اهمیت حیاتی شاسی بلندها برای موفقیت جنسیس
تمامی برندهای لوکس و غیرلوکس صنعت خودروسازی برای ادامه حیات خود نیازمند شاسی بلندها هستند و برند تازهوارد جنسیس نیز از این نظر تفاوتی با دیگران ندارد.
این شرکت قبلاً اعلام داشته در سال 2019 دو شاسیبلند را معرفی خواهد کرد. کانسپت GV80 نشانههایی از این خودروها را داشته است. انتظار میرود این ساختار نامگذاری در دو شاسیبلند اول شرکت بکار رود.
معاون ارشد برند جنسیس گفته که تولید این خودروها یک تصمیم مهم برای تثبیت برند در کلاس خودروهای لوکس بوده است.
او گفت:
اگر به دنبال موفقیت کوتاهمدت باشید من حدس میزنم داغترین کلاس خودرویی در بازار کنونی شاسی بلندها هستند. ما اینجا هستیم تا خودمان را به عنوان یک بازیگر اصلی و کاربلد تثبیت کنیم. بدین ترتیب شما باید با قدرت کار خود را شروع کنید: یک خودروی سواری که ما در سال 2015 با G90 آن را انجام دادیم. سپس به G80 و حالا به G70 رسیدیم که تکمیلکننده محصولات سواری ما است.
مدیر ارشد کمپانی ادامه میدهد:
ما با کانسپت خود نشان دادیم که در بازار شاسی بلندها به دنبال چه چیزی هستیم. این راهی است که میخواهیم طی کنیم. ما خیلی روی حجم فروش یا موفقیت سریع تمرکز نداریم اما میخواهیم قدمبهقدم حرکت کرده و چیزی ارزشمند عرضه کنیم.
آلبرت بیرمن که مسئولیت بخش پرفورمنس خودروهای جنسیس را بر عهده دارد میگوید شاسی بلندها امروزه در بین خریداران محبوبیت بالایی دارند.
او میگوید:
البته که مردم این شاسی بلندهای بزرگ را میخرند. ما میخواهیم جنسیس را به عنوان یک برند لوکس و مرغوب تثبیت کنیم و اگر میخواهید رقابت کنید باید به آنجا بروید، جایی که مشتریان حضور دارند.
بیرمن ادامه میدهد:
ما شاسی بلندهایی بر مبنای پلتفرم دیفرانسیل عقب خواهیم داشت. G80 بر روی پلتفرمی بزرگتر بوده و ما در حال کار بر روی جانشین آن هستیم بنابراین گزینههای زیادی داریم.
باید منتظر ماند و دید که برند جنسیس در آینده خواهد توانست با رقبای معروف و تثبیت شده جهانی رقابت کند یا خیر...