حضور با تاخیر و محدود برند جنسیس در اروپا
برنامه ابتدایی هیوندای برای عرضه برند لوکس جنسیس در اکثر بازارهای مهم جهانی لغو شده و این خودروساز کرهای با کمی تأخیر برند لوکس خود را در اروپا ارائه خواهد کرد. تا اوایل سال 2020 جنسیس وارد قاره سبز خواهد شد اما حداقل در ابتدا عملکردی بسیار محدود خواهد داشت.
بنا به گزارش مجله اتوموبیل و به نقل از پدال، برند جنسیس در ابتدا محدود به سه بازار بریتانیا، آلمان و سوئیس خواهد بود و تنها یک شوروم در هر کشور تأسیس خواهد شد. این شوروم ها در لندن، مونیخ و زوریخ قرار خواهند داشت.
مدیر عملیات اروپایی هیوندای قبلاً دلایل حضور با تاخیر و محدود جنسیس در قاره اروپا را توضیح داده است:
به منظور عرضه برندی لوکس در اروپا با چالشهایی مواجه خواهید بود و اگر محصولاتی باب میل بازار نداشته باشید این چالشها بزرگتر خواهند بود.
فرایند خرید محصولات جنسیس بهصورت مرسوم و سنتی نخواهد بود. این کمپانی محصولات خودرو را منحصراً از طریق فضای مجازی و بازاریابی مستقیم ارائه خواهد کرد بنابراین اساساً نمایندگیای وجود نخواهد داشت. مدیر این برند معتقد است اکثر فروشهای جنسیس بهصورت اقساطی خواهد بود.
او گفت:
ما میتوانیم آرایشهای چند خودرویی داشته و سدانی را در تابستان و شاسیبلندی را در زمستان ارائه کنیم. ما همچنین خدمات گوناگونی از قبیل اجاره رایگان خودرو، حفظ و نگهداری و... را عرضه خواهیم کرد.
جنسیس تلاش خواهد داشت تا تجربهای بسیار خاص را برای مشتریان فراهم نمایند. این تجربه ویژه با بهروزرسانیهای آنلاین، پکیجهای آی تی و کمکهای جهانی از جمله دسترسی به خودروهای الکتریکی در مناطق محدود شده به دست خواهد آمد.
جنسیس علاوه بر آماده شدن برای حضور در اروپا میخواهد سومین سدان خود یعنی G70 و سه محصول دیگر را تولید کند.