معرفی هیوندای توسان N Line جدید با ظاهر اسپرت و ارتقاء تعلیق
نسل قبلی هیوندای توسان برای اولین بار از نسخهٔ اسپرت N Line برخوردار شد و حالا زمان آن رسیده که نسل جدید این کراساوور کرهای هم این نسخه بهرهمند شود. البته این یک مدل N واقعی نیست و به همین دلیل از قدرت بیشتر در زیر کاپوت آن خبری نخواهد بود زیرا نسخهٔ N Line بیشتر ارتقاءهای ظاهری را به همراه دارد. توسان N Line از ظاهر کمی تهاجمیتر، کیت بدنهٔ پهنتر، دو سر اگزوز و رینگهای 19 اینچی سود میبرد که نمای اسپرتی به آن بخشیدهاند.
علاوه بر این، برای توسان N Line سقف مشکیرنگ هم ارائه میشود که البته فقط با رنگهای بدنهٔ خاکستری سایهای، قرمز غروبی، قرمز موتوری و سفید قطبی قابل سفارش است. رنگهای بیرونی تکی این خودرو نیز شامل نقرهای و مشکی فانتوم میشود. هیوندای در داخل توسان N Line هم با صندلیهای N با حمایت جانبی بیشتر و دوخت قرمزرنگ، رو سقفی مشکیرنگ، تریم مشکی براق در برخی سطوح و پدالهای فلزی، حال و هوای اسپرتی ایجاد کرده است.
علاوه بر این تغییرات، در توسان N Line سیستم تعلیق هم بهطور خاص تنظیم شده است. مهندسان هیوندای برای چابکی بیشتر خودرو، در ESC تغییراتی ایجاد کردهاند. علاوه بر این، در نسخههای بالا ردهٔ توسان، سیستم تعلیق نسبت به درخواستهای راننده و همینطور حرکات بدنه واکنش سریعتری نشان میدهد. به لطف این تغییرات، درحالیکه توسان N Line در حالت رانندگی معمولی به راحتی توسان استاندارد خواهد بود، در هنگام استفاده از حالت اسپرت رانندگی جذابتری را ارائه میکند. به گفتهٔ هیوندای، درنتیجهٔ بهینهسازی سیستم تعلیق خودرو، احساس فرمان توسان N Line هم بهطور قابلتوجهی متفاوت است.
همانطور که گفته شد، در زیر کاپوت توسان N Line هیچ تغییری صورت نگرفته و بنابراین خریداران میتوانند همان پیشرانهٔ 1.6 لیتری بنزینی توربو را با یا بدون تکنولوژی هیبریدی خفیف و همینطور در دو سطح قدرت 150 یا 180 اسب بخار انتخاب کنند. علاوه بر این، امکان انتخاب یک پیشرانهٔ 1.6 لیتری دیزلی هیبریدی خفیف با 136 اسب بخار قدرت، یک نمونهٔ 1.6 لیتری بنزینی هیبریدی با 230 اسب بخار قدرت و یک 1.6 لیتری پلاگینهیبریدی با 265 اسب بخار قدرت هم وجود خواهد داشت.
در حال حاضر شایعاتی به احتمال ساخت یک توسان N واقعی هم اشاره داشتهاند اما فعلاً مشخص نیست این اتفاق واقعاً رخ خواهد داد یا نه؛ بنابراین کسانی که خواهان یک توسان اسپرت هستند فعلاً باید به همین نسخهٔ N Line بسنده کنند.