفاوت نسبت به نسل گذشته خود استفاده خواهد کرد. اگر این خودرو پیش از همه‌گیری کرونا معرفی می‌شد مسلما آن را به خریداران این کلاس خودرویی توصیه می‌کردیم اما امروزه ذائقه خریداران کمی تغییر کرده است.

برای تعیین محبوبیت این خودرو، بگذارید نگاهی به میزان محبوبیت تریم‌های متفاوت نسل گذشته آن داشته باشیم:

نسل گذشته HR-V راندمان سرگرم‌کننده‌ای داشت، کاربردی بود و به لطف صندلی‌های جادویی (هوندا این نام را به آن‌ها داده است)، سواری نرمی را برای سرنشینانش به  ارمغان می‌آورد. احتمالا نسخه جدید هم همین ویژگی‌ها را در خود حفظ کند. برای مدل کنونی HR-V 4 تریم متفاوت وجود داشت: از نسخه پایه با نام LX تا نسخه مجهزبه چرم EX-L. بهترین گزینه در این میان نیز همان تریمی است که در میان این دو وجود دارد.

صرف نظر از تریم انتخابی خریداران، همه مدل‌ها به موتور 141 اسب بخاری به همراه یک جعبه‌دنده CVT و سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهند بود. تریم اسپرت با قیمت 23,820 دلار بهترین گزینه ممکن برای خریداری است؛ چراکه تنها 2 هزار دلار از مدل پایه LX گران‌تر است ولی از امکانات متنوعی مانند اتصال یکپارچه به تلفن‌هوشمند و نمایشگر لمسی به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی بهره می‌برد. این مدل به درگاه‌های USB هم مجهز شده است تا خیال کاربران را از بابت شارژ گوشی‌هایشان آسوده سازد. 3 مجرای تهویه هوا هم برای برای راحتی بیشتر سرنشینان عقب درنظر گرفته شده است.

وجود چراغ‌ها مه‌شکن و رینگ‌های 18 اینچی نیز به تریم اسپرت چهره‌ای زنده‌تر داده است. با انتخاب این تریم، امکان انتخاب از میان رنگ‌های بیشتری برای خرید HR-V وجود دارد؛ رنگ‌هایی مانند سرخ میلانو یا آبی آگین. تنها سفارش رنگ سفید صدفی هزینه اضافه دارد. هوندا برای این تریم آپشن‌های دیگری هم قرار داده است اما برای بهره‌وری هرچه بیشتر از HR-V باید به سراغ تریم بالاتر و گران‌تر این خودرو بروید.

در نهایت، تریم منطقی بعدی EX نام دارد و 1,250 دلار گران‌تر از تریم اسپرت است. EX دارای گرم‌کن‌های صندلی و بخارگیر آینه‌های جانبی به‌صورت استاندارد است. حفظ خودرو بین خطوط و کروزکنترل انتطباقی هم از دیگر ویژگی‌های این تریم هستند. امید می‌رود نسل جدید هم با حفظ ویژگی‌های این دو تریم محبوب دوباره جای خود را میان خریداران پیدا کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.