الکتریکی‌سازی، نقشه هیوندای برای رسیدن به پرفورمنس!

دوشنبه 27 شهریور 1396 - 03:30
مطالعه 2 دقیقه
Hyundai-i30-N-Performance-3
برند لوکس کره‌ای یعنی جنسیس شاید برخی پیشرانه‌های بنزینی پرفورمنس را در سبد محصولات خود داشته باشد اما مدیر این کمپانی گفته که پیشرانه بنزینی پاسخ...
تبلیغات

برند لوکس کره‌ای یعنی جنسیس شاید برخی پیشرانه‌های بنزینی پرفورمنس را در سبد محصولات خود داشته باشد اما مدیر این کمپانی گفته که پیشرانه بنزینی پاسخ کامل به حد نهایی عملکرد نیست.

Manfred Fitzgerald معاون ارشد جنسیس در زمان معرفی مدل کاملاً جدید G70 گفته که معتقد است الکتریکی سازی درک مرسوم از خودروی پرفورمنس را از بین خواهد برد.

او گفت:

اگر به ارزش عملکرد یک خودروی الکتریکی امروزی نگاه کنید، پیشرانه‌های احتراق داخلی زیادی وجود دارند که از نظر برابری پرفورمنس با نمونه‌های الکتریکی به تقلا می‌افتند.

او ادامه داد:

حالا فاکتورهای زیاد دیگری وجود دارند که یک خودروی پرفورمنس واقعی را می‌سازند و بزرگ‌ترین دشمن شما در خودروی الکتریکی وزن است. بنابراین برای به دست آوردن نسبت قدرت به وزن مناسب مهندسان وظیفه خطیری در آینده خواهند داشت؛ اما من کاملاً مطمئن هستم که در آینده خودروهای زیادی با پرفورمنس بالا را خواهیم دید.

Fitzgerald همچنین گفت که احساس می‌کند نیازی به ایجاد بازوی پرفورمنس در جنسیس همانند مرسدس-ای‌ام‌جی، ب‌ام‌و M یا آئودی اسپورت نیست.

او تصریح کرد:

هرکسی می‌تواند یک پیشرانه الکتریکی ساخته و در یک خودرو نصب کند؛ بنابراین ارزش‌های پرفورمنس تقریباً یکی خواهند بود. فکر می‌کنم بازی به زمین سطح تکنولوژی کشیده خواهد شد.

او درباره بازیگران موجود و تثبیت شده بازار خودرو گفت:

من در آن زمان بزرگ شده‌ام بنابراین می‌دانم شما از کجا آمده و آن‌ها از کجا آمده‌اند. من تنها به جلو نگاه کرده و آینده را می‌بینم و باور دارم که در آینده معنای قدرت فرق خواهد کرد.

این یک دیدگاه جالب برای برندی است که G70 جدید آن با پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری بای توربو قدرت 365 اسبی داشته و قادر است شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 4.7 ثانیه پر کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.