جنسیس برای مدل ۲۰۲۴، پیشرانهٔ پایهٔ ۲ لیتری سدان G70 را با یک نمونهٔ جدید ۲.۵ لیتری جایگزین کرده است که ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد.
هرچند قرار نیست جنسیس G70 نسل دیگری داشته باشد اما برند لوکس هیوندای هنوز هم در تلاش است تا توجهات را به نسل کنونی جلب کند. بدین منظور، جنسیس خبر از ارائهٔ پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدیدی برای G70 مدل ۲۰۲۴ در بازار آمریکا داده است. البته این مدل جدید اوایل امسال در بازار کره جنوبی معرفی شده بود. پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری مذکور جایگزین موتور ۲ لیتری توربوشارژ کنونی خواهد شد که هماکنون در G70 پایه ارائه میشود. موتور جدید با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور، ۴۸ اسب بخار قویتر است.
این سدان کرهای بهصورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود اما تنها گیربکسی که برای آن ارائه میشود یک نمونهٔ هشت سرعتهٔ اتوماتیک است زیرا چند سال پیش جنسیس گیربکس شش سرعتهٔ دستی G70 را حذف کرد. این برند لوکس کرهای برای مهار قدرت بیشتر G70 پایه، آن را بهصورت استاندارد به سیستم ترمز جدید برمبو مجهز کرده است. بااینحال، در بیرون تغییری صورت نگرفته و صرفاً دو رنگ جدید آبی و خاکستری ارائه شده است.
برای کابین نیز دو تریم دورنگ جدید شامل مشکی-خاکستری و مشکی-بژ وانیلی در نظر گرفته شده است. این خودرو همچنین در داخل بهصورت استاندارد به شارژر USB-C و ایربگهای جانبی عقب مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای داخلی جنسیس G70 مدل ۲۰۲۴ میتوان به کنترل تهویهٔ لمسی و آینهٔ دید عقب بدون قاب اشاره کرد. جنسیس حرفی از قیمت این خودرو برای مدل ۲۰۲۴ نزده و قرار است این جزئیات را اواخر امسال اعلام کند.
قیمت G70 مدل ۲۰۲۳ با پیشرانهٔ ۲ لیتری که دیگر ارائه نخواهد شد از ۴۰,۵۲۵ دلار آغاز میشود و موتور ۲.۵ لیتری جدید میتواند قیمت پایه را افزایش دهد. قیمت G70 با پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو هم در مدل ۲۰۲۳ از ۴۸,۱۲۵ دلار شروع میشود. به گفتهٔ جنسیس، نسخهٔ بروز شدهٔ G70 بیشترین قدرت پایه را در این کلاس خواهد داشت. برای مقایسه، بامو ۳۳۰i و مرسدس بنز C300 پایه هردو ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارند و با قیمتی در حدود ۴۶ هزار دلار ارائه میشوند؛ بنابراین، سدان کامپکت جنسیس قدرت بیشتر را با قیمت کمتری ارائه خواهد کرد.
علی
۲۹ مهر ۱۴۰۲جنسیس ماشین های زیبایی درست میکنه اما همون زیبایش هم از بنتلی
داره
پیام
۲۹ مهر ۱۴۰۲البته الان دیگه طراحی جنسیس با بنتلی زمین تا آسمون فرق داره
amir
۲۹ مهر ۱۴۰۲درسته با اختلاف زیادی بنتلی سره فک نکنم کسی پیدا شه بنتلی رو هیت بده
net
۲۹ مهر ۱۴۰۲چراغ جلو دو طبقه ای روی هم و چراغ عقب دو طبقه ای روی هم بد هست.جلوپنجره مثلثی بد هست.لوله اگزوز بیضی بد هست اگر دو لوله اگزوز دایره ای خاکستری داشت قشنگتر میشد
Car love
۲۹ مهر ۱۴۰۲برترین فقط LFA که قرار بود بهترین سوپراسپرت تاریخ باشه بهتر از فراری ولی با بهترین خار شدن تاریخ روبرو شد 🙁
سالار جان خان جان فصل
۲۹ مهر ۱۴۰۲بنابراین، سدان کامپکت جنسیس قدرت بیشتر را با قیمت کمتری ارائه خواهد کرد.
.
چرا باید فردی بخاطر مقداری قدرت بیشتر اونم روی کاغذ این ماشین رو به بنز و بی ام و لکسوس ترجیح بده؟
.
حتی فن های جنسیس هم اگر امکان خرید داشته باشن با این قیمت سراغ برند های مطرح تر میرن
MehdiTurbo
۲۹ مهر ۱۴۰۲بی ام و بنز که خراب کردن بدم خراب کردن از لحاظ طراحی واقعا این به اونا سره
ولی خود من باشم پورش ائودی لکسوس ترجیح میدم ولی اینو به بنز بی ام و الان ترجیح میدم به خاطره طراحیشان
ولی شما میگی چرا باید ترجیح بدن ولی فروشش تو امریکا که بازار ازادم هست کلا فروش جنسیس عالی بوده مخصوصا اگه قدمتشم در نظر بگیرین امار خیلی خوبی داشته از لحاظ اماری از لحاظ کل مدلا میگم نه این مدل خاص و خیلی برندای لوکس پشت سر گذاشته مثل لندرور جگوار الفا با اکوردم هی در جدال بودن که امثال اکورد زد بالا کلا این طرز فکر تو ماهاس من خودم رقباشو احتمالا ترجیح میدادم ولی اونجا فروش متفاوته امسال پنجاه شیش هزارتا فروخت که امار خوبیه و فعلا رو به صعود بوده هر سال
البته یه چیزی که جنسیس داره وقتی میرین تو سایتش شخصی سازی خیلی زیادی داره مثل سایت پورش ولی با این قیمت کمتر برندی این حجم چرم دوزی شخصی سازی با این جزئات داره هست ولی تو مبالغ خیلی بالا من فگر میکنم این مورد خیلی اثر داشته تو فروشش
https://www.goodcarbadcar.net/genesis-us-sales-figures/
https://www.coxautoinc.com/market-insights/q2-2022-kelley-blue-book-brand-watch-report-luxury/
TRD
۲۹ مهر ۱۴۰۲جنسیس عالی فروخته ؟
۳۱۸ هزار تا فروش در خارج کره در طی ۸ سال بنظر تو یعنی عالی ؟!
کلا ۲۲۵ هزار تا در ۸ سال تو امریکا فروخته .
یعنی سالی کلا ۲۸ هزار تا میانگین ، اونم همه مدلاش !
الان این عالیه ؟!
آکورا پارسال فقط تو امریکا بالای ۱۰۰ هزار تا فروخت
لکسوس پارسال تو امریکا ۲۸۶ هزار تا فروخت !
MehdiTurbo
۳۰ مهر ۱۴۰۲Trd امارش که هست تو سایتا اینقدر حرص جوش ندارم خوبه لینکشم فرستادم سهم جنسیس یک درصد کمتر اکورا بوده که بله فوق العادست نکنه انتظار داری یه شرکت شیش هفت سال تاسیس قد پنجاه سال تاسیس بفروشه
اون موقع که میگفتین یه دونم نمیفروشه الان که وسطای جدول امارش با ولوو تقریبا برابر
خخخ یعنی خوشم میاد همون موقع میگفتین یه دونم نمیفروشه الان این حرف میزنین خوبه کامنتات هست واقعا کمم نمیارین
به حال من که فرقی نمیکنه ولی این دیگه بحث عدد رقم من خودم انتخاب صدم نیس ولی با این رفتار مشکل دارم اگه نه ماشینش اهمیت نداره
Killer
۲۹ مهر ۱۴۰۲عین فن های لکسوس که سراغ LFA نرفتن و هنوز صفر کیلومترش موجوده
این جنسیس که سالی ١٢ هزارتا فروش داره اونم با ۴ سال قدمت.همون لکسوس is ١٨ سال داره تولید میشه کلا ٨ هزارتا بیشتر از g70 میفروشه!
JDM
۳۰ مهر ۱۴۰۲داش وقتی اسم lfa رو میاری مواظب باش زبونت نگیره قبلش هم یه نیت بکن تورو کاری ندارم ولی کسایی که lfa رو هیت میکنن ته ناشی بودن هستن
این اسم برای فشار خوردن هیترا و ترول ها بسه
لکسوس lfa
کوروش
۲۹ مهر ۱۴۰۲یه زمانی در مورد لکسوس هم همین حرف و می زدند :)
Enzo Ferrari 2008
۲۹ مهر ۱۴۰۲بنز بهترینه
JDM_Japan
۲۹ مهر ۱۴۰۲بهترین بود توی ذهنم تا قبل از معرفی نسل جدید e class و البته حذف بعضی از خودرو ها از سبد خریدش
datsun
۲۹ مهر ۱۴۰۲طبق نظرات علمای اهل فن از رولزرویس و بنتلی هم بهتره بنز و بیمر که هیچ،
Car love
۲۹ مهر ۱۴۰۲علمای اهل فن فعلا دارن بررسی میکنن چرا لکسوس سر LFA که قرار بود از فراری بهتر باشه آبروش تو تاریخ هست و چرا نیسان عرضه نداره به سود برسه 🙁
datsun
۲۹ مهر ۱۴۰۲نیسان حتی اگه ورشکست بشه درش هم تخته کنن بازهم اسم ماشینهای که ساخته تا چند صد سال دیگه ازشون یاد میشه مثل هیوندا نیست دو سال بعد از تولید به زباله دان تاریخ بپیوندند و یادی دیگه ازشون نشه هرچند نیسان به سود دهی رسیده ولی تو نمیخای بفهمی در مورد lfa هم فروش نرفت به درک الان ازش به عنوان یه خودرو ارزشمند یاد میشه و قیمت کلکسیونی پیدا کرده این خودش برای لکسوس از فروش چندهزارتای ارزشمند تره،
Bmw
۲۹ مهر ۱۴۰۲یاد اون بنده خدای دکتر اقتصاد افتادم ک تو کشور خودمون در هر دوره ریاست جمهوری و … کاندید میشه و …
جنسیس از ایشونم روحیش و امیدش بیشتره …
باریکلا جنسیس
Amirmohammad
۲۹ مهر ۱۴۰۲خیلی ماشین زیباییه.قیمت و امکانات خوبی هم داره
JDM_Japan
۲۹ مهر ۱۴۰۲ماشینی نیست که من به شخصه اگر پولش رو داشتم حاضر باشم بخرمش ولی خب میشه گفت زیباست همین
کیان
۲۹ مهر ۱۴۰۲جنسیس جان بعد از نزدیک یک دهه فعالیت داره دونه دونه مدلهاش و تعطیل میکنه، اولیش هم همین جی 70 بوده !!!
هرچند از دیدگاه کارشناس های سایت پدال فروشش هر سال بیشتر میشده ولی جنسیس تصمیم گرفته بخاطر ضعف فروش تعطیل کنه جی 70 و … حالا کی راست میگه کارشناس سایت یا خود هیوندای ؟!
حیف شد اینقدر زود رفتی جی 70 دلمون تنگ میشه
Ehsan
۲۹ مهر ۱۴۰۲ماشین خیلی خوبیه
بخصوص طراحی بیرون
amir
۲۹ مهر ۱۴۰۲ترمز های برمبو براتون آشنا نیست؟
Soroush
۲۹ مهر ۱۴۰۲به شدت زیباست
واقعا پکیج خوبیه نسبت به قیمتش
رومانی>چین>فرانسه
۲۹ مهر ۱۴۰۲یه عده به کرهای بودنش عیب میگیرن حالا مگه سامسونگ ال جی کره هستند بده
amir
۲۹ مهر ۱۴۰۲والا سامسونگ تو میان رده ها که گند زده ال جی هم که یه مدت زده بود تو کار باتری بمبی
Hamilton1970
۲۹ مهر ۱۴۰۲لوازم خانگی یا حتی تکنولوژیک به حوزه خودرو ربطی ندارن دوست عزیز
datsun
۲۹ مهر ۱۴۰۲ولا همینها هم به کمک غول های الکترونیکی ژاپنی اومدن بالا تاریخچه رو مطالعه کنید مثل خودروسازی شون که با کمک ژاپنی بالا اومدن
sina
۲۹ مهر ۱۴۰۲ترجیح میدادم G80 حذف شه و G70 و G90 به عنوان دوتا سدان کامپکت و بزرگ بمونن.
Jack the Ripper
۲۹ مهر ۱۴۰۲به قول یکی از کاربرا ، اگه هیوندای پشت جنسیس نبود الان ۷ تا کفن عوض کرده بود .
آمار فروش g70 از اون دو تای دیگه خیلی بهتر بود
g70 با ۱۲ هزار تا فروش رفت کنار به علت فروش پایین
اون ۲ تای دیگه هم به صورت نمادین باقی موندن که تنوع محصولات کمپانی پایین نیاد .
وگرنه صد در صد این مدل ها ادغام میشن و بنظرم ۲ تا سدان شاید باقی بمونه . g90 کارش خیلی سخته و امارشم خرابه .
بنظرم بهتره تو همون کامپکت و میان سایز کار کنن . بعد این که معتبر تر شدن برن فول سایز .
Jack the Ripper
۲۹ مهر ۱۴۰۲یادی کنیم از اونایی که تو خبر تویوتا سنچوری میگفتن تویوتا برای فروش و افزایش محبوبیت سنچوری ، اومده از جنسیس کپی کرده
بعدش ۲ هفته بعد معلوم شد خود جنسیس برای فروش کلی دردسر داره و از بنتلی و بقیه عزیزان اسکی میره :)
amirmohammmad
۲۹ مهر ۱۴۰۲واقعا زیباست