هیوندای

جنسیس کوپه هزار اسبی

هیوندای با همکاری بی سی موتو (Bisimoto Engineering) برنامه ای برای تقویت چشمگیر کوپه جنسیس تدارک دیده است تا آن را در محور توجهات قرار دهد.

Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering with 1000 hp
Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering with 1000 hp

به عنوان یک ماشین خیابانی، جنسیس کوپه در دستان تیونر تبدیل به یک غول وحشی شده است. موتور V6 با حجم ۳.۸ لیتری استاندارد مجهز به توربوهای دوقلو شده است. پیستون‌ها، انژکتورهای سیستم تزریق سوخت و پمپ سوخت رسانی، کوئیل جرقه زنی و سیستم اینترکولر و همچنین اگزوزهای برنزی ضد زنگ دیگر تغییرات عمده در پیشرانه محسوب می‌شوند. نتیجه این تغییرات افزایش نیروی تولیدی به ۱۰۰۰ اسب بخار است. این در حالیست که یک جنسیس کوپه استاندارد ۳۴۸ اسب بخار نیرو تولید می کند!

Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering
Hyundai Genesis Coupe by Bisimoto Engineering

در بدنه خودرو از قطعات فیبر کربنی استفاده شده و چرخهای آلومینیومی ۲۰ اینچی با تایرهای مسابقه ای تویو پوشانده شده‌اند.
باید دید که این اتومبیل پر توان، که قوی‌ترین خودروی تاریخ هیوندای نیز محسوب می‌شود، چه توانایی‌هایی در سرعت و شتاب را به نمایش می‌گذارد. رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه SEMA امسال خواهد بود.

جواد عقیلی

مهندسی پتروشیمی خوندم اما عاشق دنیای خودرو هستم. موسس و سردبیر پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. slr722

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1351 ديدگاه)

    یه سوال اگه کسی هست دوست نداشته باشه ماشین کره ای پیشرفت کنه؟؟؟

    اره = لایک +++

    نه + دیس لایک _ _ _

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. km

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (681 ديدگاه)

      کاش که این ۱۰۰۰ اسب رو یه ماشین ابهت دار بود نه یه کره ای!!!!

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
      1. slr mclaren

        ۲ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (56 ديدگاه)

        ابهت رو خوب اومدی

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
      2. یه پسل باهوش

        ۳ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (1142 ديدگاه)

        رنگ بندی بروز قشنگی داره

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. احسان 16v

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (138 ديدگاه)

      باید ببینی در عمل چکار میکنه،خیلی از ماشینا قدرتشون زیاد میشه ولی کارائیشون خیلی زیاد نمیشه….

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. فرید

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (18 ديدگاه)

        این ماشینو با تویوتا GT86 مقایسه کنید جالب خواهد بود

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
    3. aventador twin turbo

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4234 ديدگاه)

      با این که بسیار قشنگ است ولی رینگ هاش چنگی به دل نمی زنه!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود.
        من هر کاری میکنم هیچ جوره نمیتونم با این جنسیس کوپه کنار بیام.
        نمیدونم چرا.
        حالا میخواد ۱ اسب بخار داشته باشه یا ۳۰۰۰ اسب بخار.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    4. aventador twin turbo

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4234 ديدگاه)

      همین جوری صدای اگزوز جنسیس بسیار بلند و گوش نواز است حالا با قدرت ۱۰۰۰ اسب و اگزوز های بزرگتر خدا می دونه چه صدایی داره . صدایی که موتور جنسیس تولید می کنه از پورشه باکستر و انواع بی ام و و بنز هم قشنگ تره!!!!!!!!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. نخود آش

        ۲ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (294 ديدگاه)

        مطمئنی صداش از بنز و پورشه بهتره؟؟؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. aventador twin turbo

        ۳ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (4234 ديدگاه)

        آخه از این لحاظ می گم که هر وقت از بقلم پورشه و بنز رد شده گاز نمی ده ولی هروقت جنسیس رد شده یه حالی هم به من داده!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. امین

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    طراحی عالی
    تیونینگ عالی
    رنگ بندی عالی
    .
    .
    قدرت عالی
    هندلینگ عالی
    صدای اگزوز عالی
    .
    .
    هیوندای جنسیس هم از جمله ماشینایی هست که میشه هربلایی سرش اورد.
    چون ارزونه، طراحی پیچیده ای مثل لامبورگینی نداره، مشخصات فنی خوبی داره
    .
    .
    ۱۰۰۰ اسب بخار خیلی عالیه واسه یه ماشین اسپرت نه سوپر اسپرت. دمش گرم
    .
    .
    :-D

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. بردیا

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (99 ديدگاه)

    خیــــــــــــــــلی باحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاله

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. amir.t.

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (548 ديدگاه)

    ۱۰۰۰ اسب بخار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسفالتو میکنه …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. رامتین

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2451 ديدگاه)

    چون آیرودینامیک بدنه جنسیس کوپه اشکال داره و به عبارتی علم خودروسازان اروپایی را در این زمینه نداره، شاید شتاب خودرو با قدرت ۱۰۰۰ به حدود ۳.۳ تا ۳.۵ ثانیه برسه (که باز هم عدد ضعیفیه) ولی حداکثر سرعتش به ۳۳۰ نخواهد رسید.
    مثال: آئودی TT ultra با حجم ۲ لیتر، قدرت ۳۱۰ ،شتاب ۴.۲ ،سرعت ۲۸۵
    جنسیس کوپه: حجم ۳.۸، قدرت ۳۵۰، شتاب ۵.۲، سرعت ۲۵۵ . چه انتخاب ساده ای:)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. admin

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (73 ديدگاه)

      داداش شما از کجا فهمیدی طراحی بدنه ایراد داره
      برادر لااقل یکی دوتا اصول عادی ایرودینامیک رو می خوندی بعد میگفتی ایراد داره
      اخه چرا یکی تا میاد پیشرفت بکنه ( حالا یا کره ای یا امریکایی ) ما الکی ایراد میگیریم که فلان جا ایراد داره بهمان جا ایراد داره
      من که از هیوندایی متنفر بودم ازش خوشم میاد چون هم بروزه از نظر طراحی هم داره سعی میکنه از نظر فنی پیشرفت کنه
      تازه اگه ملاک شما اروپاست باید بگم جنسیس تو همون ازمایشگاه فنی فولکس واگن گواهی گرفته که بوگاتی گواهی گرفته

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. فقط سری3

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (127 ديدگاه)

    خیلی جالبه .البته قابل توجه کسایی که میگفتن موتور نیسان GTRخیلی قابلیت زیادی داره که میتونن از ۸/۳ لیتر این قدرت بالا رو بگیرن حالا دیدید که از موتور هیوندای هم میشه این قدرت رو گرفت .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. رهام

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    باید تو عمل دید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. عرفان

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s
    داداش رامتین دیگه ازین حرفا نزن ، مسخره.
    اولا من و تو سر در نمیاریم آیرودینامیک چیه چون درسش رو نخوندیم ولی آیرودینامیک جنسیس کوپه هیچ مشکلی نداره مشکلش وزن ۱۷۰۰ کیلوییشه که باعث شده شتابش بیاد پایین ۹۰% شتاب ماشین به وزنش هست نه آیرودینامیک.آئودی TT که تو میگی ، وزنش خیلی پایینه واسه همینه که شتابش بالاست وگرنه آیرودینامیک جنسیس کوپه خیلی قوی تر و بهتر از audi TT هست.دیگه ازینا نگووووو.

    جنسیس کوپه با سیستم اگزوز آرک ، از خیلی از اسپرت های آسیایی سرتره.
    ERFAN-S

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. عرفان

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    خیلی باحاله ولی کردنش۱۹۷ میلیون!ادم زورش میاد به خدا.من که باشم۱۴۵تومن میدم سوناتا yf

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Alpacino

      ۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (19 ديدگاه)

      اره خدایی اون قیمت ارزش نداره
      ادم میره یه ب ام و سری ۳ کروک میخره حالشو میبره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. فقط سری3

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (127 ديدگاه)

    قابل توجه کسایی که طرفدارنیسانGTRهستن وفکرمیکنن چون این ماشین موتورش خیلی خوب ساخته شده تیونر هامیرن سراقش برای تقویت کردنش ولی حالا موتور هیوندای هم تونست به ۱۰۰۰ اسب بخار برسه پس باید بگیم جنسیس هم بهتر از بوگاتی هستش ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. حسین(جاسم)

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    چــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر قشنگه خصوصا جلوش.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. علیرضا

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    لطفا کسایی که اطلاعات ندارن نظر نذارن غرض ورزی تا چه حد وزن بوگاتیم بالاست اما به لطف ایرودینامیک خارقالعادش الان سریعترین ماشین جهان مهمترین معیار تو ماشینای اسپرت و سوپر اسپرت که باعث می شه بهتر یا بدتر باشن ایرودینامیک وزن بالا باشه وقتی همه چی باهاش متناسب باشه طراحی و ساخت که به علم فیزیک و مهم ایرودینامیکه دیگه وزن اهمیت نداره والا بوگاتی از خیلی از ماشینای رنج قدرتیه خودش سنگینتره چرا سریعترینه؟البته از تموم عزیزان به خاطر این مقایسه عذر می خوام خواستم اهمیت ایرودینامیکو بگم که مطمئنن این ماشین از بیشتر ماشینا تو کورس شکست می خوره و اینجاست که فرق المات ایتالیا امریکا ژاپن با کره مشخص می شه درسته کره خوب پیشرفت داشته اما بعد این کشورا مورد قبوله

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. امین

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (825 ديدگاه)

    حیف این قدرت نیست!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. yashar

    ۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    رادیاتورش معلومه خیلی ضایس

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. نیما

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    ۱۰۰۰ اسب بخار!!!!!!
    من فکر کن همه چیش از هم باز شه !!!! خیلی بلند پروازنس!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. رامتین

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2451 ديدگاه)

    عرفان خان من گفتم آئودی را با جنسیس مقایسه کن، بابا آسیا در برابر آلمان یا اروپا عددی نیست که. انگار شما کره ای هستی. دوس داری برو بخر. آوانتادور هم ۱۷۰۰ کیلوست.ضمنا یکی گفت طراحی جنسیس در شرکت فولکس بوده، خب بزار بگم طراحی موتور تیبا در مهد خودروسازی جهان یعنی آخن آلمان بوده. چقد ایرانیها تعصب الکی دارند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. mds

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    عاشقان جنسیس کوپه این کوپه بی همتا این ویدئوها رو دانلود کنن

    ۱- ۲۰۱۳ با رینگهای vossen

    ۲ – ۲۰۱۳ با رینگهای vossen

    ۳ – ۲۰۱۱

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. یارو

    ۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    به نظر شما این بهتره یا یه پورشه ۹۱۱کارخونه ای تیون نشده
    پورشه۹۱۱ لایک
    این دیس لایک

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. [ عشق ماشین ]

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به نظر من هیوندایی تو این چند سال خوب کار کرده.چه از لحاظ امکانات چه از لحاظ کیفیت چه از لحاظ قیمت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. yahya

    ۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوست خوب من اطلاعات کافی نداری نظر نده اولا وزن بوگاتی ویرون ۲۰۰۰کیلوه با ۱۰۰۱اسب بخار قدرت با۱۶سیلندر اما جنسیس کوپه ۱۷۰۹کیلوه ۶سیلندر ۳۴۸اسب بخاره که به لطف تیونرای خارقالعاده به ۱۰۰۰اسب با همون ۶سیلندر ارتقا یافته پس قابل مقایسه نیستن که داری رخ شتابشونو به رخ میکشی داداش من پس منطقی باشین خواهشا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. ناجي

    ۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هیوندا به لطف طراحی بی نظیر، آپشن های متعددو به روز و اینکه یک نماینده رسمی و کلی نمایندگی تو تمام شهرهای ایران داره میتونه برای بخش عظیمی از خریدارهای خودرو گزینه مناسبی باشه .. میشه روش فکر کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. میثم

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    خدایی لج بازی نکنید اگر یکبار سوار این ماشین بشید می بینید که توی اون رده قیمت هیچ ماشینی بهش نمیرسه
    اگر تا ۱۰۰ م بالاتر هم نگاه کنید باز رقیبی نداره
    لطفا منطقی حرف بزنید
    زنده باد هیوندا – کره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. Speed Hunter

    ۲۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    یه زمانی فقط بوگاتی ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشت حالا هر ماشینی از راه میرسه می بینی تیونینگش کردن قدرتش اندازه ی بوگاتی شده
    می ترسم چند وقت دیگه پراید ۱۰۰۰ اسبیم بیاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. رضا

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    هیچ ماشین ژاپنی به غیر از نیسان gtr نمیتونه جنسیس کوپه رو بگیره توی امارات جنسیس کوپه تمامی ماشین های ژاپنی رو زده البته به غیر از gtr جنسیس کوپه بخصوص زردش خییییییلی زیباست! البته الان باز سرکله یک خودروی ۳ در به اسم هیوندایی ولستر به چشم میخوره که زده رو دست جنسیس کوپه اونم ولستر زرد که دیگه محشره!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. سالار

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیوندا با این قدمت نچندان زیاد و به لطف مدیریت و برنامه ریزی های دقیق و هدفمند توانسته سودآوری بالایی داشته باشه و همین که ما رو قلقلک بده که آن را با ابر برندهای خودروسازی جهان مقایسه کنیم بی حکمت نیست. ابتدا از خودروهای ارزان قیمت و بدون امکانات با طراحی های ضعیف شروع کرد وبعد که کمی پیشرفت کرد روی امکانات وطراحی تمرکز کرد و الان که بزرگ شده برنامه اش رو متمرکز کرده روی کیفیت. ( خوروسازی های چین هم دقیقا همین سیاست را دارن دنبال میکنند)
    لازم به ذکر است که قدمت خودروسازی کره کمتر از کشور ماست .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. reza

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    سرعتش چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. فرشید

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    جنسیس هیچ خودرو ژاپنی رو جز نیسان gtr نزده؟!!!!!!!!!
    من اصلا قصد بحث ندارم چون جواب کالا مشخص هستش
    فقط یه چیزی بگم
    داداش من
    شاید دوستی واقعا قصد خرید خودرو داشته باشه و میخواد روی این نظرات تصمیم بگیره
    خواهش میکنم اگه فقط و فقط اطلاعات کافی دارید نظر بدید
    خواهش میکنم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا