هیوندای

رانندگی با جنسیس GV70 مدل 2022، کره‌ای‌ها آقایی می‌کنند!

ظاهراً جنسیس نمی‌خواهد هیچ اشتباهی را درباره محصولات جدید خود مرتکب شود و GV70 هم جدیدترین نمونه از این تصمیم مهم است.

جنسیس GV70

کره‌ای‌ها دقیقاً ۱۲ ماه پیش از GV70 2022 به عنوان جایگزین کوچک‌تر و جذاب‌تر برادر بزرگ‌تر یعنی GV80 رونمایی کردند. جنسیس احتمالاً می‌بایست GV70 را قبل از عرضه سدان اسپورت G70 تولید می‌کرد زیرا مشتریان بیش از پیش به شاسی بلندها و کراس اوورها علاقه نشان می‌دهند اما همان‌گونه که اخیراً فهمیده‌ایم، کراس اوور پایه این شرکت ارزش منتظر ماندن را داشته و می‌تواند بهترین خودرو در سبد محصولات جنسیس لقب گیرد.

جنسیس GV70

همان پیشرانه‌های بکار رفته در سایر محصولات جنسیس برای GV70 نیز قابل انتخاب هستند. به این ترتیب خودروی موردبحث با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربویی که قدرت ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۴۲۲ نیوتون متری دارد در دسترس می‌باشد. گزینه دیگر از نوع ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربودیزل با خروجی ۲۰۶ اسبی و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متری بوده و پیشرانه پرچم‌دار هم از نوع ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۷۴ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتون متری می‌باشد. خودرویی که ما تست کردیم از پیشرانه دیزلی استفاده می‌کرد.

جنسیس GV70

صرف‌نظر از پیشرانه انتخابی، تمامی مدل‌های GV70 با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و همان نسبت‌های دنده یکسان بین سه پیشرانه عرضه می‌شوند. موضوع جالب اینکه مدل ۲.۵ لیتری توربوی بنزینی به‌صورت استاندارد با طراحی دیفرانسیل عقب عرضه شده و به‌صورت سفارشی می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را انتخاب کرد؛ اما هر دو پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل و ۳.۵ لیتری توئین توربو به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک همراه می‌شوند.

جنسیس GV70

پرفورمنس این خودرو کاملاً به پیشرانه انتخابی بستگی دارد. برای مثال GV70 مجهز به پیشرانه ۲.۵ لیتری شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۴.۲ ثانیه طی می‌کند. در مقابل باید گفت مدل ۳.۵ لیتری شتاب ۵.۱ ثانیه‌ای دارد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۳.۴ ثانیه طی می‌کند. مدل دیزلی کندترین عضو خانواده بوده و شتاب ۷.۹ ثانیه‌ای و زمان طی مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۶ ثانیه‌ای دارد.

جنسیس GV70

جنسیس استرالیا این خودرو را با تریم های متنوعی عرضه می‌کند. نسخه‌های دیزلی در تریم های استاندارد، لاکچری، اسپورت لاین و لاکچری اسپورت لاین عرضه می‌شوند که این مدل آخری ترکیبی از تریم های اسپورت لاین و لاکچری می‌باشد.

جنسیس GV70

برخی از ویژگی‌های متمایز باعث تمایز GV70 لاکچری اسپورت لاین از سایر نسخه‌ها می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به رینگ‌های ۲۱ اینچی ۵ پره با دو نوع طراحی، صندلی‌های چرمی با دوخت های ویژه، سیستم صوتی Lexicon هارمن با ۱۶ بلندگو، صندلی راننده با عملکرد ماساژ، پشت آمپرهای سه‌بعدی ۱۲.۳ اینچی، هدآپ دیسپلی ۱۲ اینچی، سپرهای جلو و عقب اسپورت، جلوپنجره با تریم کروم تیره و… اشاره کرد. مدل‌های اسپورت لاین و لاکچری اسپورت نیز دارای ترمزهای قوی‌تر هستند.

درحالی‌که کابین مدل‌های GV80 و G80 تشابه زیادی به یکدیگر دارند اما کابین GV70 مشابه دیگر محصولات جنسیس نیست.

آنچه در کابین GV70 حرف اول را می‌زند اشکال بیضی‌شکل است. این اشکال در همه‌جا به ویژه داشبورد، پانل درب‌ها، بلندگوها، دکمه‌های حافظه صندلی و حتی طرفین کنسول مرکزی دیده می‌شوند.

جنسیس GV70

نسخه‌های استاندارد این شاسی‌بلند از فرمان دو پره مشابه دیگر محصولات جنسیس استفاده می‌کنند اما در تریم اسپورت لاین یا لاکچری اسپورت لاین از فرمان سه پره استفاده شده است. همچنین باید به پشت آمپرهای زیبای ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی بزرگ ۱۴.۵ اینچی با ویژگی اپل کارپلی و اندروید اتو هم اشاره کنیم.

جنسیس GV70

در طرفین فرمان دسته‌های راهنما و برف‌پاک‌کن قرار داشته و تریم فلز باعث شده این قطعات حس لوکس‌تری داشته باشند. مورد بعدی داشبورد است. در جایی که سدان G70 از دکمه‌های نسبتاً سنتی برای تهویه مطبوع استفاده کرده اما GV70 از نمایشگر لمسی کوچک سود برده و با این نمایشگر شما می‌توانید مواردی همچون سرعت فن، جهت وزش هوا و تنظیمات صندلی‌های گرم‌کن و سردکن دار را انتخاب کنید. این نمایشگر حس بسیار خوبی داشته و فشردن دکمه‌های فیزیکی را تداعی می‌کند.

دیگر ویژگی جالب این خودرو محفظه ذخیره‌ای کوچک در جلوی نگه‌دارنده‌های فنجان است. با فشار لبه این بخش نیز شارژر بی‌سیم گوشی را خواهید دید که کاملاً از دید شما خارج است و بنابراین نمی‌توانید به صفحه موبایل نگاه کنید که این امر باعث جلوگیری از حواس‌پرتی راننده می‌شود. یک کلید چرخشی نیز به عنوان انتخاب‌گر دنده عمل کرده و بالای آن نیز کلید چرخشی دوم برای کامل کردن عملکرد نمایشگر مرکزی لمسی قرار دارد.

باقی بخش‌های کابین فوق‌العاده لوکس بوده و از جمله این موارد می‌توان به صندلی‌های ردیف دوم اشاره کرد که فضای سر، پا و شانه به ترتیب ۹۷۲، ۹۴۵ و ۱۴۴۴ میلی‌متری دارند. حتی با وجود سانروف پانورامیک نیز فضای سر زیادی برای افراد قدبلند وجود دارد. سرنشینان عقب نیز به کنترل‌های سیستم تهویه و دو پورت USB دسترسی خواهند داشت. یکی از موارد برجسته کابین نیز سیستم نورپردازی جذاب آن است.

تمامی نسخه‌های جنسیس GV70 فضای بار ۵۴۲ لیتری دارند که با خواباندن صندلی‌ها این فضا به ۱۶۷۸ لیتر می‌رسد و پاسخگوی نیازهای یک خانواده است.

اگر بخواهیم از یک واژه برای توصیف سواری GV70 استفاده کنیم آن واژه “نرم” خواهد بود. ما با یک خودروی فوق‌العاده نرم و راحت روبرو هستیم که هر سفری را لذت‌بخش می‌کند.

همان‌گونه که گفتیم مدل تست شده از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربودیزل استفاده کرده است. این پیشرانه در چندین محصول از کیا و هیوندای نیز بکار رفته و شاید کمترین لذت را بین پیشرانه‌های GV70 داشته باشد اما نمی‌توان آن را ناامید کننده دانست و برعکس، باید آن را تحسین کرد.

این پیشرانه فوق‌العاده آرام بوده و تنها زمانی صدای آن را می‌شنوید که پدال گاز را تا ته فشار داده و پیشرانه را تحت‌فشار قرار دهید. در تمامی زمان‌های دیگر، به سختی خواهید توانست دیزلی بودن این پیشرانه را تشخیص دهید.

GV70 با پیشرانه دیزلی تأکید چندانی روی پرفورمنس نداشته و همان‌گونه که ذکر شد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۷.۹ ثانیه ثبت می‌شود اما خودرو کندتر از این عدد حس می‌شود. آیا این یک مشکل برای اکثر خریداران خواهد بود؟ قطعاً خیر. در کل افرادی که به دنبال پرفورمنس بهتر بوده و اهمیتی به مصرف سوخت بالاتر نمی‌دهند پیشرانه‌های ۲.۵ یا ۳.۵ لیتری را انتخاب خواهند کرد.

شاید نام GV70 شما را به این فکر بیندازد که با نسخه شاسی‌بلند از سدان اسپورت G70 طرف هستید و سواری هر دو خودرو مشابه خواهد بود و این موضوع خیلی واقعی نیست. درحالی‌که تمامی نسخه‌های G70 از جمله مدل ۲ لیتری حس بسیار اسپورتی دارند اما ابعاد بزرگ‌تر GV70 سریعاً در زمان عبور پرفشار از یک پیچ خود را نشان می‌دهد. سیستم تعلیق این خودرو نرم‌تر بوده و فرمان هم دقت کمتری دارد. اولویت GV70 راحتی و لوکس بودن است و سرعت و پرفورمنس در مرحله بعدی قرار دارد.

ما در زمان تست از عملکرد ماساژ عالی صندلی‌های GV70 به همراه هدآپ دیسپلی پیشرفته آن استفاده کردیم. در کابین حداقل صدای جاده به گوش رسیده و واقعاً این خودرو راحتی بالایی دارد. متریال نرم زیادی هم در جای‌جای کابین به کار رفته و بر حس لوکس این قدبلند کره‌ای تأکید دارند.

اما انتقاد اصلی ما به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک GV70 وارد است که اگرچه خوب بوده اما بهترین گیربکس بازار نبوده و در سرعت‌های پایین کمی ناهنجار عمل می‌کند. جنسیس به راحتی می‌توانست از گیربکس دوکلاچه جدید محصولات هیوندای و کیا روی این خودرو استفاده کند. این گیربکس که در سانتافه و سورنتو هم بکار رفته بهتر از گیربکس کنونی GV70 بوده و از تعویض‌های دقیق‌تر و تیزتری سود می‌برد.

شاید هم برخی مشتریان با انتخاب‌گر دنده این خودرو مشکل داشته باشند. شما با چرخاندن کلید چرخان بزرگ در کنسول مرکزی کار تعویض دنده را انجام می‌دهید اما یک کلید چرخان هم برای سیستم اطلاعات سرگرمی وجود داشته و شاید گاهی اوقات این دو کلید چرخان را با یکدیگر اشتباه بگیرید.

مزیت اصلی مدل دیزلی نسبت به برادران بنزینی خود مصرف سوخت کم است. جنسیس می‌گوید این خودرو در سیکل ترکیبی مصرف ۷.۸ لیتری در هر صد کیلومتر داشته درحالی‌که مصرف مدل‌های ۲.۵ لیتری دیفرانسیل عقب، ۲.۵ لیتری چهار چرخ محرک و ۳.۵ لیتری به ترتیب برابر با ۹.۸، ۱۰.۳ و ۱۱.۳ لیتر می‌باشد. ما به‌صورت متوسط مصرف سوخت ۸.۴ لیتری را تجربه کردیم که با توجه به مسیرهای تردد شهری بد نبود.

ما در طول چند سال اخیر محصولات متنوعی از جنسیس را تست کرده‌ایم اما هیچ‌یک ما را همچون GV70 تحت تأثیر قرار نداده‌اند. این خودرو درست به اندازه رقبای آلمانی لوکس بوده و بیشتر از آن‌ها در خیابان جلب‌توجه می‌کند. از نظر ما کابین این خودرو نقطه تمایز اصلی GV7 آن نسبت به سایر محصولات این برند می‌باشد.

قیمت این خودرو در نسخه پایه ۲.۵ لیتری دیفرانسیل عقب از ۷۴۹۱۷ دلار استرالیا شروع شده و به ۹۸۷۹۳ دلار برای مدل فول ۳.۵ لیتری چهار چرخ محرک می‌رسد. پکیج لاکچری اسپورت لاین و رنگ سبز خاص بدنه نیز باعث شده بودند که قیمت خودرو به ۹۷۳۹۰ دلار برسد. مدل ۳.۵ لیتری با تجهیزات مشابه و پکیج لوکس و همان رنگ سبز هم قیمت ۱۰۲۹۵۲ دلاری داشته و با توجه به پرفورمنسی که ارائه می‌کند احتمالاً گزینه بهتری خواهد بود.

اما قیمت مدل ۲.۵ لیتری دیفرانسیل عقب در آمریکا از ۴۱ هزار دلار شروع شده و به ۶۲۵۰۰ دلار برای نسخه ۳.۵ لیتری چهار چرخ محرک با تریم اسپورت پرستیژ می‌رسد.

جنسیس GV70 مهم‌ترین محصول این خودروساز بوده و باید فروش خوبی داشته باشد تا به حضور پررنگ‌تر جنسیس در بازار لوکس‌ها کمک کند. این خودرو تمامی موارد لازم برای تحقق چنین هدفی را داشته اما زمان نشان خواهد داد که در مأموریت خود موفق شده یا خیر…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    هوفففففف
    چقد خوبه…
    چقد رنگ ماتش خوبه….
    احساس میکنم یکم از رنجروور مدل فول آپشنش بهتره…
    مخصوصا سیاه ماتش…
    حالا اگه رنجروورم یکی بده بهم باز راضیم… شما رو نمیدونم🤪
    واقعا عشقت ای سری جنسیس…
    ولی به شخصه اگه اس یو وی نخوام تو این رنج (فول آپشن) میرم سمت اس کلاس… خدای لوکس بودن…

    موافقم 18
    مخالفم 15
    1. پارسا

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (282 ديدگاه)

      فکر کنم دلار استرالیا با دلار آمریکا اشتباه گرفتی ، فکر کنم اس کلاس نمیشه با این قیمت ها خرید

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        بله
        من با دلار آمریکا اشتباه گرفتم
        ببخشید

        موافقم 3
        مخالفم 2
    2. Love Lockheed Martin

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1082 ديدگاه)

      البته با این پول در استرالیا s کلاس 2014 رو میدن

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. ehsan fa

        ۸ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1887 ديدگاه)

        قطعا مرسدس اس کلاس ۲۰۱۴ ارزش خرید نداره ۸ سال از تکنولوژی روز عقب تره ، همین اندروید اتو و اپل کارپلی خودش کلی می ارزه

        موافقم 7
        مخالفم 5
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۸ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          چقدر زمونه زود میگذره، یه زمانی اس کلاس ۲۰۱۴برامون خدای ماشینا بود اما الان نسبت به حتی اقتصادی ترین خودروهای روز دنیا هم ابتدایی تره…

          موافقم 5
          مخالفم 3
  2. مردیم از خوشی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1386 ديدگاه)

    به به واقعا عالی من خیلی ازش خوشم میاد شیک و زیبا

    موافقم 20
    مخالفم 10
  3. Arman

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (211 ديدگاه)

    جنسیس واقعا حساب شده داره حرکت میکنه و تقریبا میشه گفت بی نقصه محصولاتش،هر محله ای که تا الان تست کرده بیشترین تعریفی که از یک خودرو میشه کرد رو از محصولات جنسیس کرد
    وحید امیری تو پیجش cars I have drivenهمین مدل رو کابینش رو تست کرد تو پیجش هم گذاشت واقعا کرک و پرش ریخته بود

    موافقم 25
    مخالفم 10
  4. GT

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    چقدر لذت بخش و شیک ساخته شده

    موافقم 14
    مخالفم 4
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    حقیقتاً خیلی خوب چیزی ساختن .
    هم طراحی بدنه‌ی جالب و متفاوتی نسبت به همه دارد و هم به شدت طراحی داخلیش دل‌انگیز و ماندگار طراحی شده ، چیزی که در کمتر کره‌ای شاهدش بوده‌ایم تا امروز .
    مطمئنم اگر واردات آزاد بود و این خودرو می‌آمد ، فروشش میترکوند بازار را .

    ببینید دوستان ، این خودرو مشخصه که برای ساختش وقت و زمان گذاشته‌اند و مشخصه که به تمام جزئیات و بخصوص کیفیت متریال اهمیت داده‌اند ( کاری به مبحث فنی ندارم و آن را گذر زمان نمایان میکند ) اما مطمئناً این خودرو با همه کره‌ای‌ها فرق میکنه و من عاشقش شدم !

    اما یک لحظه آن وقتی را فرض کنید که رفته‌اید در یک نمایشگاه و میخواهید پول دهید با وجود رقبای نامدار ، من گفتم عاشق این خودرو هستم و بخصوص طراحی داخلش ، اما از این هم مطمئنم پولم را خرج خرید یک لکسوس NX نسل دو یا مرسدس glc یا پرچمدار این کلاس ( bmw x3 و x4 ) میکنم ولی همیشه هم میگویم ای کاش مدتی جنسیس را امتحان میکردم با اینکه این ای کاش‌ها در زندگی تا آخر عمر همراهمان میماند اما انتخابمان نیست و خودمان هم درمان این مرض را نمیدانیم !

    موافقم 10
    مخالفم 18
    1. دايان

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (93 ديدگاه)

      الان فرض کردم دیدم مگر اینکه خدا زده باشه پس کلم که جای این برم تو نمایشگاه لکسوس ان ایکس رو بردارم! خوب الکی الکی ان ایکسو گذاشتی کنار glc و x3

      موافقم 17
      مخالفم 13
    2. دايان

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (93 ديدگاه)

      نمراتی و جوایزی که ان ایکس و جی وی هفتاد گرفتن فرسنگ ها با هم اختلاف داره! مجله caradviceکه ان ایکس رو تست میکرد گفت سواری توسان و تیگوان هم حتی بهتر از این ماشینن،اینو بزار کنار ماشینی که سواری نرمش تست کننده رو متعجب کرده !!

      موافقم 15
      مخالفم 12
    3. کیان

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      نوید جان با اون بخش از حرفت که داشتنش حتی برای مدت کم جذاب هست خیلی موافقم
      من خودم از این gv70 خیلی خوشم میومد، اما چند روز پیش تو یک سایت ماشینی دیگه یه چیزی دیدم ک بنظرم رسوایی بزرگی برای جنسیس بود، واقعا قابل باور نبود برام، از اونجایی ک پدال کره ای پرست نمیتونم لینکشو بذارم، ولی امار فروش جنسیس در کره و بررسی کرده بود به قدری بد بود، بنظرم باعث شرمساری برای هیوندای و جنسیس و مردم کره ک خودشون ماشین خودشون و نخریده بودن
      فکر میکنم همه خریدارهای جنسیس تو سایر جاها همون دلشون خواسته بود تست کنن فقط !!!
      به اون دوست عشق جایزمون هم بگو ک ان ایکس سلطان کلاس خودش تو فروش امریکا هست و بعدش ائودی Q5 هست،
      جایزه نون و اب نمیشه برای شرکت !!! هرکیم میخواد مطمئن شه فروش خودرو تو خود کره جنوبی و سرچ کنه !!!

      موافقم 11
      مخالفم 14
      1. دايان

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (93 ديدگاه)

        وقتی باز فشاری میشی :))))) همین خوبه :)))

        موافقم 14
        مخالفم 10
    4. ارسلان

      ۸ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (450 ديدگاه)

      نوید جان این مرض نیست این اسمش عدم اعتماد هست و به حق هم هست ببین شرکتی که دانش بنیان نیست و تولید کننده فناوری نیست و وام گیرنده فناوری های دیروز شرکتهای پیشرو خودروسازی هست و به همین دلیل برندی هم نیست که دارای پرستیژ باشه چون پرستیژ از احترام و تحسین در پیشرو بودن در فناوری حاصل میشه (فناوری منظورم تکنولوژی نیست که البته اونم میتونه باشه یعنی مکمل هس فناوری منظورم فناوری ساخت هست یعنی مهندسی دقیق که منجر به ساخت یه محصول با کارکرد و اطمینان بالا میشه خروجیش) پیشرو بودن در فناوری باعث میشه یه جورایی بشی یکی از لیدر های اون صنعت و به مسیر آینده ی اون صنعت جهت میدی / شرکتی که فاقد این خصوصیات هست در نهایت میتونه فقط در عرصه ی خودروهای اکونومی فعالیت داشته باشه
      در سگمنت لوکس فناوری حرف اول رو میزنه خب شرکتی مثله جنسیس وقتی در بحث فناوری نه تنها حرفی برای گفتن نداره بلکه پایینتر هم هست اگه بخاد همون محدوه قیمت رقبا رو هم اعمال کنه محکوم به شکست هست و خوده کره ای ها هم اینو خوب فهمیدن برای همین حرف کره در سگمنت لوکس مبحث قیمت هست که اونم فقط میتونه نو کیسه ها (کسانی که تازه به طبقه ی ثروتمند وارد شدن) رو جذب کنه چون بلاخره میگن ترک عادت موجب مرض هست کسی که تا دیروز به قیمت توجه میکرد حتی با وجود ثروتمند شدن نمیتونه دست از این عادت برداره و اینجاست که حربه ی کره ای ها روی چنین اشخاصی میتونه موثر عمل کنه
      همه ی اینا رو ضمیر ناخودآگاه ت رو میدونه برای همینه همچین حسی بهت دست میده و مطمن باش این توی ضمیر ناخوداگاه همه هست

      موافقم 5
      مخالفم 7
  6. ارین صاحب جمعی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    به تمام ژاپنی ها ترجیح میدم به جز لندکروز که البته اون رقیب g80 هست ولی درباره آلمانی ها که یکیش بی ام و x4 که از حق نگذریم جلوش بیشتره از بی ام و x4 اگه بخوایم صادق باشیم لذت گیربکس اونا خیلی از این بهتره و کلا از لحاظ فنی پایننتره از لحاظ کیفیت ساخت بازم بی ام و بخاطر اینکه درصد رضایت مشتری ۸۱ داره ولی این ۶۵ حالا اینکه نه کلا جنسیس و از لحاظ متریال کاملا برابر چه این و چه بی ام و ولی رو بنز شک دارم چون مطمئنن بالاتر از دوتاشون و آخر از لحاظ ارزش زور داره برام اینهمه پول بهش بدم ولی قطعا طرفدارای خودشو داره و چون گیربکس مهمترین بخش یک ماشین هست پس نه و هنوز این مشکل کره ای ها رفع نشده از لحاظ جذابیت ظاهری هم خیلی خوبه اما آئودی ،،،

    موافقم 15
    مخالفم 9
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      من به شخصه اگه لوکس بودن برام مهم باشه میرم سمت این ولی اگه پرفورمنس بخوام یقینا میرن سمت بی ام و که لامصب خدای پرفورمنسه!
      بی ام و همیشه به موتور وحشیش مشهور بوده بنزم به لوکس بودنش… هردو هم سالیان ساله دارن مسیر خودشونو ادامه میدن…
      چطور بنز نمیتونه به اندازه بی ام و وحشی باشه بی ام و هم نمیتونه به اندازه بنز لوکس باشه… این یه حقیقته…

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. امین

      ۸ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (578 ديدگاه)

      لندکروز با gv80 نمیشه مقایسه کرد. در ابعاد یک مرحله بالاتر هست . جنسیس در اون ابعاد فعلا چیزی نداره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. ارین صاحب جمعی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    کلا بنظرم آئودی دیگه خیلی سرتره هم جذابیت طاهری و هم فنی ولی جدا یک چیزی را بگم که آلمانی ها به علت داشتن خودروسازهای بزرگ همیشه بیشتر تو چشمن چرا چون مثلا جنسیس میاد با بنز رقابت کنه بی ام و بهتر میشه میاد با بی ام و رقابت کنه آئودی سر و کلش پیدا بشه اگه بخواد دیگه خیلی رقابت کنه پورشه و مهندسیش میاد وسط به همین علت یک ذره کار سخته ولی لکسوس را غافل نمیشم چون اون هم باز بنظرم از این بهتره نظر شخصی ولی یک چیزی هم که هست اینکه کره ای ها خیلی دارن تلاش میکنن

    موافقم 2
    مخالفم 5
  8. ارین صاحب جمعی

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    و واقعا تلاششون ستودنی ولی میگم همیشه تو آسیایی به غیر از ژاپن و بخصوص کره ای ها و باز هم بخصوص هیوندای و جنسیس چون باز کیا استایل اروپایی داره ولی این دوتا خیلی ماشین پر زرق و برق میکنن خیلی خط و خطوط میندازن تا مشتری را جذب کنن ولی باز میبین مثلا یک چیز دیگه انتخاب میکنه و این دلسردشون میکنه ولی بازم پیشرفتشون ستودنی هست و حالا کلا تجربه نشون میده کره ای ها یک چیزی را همیشه قایم میکنند پشت اون ظاهر که نمونش آتیش گرفتن موتورهاشون تو همین سال ۲۰۲۱ بوده در کل پیشرفت فوق العادس ولی هنوز خیلی کار داره چون گیربکس خیلی چیز مهمیه که توش ضعیفن و دوم نمیتونن از تمام اسب بخار استفاده بهینه کنن و سوم باید بازار برای خودشون پیدا کنن نه اینکه به بازار هایی که سخت دست آلمانی ها و ژاپنی هاست حمله کنن چون فقط وقتشون را تلف میکنن

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. مردیم از خوشی

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1386 ديدگاه)

      تمام تلاشت را میکنی تا یه ایراد بگیری ، خیلی برات سخته که غیر آلمانی تو صنعت خودرو بی نقص عمل کنه ؟
      صاحب مرسدس بنز هم همچین تعصبی نداره

      موافقم 16
      مخالفم 5
      1. ارین صاحب جمعی

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        صاحب تسلا هم انقدر از اینکه سیستم خودران مرسدس تایید شد فشاری نشد 😅😅😅😁😁 در ضمن گفتم که عالیه و واقعا از خیلی از زاپنی ها بهتره ولی گیربکس و موتور نسبتا تاخیر دار چیز قابل چشم پوشی نیست ولی گفتم پیشرفتشون قابل تحسینه بعدم اصلن فرض کنیم من رو صنعت المان تعصبیم اولن که چرا نباشم تو لوکس سازی اولن تو برقی سازی خداییش چون از تسلا دیرتر شروع کردن ولی دارن خوب و چه بسا عالی پیش میرن تو کیفیت اولن تو قدرت استیشن بنز دوج را میگیره تو کانال sam and car legion هست و میتونی مشاهده کنی تو تکنولوژی حرف نداره تو حس اسپرت اولن تو حس سواری و لذت سواری نظیر ندارن و مهمتر از همه الگو بقین یکی مثل همین جنسیس و صد بارم گفتم پیشرفتشون قابل تحسینه بشدت ولی هنوز برای رقابت با بزرگان جادارن و در ضمن بهترین و سریع ترین گیربکس دنیا هم که zf المانه و خود کره ای ها هم ممکنه ازش استفاده کنن الان من نمیدونم با چی این بحث میجنگی ؟؟ و برای بار هزارم هر کسی از یک برندی بیشتر خوشش میاد و این سلیقس نه تعصب اینکه یکی از کیا بیشتر از پورشه خوشش میاد سلیقشه نه تعصب

        موافقم 2
        مخالفم 8
        1. مردیم از خوشی

          ۷ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1386 ديدگاه)

          تموم شد ؟
          تاثیر گذار بود
          حالا بیا پایین

          موافقم 6
          مخالفم 0
      2. ارین صاحب جمعی

        ۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        نه اینکه مثلن ما به‌غیر از آلمانی ها ما کامل نداریم کادیلاک بلک وینگ اسباب بازیه یا لکسوس es 250

        موافقم 1
        مخالفم 3
  9. Love Lockheed Martin

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    بسیار خوب هست
    همه چیز از نظر من خوب و معقول هست بجز عقبش که خیلی زشت هست

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. مردیم از خوشی

      ۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1386 ديدگاه)

      اتفاقا به نظر من عقبش هم خیلی خوب از آب درآمده

      موافقم 6
      مخالفم 2
  10. محمد امین

    ۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2168 ديدگاه)

    حرف نداره
    جنسیتی مثل یه شرکت‌های و باسابقه زیاد در این چند سال عمل کرده و به نظرم جای پیشرفت زیادی داره

    موافقم 6
    مخالفم 1
  11. امین

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (578 ديدگاه)

    فقط به عشق خوندن کامنتها میام پدال.
    امیدوارم تعداد بازدید کننده ها و کامنت گذارهای سایت بیشتر بشه.

    موافقم 2
    مخالفم 3
  12. بهنام

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (820 ديدگاه)

    ماشین خوبیه برای اینکه شش ماه اونو داشته باشی بعد از اون بفهمی یه ماشین دست دوم ژاپنی چه جواهریه در برابر آرایش و فریبکاری.تجربه ی شخصی

    موافقم 2
    مخالفم 2
  13. بهمن

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    کره ایها خوب کار کردن و نتیجه هم میگیرن .بدون تعصب و با واقعیت هم طرحش زیباست هم داخل کابین جذابه هم زیر کاپوت حرفی برا گفتن داره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    دمشون گرم 👏،خدایی چه چیز خفنی ساختن با وجود اینکه هنوز چند ساله تاسیس شده ولی سبک طراحی خاصی داره که توی نمونه هاش دیگه شاهدش نیستیم…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. mm-yarlou

    ۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    جنسیس داره کمکم داره کاره خودش رو جلو میبره و بیشتر مردم بهش بیشتر اعتماد میکنن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا