جنسیس در سودای کسب اعتبار برای رقابت با سه‌گانهٔ آلمانی‌ها

دوشنبه 28 فروردین 1396 - 11:30
مطالعه 2 دقیقه
genesis-g90-2016-03
همزمان با رونمایی از یک SUV کانسپت توسط جنسیس در نمایشگاه نیویورک، این برند نوپای کره‌ای گفته است که می‌خواهد به‌عنوان یک برند معتبر با سه‌گانهٔ...
تبلیغات

همزمان با رونمایی از یک SUV کانسپت توسط جنسیس در نمایشگاه نیویورک، این برند نوپای کره‌ای گفته است که می‌خواهد به‌عنوان یک برند معتبر با سه‌گانهٔ آلمانی‌ها یعنی مرسدس بنز، ب‌ام‌و و آئودی بپردازد. رئیس جنسیس آقای «Manfred Fitzgerald» در مصاحبه‌ای با Car Advice در مورد این شرکت طی نمایشگاه نیویورک گفته است که اولویت شماره یک جنسیس تثبیت جایگاه خود در بازار و حتی رسیدن به سودآوری در کوتاه‌مدت است.

وی دراین‌باره گفته است:

«ما در مورد تثبیت یک برند صحبت می‌کنیم. تثبیت یک برند معتبر. البته هم‌اکنون ما در جنسیس در حال ضرر دهی و از دست دادن سرمایه نیستیم ولی این اولویت اصلی ما نیست. ما شایستگی خود در طراحی و همین‌طور در آنچه که می‌توانیم در بخش خدمات به خریداران خود ارائه دهیم را نشان داده‌ایم».

در حال حاضر بازوی لوکس هیوندای به همراه شرکت مادرش جاه‌طلبی‌های جسورانه‌ای را برای آینده تدارک دیده و در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن دو SUV، یک سدان کوچک و یک کوپهٔ اسپرت به طیف محصولات خود تا سال 2020 است.

فیتزجرالد در مورد گسترش محصولات جنسیس نیز گفته است:

«تمامی رقبای دیگر ما به دنبال افزایش تعداد محصولات و همین‌طور تولید بیشتر هستند درحالی‌که ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم و فعلاً تنها دو خودرو در سبد محصولات خود داریم. به همین دلیل در اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت قصد داریم تعداد محصولات خود را افزایش دهیم تا جنسیس در بازار به‌عنوان یک رقیب واقعی به رسمیت شناخته شود. ما می‌خواهیم به یک رقیب معتبر تبدیل شویم و این چیزی است که هم‌اکنون در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم».

 

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.