جنسیس کوپه ؛ نسخه هاریکن SC

جمعه 13 آبان 1390 - 05:40
مطالعه 3 دقیقه
hyundai-genesis-hurricane-sc-2_gallery_image_large
اختصاصی از نمایشگاه سما: باید قبول کرد که جنسیس کوپه برای رقابت با مدل‌هایی همچون جی.تی‌های موستانگ یا رقیب ژاپنی خود نیسان نیسمو 370Z درچند بخش...
تبلیغات

اختصاصی از نمایشگاه سما: باید قبول کرد که جنسیس کوپه برای رقابت با مدل‌هایی همچون جی.تی‌های موستانگ یا رقیب ژاپنی خود نیسان نیسمو 370Z درچند بخش فنی هنوز هم نواقصی دارد. اینجا بود که مرکز تحقیقات و توسعه فنی گروه هیوندای آمریکا (HATCI) وارد بازی شد تا قبل از رونمایی نسل دوم جنسیس کوپه در نمایشگاه لس‌آنجلس، خاطره‌ای خوش از این کوپه محبوب را برجای گذارد.

« هاریکن » حاصل همکاری هیوندای با شرکت Rhys Millen Racing است. « رایز میلن » مالک این شرکت و راننده سابق هیوندای، تغییرات گسترده‌ای را در این خودرو انجام داده؛ ابتدا با نصب سوپرشارژ Magnuson قدرت خروجی این خودرو از ۳۰۶ اسب به ۴۵۰ اسب بخار رسیده، پمپ سوخت نیز با نمونه DeatschWerk تعویض شده که تزریق سوخت با فشار بالا را ممکن می‌کند.

استفاده از گیربکسی دوکلاچه، فلایویل‌های آلومینیومی SPEC، سیستم Torvec IsoTorque به عنوان سیستم ضد لغزش برای دیفرانسیل عقب، ضربه‌گیرهای Bilstein و خنک‌کننده‌ های هیدرولیک و دیفرانسیل از مهم‌ترین مشخصه‌های این خودروست.

اگر هنوز هم به بهبودهای انجام شده قانع نیستید، به لیست فوق جزئیات دیگری مانند کاپوت و درب صندوق فیبرکربنی خودرو، افزودن رکاب‌های جانبی، تعویض کامل سپرجلو با ورودی هوای بزرگتر، دیفیوزر عقب، تجهیز چراغ‌های جلو به نوارهای LED ، رینگ‌های Enkei و نهایتا کالیبرهای ۶ پیستونه برمبو را نیز اضافه کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.