هیوندای

هیوندای آیونیک 6؛ سدان برقی کره برای رقابت با تسلا مدل 3

جدیدترین محصول هیوندای، ساختار چهاردر کوپه با پیشرانه‌ی تمام برقی دارد. آیونیک ۶ در کلاس بدنه‌ای فروخته می‌شود که تحت تاثیر تسلا مدل ۳ است.

هنوز جزئیات فنی آیونیک ۶ مشخص نیست اما تصاویر رسمی از طراحی بدنه منتشر شده است. رونمایی رسمی این خودرو، حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

Hyundai Ioniq 6 هیوندای آیونیک 6

در عکس‌های منتشر شده، حالت آیرودینامیک آیونیک ۶ به خوبی دیده می‌شود. این خودرو مشابهت زیادی با مدل مفهومی هیوندای پرافسی دارد که سال قبل رونمایی شده بود. چراغ‌های کاملا تخت و هم‌سطح بدنه، دستگیره‌های مخفی‌شونده و طراحی فاقد جلوپنجره با کشیدگی کاپوت جلو تا لبه‌ی سپر، مهم‌ترین المان‌ها در طراحی آیونیک ۶ هستند.

Hyundai Ioniq 6 هیوندای آیونیک 6

در نمای جانبی و پشت، شیب تند سقف تا انتهای بدنه مشهود است. طرح چراغ‌های عقب، به شدت تحت تاثیر تولیدات پورشه به نظر می‌رسد؛ اما از قطعه‌های چهارگوش مشابه آیونیک ۵ استفاده می‌کند. روی کاپوت عقب، نوعی اسپویلر برای هدایت هوای پشت خودرو طراحی شده که برای مخاطب آشنا به مدل‌های کلاسیک، یادآور پورشه ۹۱۱ توربو دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی است.

Hyundai Ioniq 6 هیوندای آیونیک 6

در مجموع، می‌توان از طراحی آیونیک ۶ رضایت داشت و این خودروی برقی را هماهنگ با نیاز جامعه‌ی جهانی توصیف کرد. این مدل در نمای عقب، بسیار اسپرت و چشم‌نواز جلوه می‌کند؛ درحالی‌که از روبرو، حالت مینیمال (کمینه‌گرا) و ساده دارد. ظاهرا آیونیک ۶ نیز مشابه آیونیک ۵ تلاش می‌کند تا حس یک خودروی کلاسیک (رترو) با جزئیات مدرن را برای مخاطب تداعی کند. فرم سپر عقب، شیب سقف و بدنه‌ی صاف عاری از خطوط اضافی در نمای جانبی، ظرافت در طراحی آیونیک ۶ را به خوبی نشان می‌دهد.

نمای داخلی Hyundai Ioniq 6 هیوندای آیونیک 6

در نمای داخلی نیز، حالت مینیمال و ساده به وضوح دیده می‌شود. یک نمایشگر بزرگ، دو مانیتور تمام رنگی برای سیستم سرگرمی و پنل پشت فرمان را پوشش می‌دهد. یک صفحه لمسی برای کنترل سیستم تهویه و امکانات اصلی خودرو نیز، کمی پایین‌تر نصب شده است. جزئیات فنی از تجهیزات رفاهی و ایمنی آیونیک ۶ هنوز مشخص نیست؛ اما نورپردازی ملایم با رنگ‌های متنوع، فرمان طرح D با اتصال دوگانه و امکان سفارش خودرو با نمایشگر طرفین داشبورد برای دوریبن جانبی جای‌گزین آینه بغل، وجود خواهد داشت.

هیوندای آیونیک 6

به احتمال بالا، تجهیزات فنی آیونیک ۶ با هیوندای آیونیک ۵ و کیا EV6 مشابه خواهد بود. براین اساس، باتری ۷۷/۴ کیلووات ساعت با دو موتور برقی که مجموعا ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارند، روی نسخه‌ی پایه از آیونیک ۶ نصب خواهد شد تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۵ ثانیه و توان پیمایش در حدود ۴۵۰ کیلومتر، محقق شود.

از دیدگاه کارشناسان، احتمالا تفاوت قیمت چشم‌گیر بین آیونیک ۵ و آیونیک ۶ وجود نخواهد داشت. باتوجه به آستانه قیمت ۴۱ هزار دلار برای آیونیک ۵ دو موتوره، احتمالا آیونیک ۶ نیز با آستانه قیمت ۴۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. همچنین مدل تک‌موتوره و ارزان‌قیمت از آیونیک ۶ برای بازارهای آسیایی مثل چین و هند نیز تولید می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    عجب ماشین خوب زشتی
    خدایش این چیه هیوندای؟
    هیوندای تو سال ۲۰۱۱ بهترین طراحی ها رو داشت ولی با کیفیت بد
    الان اونقدر کیفیتش برده بالا ولی طراحی…‌

    موافقم 38
    مخالفم 54
    1. کیان

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      ماشین ایرانی ایران خودرو (ری را ) خیلی طراحی پخته تری داشت تا اینی ک هیوندای ساخته رای رقابت با تسلا و … !!!
      مدیرای هیوندای جنسای خوبی گیرشون میاد یه مدتی

      موافقم 32
      مخالفم 60
      1. amirmohammad

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (212 ديدگاه)

        کیان
        الان این همه اومد نفر اول رو ریپلای کردی که جو سایت رو متشنج کنی باز؟که مثلا یشه تلافی اون بحث و جدل های زیر خبر فراخوان چرخ برای تویوتا؟الان این کار رو بکنی چیزی تغییر میکنه یا از طرف تویوتا ازت تقدیر میشه؟تهش چیزی گیر کسی نمیاد با این صحبتای بچگانه صرفا جو سایت خراب میشه

        موافقم 43
        مخالفم 8
      2. دکتر استاپ

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (257 ديدگاه)

        من از سال ۹۱ توی پدالم اگه اسم اکانت قدیمیم روهم بگم صدرصد همه میشناسن ولی خودم نمیخوام بگم.
        من به کسی تاحالا نگفتم کی هستی فقط تو از بس تابلو بازی درمیاری بچه ۳ ساله هم میفهمه همتون یک نفرید.
        حرصمم از تویوتا نمیگیره نترس اندازه سن تو تویوتازیر پام بوده نظرم درموردش عوض نمیشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. آرم@ن

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (183 ديدگاه)

        جنس فقط جنسای ناب مدیرای تویوتا که ماشین میسازن اینقدر خفنه و تکنولوژیش به روزه که چرخش در میره! بگو وقتی بلد نیستین مجبورین الکتریکی بسازین که اینطور آبرو ریزی بشه و سهامتونم افت کنه! الان هیوندا این همه الکتریکی ساخت همه چرخاشون روشونه هنوز :)))

        موافقم 19
        مخالفم 22
        1. مسعود

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (512 ديدگاه)

          جلوشو نظری ندارم ولی وسطشو انگار وسط cls 2009 رو چسپوندن به عقب ۹۱۱
          اصلا یه وضعی که نگم برات
          زشت زشت زشت…

          موافقم 15
          مخالفم 2
      4. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (2342 ديدگاه)

        محصول جدید ایرانخودرو با تحسین جامعه جهانی روبرو شده و طراحان هیوندای را انگشت به دهان‌گذاشته

        موافقم 57
        مخالفم 5
        1. Carlover

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          ری را هم مجهز به تکنولوژی چرخ های پرتاب شونده هست؟ یا فقط تویوتا این تکنولوژی رو داره؟

          موافقم 22
          مخالفم 19
        2. دکتر استاپ

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (257 ديدگاه)

          امیدوارم ریرا مثل محصولات بینظیر هیوندای آپشن اشتغال زایی برای مکانیک ها مجهز شده باشه

          موافقم 24
          مخالفم 10
        3. Carlover

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          اتش و تهیه برگر که کار تویوتاس با اون یک میلیون و ۴٠٠ هزار دستگاه راو۴ و ۵٠٠ هزار کمری
          حالا تکنولوژی چرخ پرتاب کننده هم اضاف کرده 🤣🤣قرارداد بستن با مکانیکا
          دکتر استاپ اینقدر خودتو اذیت نکن با این اکانت

          موافقم 9
          مخالفم 15
      5. Dian

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (605 ديدگاه)

        همون ریرا از هیوندای کپی شده برادر بزرگوار

        موافقم 21
        مخالفم 2
      6. حسین

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1094 ديدگاه)

        یکی به به این شرکت کلاه بردار بگه طراحی رو از پورشه اسکی رفتی. مشکل انفجار رو چطوری حل میکنی؟

        موافقم 16
        مخالفم 5
    2. دکتر استاپ

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      جلوش خیلی خوب و محافظ کارانست ولی عقبش خیلی ناهماهنگه و زیاده روی شده توی خطوط منحنی و یک تکه

      موافقم 17
      مخالفم 13
      1. TML BN

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1058 ديدگاه)

        آره دقیقا پشت رو داغون کرده خیلی بد شده آدم دلهره میگیره

        موافقم 21
        مخالفم 4
    3. Reza Waffen SS

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      قسمت عقب چقدر شبیه 911 هستش

      موافقم 19
      مخالفم 1
  2. ارین صاحب جمعی

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    انگار پورشه ۹۱۱ رو کپی زدن

    موافقم 36
    مخالفم 5
    1. کیان

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      دقیقا پورشه ها رو ریختن تو هیوندای ها !!
      هرچند پورشه خیلی قشنگ هست انصافا اما این !!! شبیه کانسپتی هست ک احتمالا پورشه 50 سال پیش میزده برای خودش !!!

      کسی هست اینو ببینه و نگه چه پورشه زشتی !!!

      موافقم 21
      مخالفم 22
      1. Carlover

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        اره اونی که چرخ تویوتا خورده تو سرش 🤣
        حالا فعلا تویوتا فراخوانشو جمع کنه بعد اگه سامورایی های خوبی بودن میتونن تحت اموزش قرار بگیرن توسط کره ای ها برای ساخت محصول الکتریکی با ضمانت در نیومدن چرخ
        پدال لامصب نمیزاره به هیچکدوم از اکانت های به بنده خدایی چیزی بگیم! پدال جان اگه میخوای کامنت پاک کنی کامنت اونی رو پاک کن که اومده بحث درست کرده(واس جبران ضربه های مطلب فراخوان مربوط به چرخ تویوتا ) نه اونی که بدون هیچ توهینی جوابشو داده

        موافقم 15
        مخالفم 24
  3. احمدرضا

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (877 ديدگاه)

    عقبش کپی 911 کرراعه که 😐جلوش هم نیسان z جدیده

    موافقم 24
    مخالفم 8
    1. TML BN

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1058 ديدگاه)

      کاش مثل ۹۱۱ بود من نمیدونم اون باله عقبه که زده بیرون قضیه اش چیه😂😂😂

      موافقم 12
      مخالفم 2
      1. امین

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (582 ديدگاه)

        ضریب درگ

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ارین صاحب جمعی

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    زشت نیسن اتفاقا ولی خوب برای شرکتی مثل هیوندای کپی کاری ازش انتظار نمیره نباید اینجوری طراحی میشد
    در کل فکر کنم کره ای ها با این ماشین میخوان بیشتر تو رقابت بمونن چون انگار ایونیک ۵ رو کردی ۶ ولی اون خیلی بهتره

    موافقم 19
    مخالفم 3
  5. Ali da

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره!

    موافقم 8
    مخالفم 8
  6. Aboalfazl demon

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    کپی از پورشه ؟؟؟؟؟؟

    موافقم 10
    مخالفم 10
  7. MAJking2

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (281 ديدگاه)

    از دنیای سایبر بانک انگار طراحیشو قرض گرفتن

    موافقم 14
    مخالفم 2
  8. محمد

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    کانسپتش قشنگ تر بود با طراحی پشتش که شبیه ۹۱۱ هست بیشتر حال کردم تا جلوش باید صبر کرد تا مشخصات فنی و تست و بررسیش هم منتشر بشه ولی خب کیا ev6 و ایونیک ۵ که ماشینای خوبی در اومدن این احتمالا فنیش بهتر از اونا بشه

    موافقم 5
    مخالفم 2
  9. آرم@ن

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (183 ديدگاه)

    طراحی باحالی داره افرین
    اینم مثل ایونیک قبلی موفق میشه

    موافقم 14
    مخالفم 14
    1. datsun

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (3496 ديدگاه)

      اره انصافا طراحی باحالی داره آفرین به طراحان پورش

      موافقم 24
      مخالفم 7
      1. آرم@ن

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (183 ديدگاه)

        اره واقعا عقبش خیلی شبیه پورشه هست،این هیچ مشکلی نداره،٢ تا چیز مشکل هست،یکی اینکه عرضه ساخت الکتریکی نداشته باشه یه برند و اولین محصول الکتریکیش باعث خفت و افت سهام بشه،دوم اینکه ماشینی بسازی که چرخ در بره
        مدیرای تویوتا یا برن پیش کره ای ها اموزش ببینن واس ساخت الکتریکی یا مثل میتسوبیشی کلا واس سلامتی خودرو تولید کنن و بیخیال بشن.الکی هم زور نزن که ضربه های مطلب چرخ تویوتا رو جبران کنی داستون جون :))) نمیشه

        موافقم 8
        مخالفم 14
        1. datsun

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (3496 ديدگاه)

          فعلا که چرخی در نرفته که شما انقدر خوشحالی یه فراخوان میزنه همه چی اوکی میشه مثل هیوندا که نیست افتضاح موتور تتا رو نتونست جمع کنه و نه زیر بارش میرفت آخر سر هم مجبور شد ۱.۷ میلیون فراخوان بزنه. خودت هم خوب میدونی خودروسازی کره هر چی داره از لطف میتسوبیشیه هرچیزی که الان هیوندای داره از تکنولوژی میتسوبیشی بوده پس بیشتر خودت رو ضایع نکن.

          موافقم 13
          مخالفم 4
        2. F.L.P

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (65 ديدگاه)

          فقط من نمیدونم . شرکت ایران کپی کنه هزار تا عیب روش میاد . منتها هیوندا کپی کنه به به چه چه . انقد تعصبی نباشید دیگه

          موافقم 7
          مخالفم 4
      2. آرم@ن

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (183 ديدگاه)

        من نمیدونم چطور هی روت میشه اسم میتسوبیشی رو بیاره که واس سلامتی ماشین میسازه! هیوندای امسال به تنهایی ۴ میلیون خودرو فروخت،گروه هیوندای رتبه چهارم فروش جهانیه! این همه جوایز درو کرده! میتسو اصلا نه تو فروش نه تو جوایز جزو ١۵ تای اول دنیا هم نیست! میتسو اگه تکنولوژی داشت واس خودش استفاده میکرد که وضعیتش خودروسازیش مثل شوخی نباشه! اسمشو نیار دیگه چون گل به خودی داری میزنی همش
        نبینم دیگه اسم برندی که ماشیناش بهترین خودرو سال میشن و اینقدر فروش دارن کنار یه برند ضعیف و بازنده بیاریا

        حماسه چرخ های تویوتا هم در کنار حماسه اتش سوزی و کیسه هواش فراموش نمیشه که هیچکدومو نه گردن گرفت نه جمع کرد

        موافقم 5
        مخالفم 14
        1. F.L.P

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (65 ديدگاه)

          اگه معیار فروشه پرایدم ۴ میلیون فروخته

          موافقم 5
          مخالفم 5
      3. آرم@ن

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (183 ديدگاه)

        قسمت دردناک همه این چیزایی که گفتم هم واست اینه که هیوندای با وجود قدمت ٢٠ سال کمتر باز این همه جلو تره از میتسو :)))))) این بده

        موافقم 4
        مخالفم 14
        1. datsun

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (3496 ديدگاه)

          از نظر تو عقبه ولی میتسو بزرگ تر از تصورات توئه.

          موافقم 10
          مخالفم 4
        2. آرم@ن

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (183 ديدگاه)

          اره اره درسته :)))

          موافقم 1
          مخالفم 9
  10. amirmohammad

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (212 ديدگاه)

    شبیه پورشه های قدیمی شده ولی بنطرم جالب شده.طراحی تقریبا ساده ای داره . کابین هم جذابه.اگه فنی هم خوب باشه میتونه موفقیت کسب کنه تو کلاس خودش با توجه به مانوری که هیوندای روش داده

    موافقم 6
    مخالفم 5
  11. meysam

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    در کل ماشین شیکیه
    ولی مطمئنا هرکی ببینه میگه از پورشه کپی کرده
    و این بده
    اگه یه شرکت گمنام چینی بود می‌گفتن جوانه و جویای نام عیبی نداشت

    موافقم 14
    مخالفم 2
  12. Porsche 911

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    طراحی اش حالت خاصی داره
    جلو اش رو خیلی زشت طراحی کردن و اصلا با بقیه اجزا اش نمیخونه
    باز عقبش بهتر از بقیه نقاطش هست
    در کل زیبا نیست
    قضیه فنی به جدا باید دید توی اون بخش چیکاره هست

    موافقم 7
    مخالفم 4
  13. یوسف

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (743 ديدگاه)

    از ستون سی به بعد پورشه س، هیوندای راه های زیادی برای اعمال زبان طراحی خودش روی این مدل داشت وافعا چرا نمای پشت رو اینجوری طراحی کرده؟ به هر حال اگر مقایسه رو بزاریم کنار طراحیش خوبه و در مورد عملکرد فنی هم باید منتظر داوری کارشناسان و مشتریان بود ولی کشوندن مشتری های تسلا به سمت این مدل اصلا آسون نیست. فولکس با اون سرمایه گذاری هنگفتی که کرده هنوز نتونسته کاملا موفق بشه و اینم به خاطر شایستگی یا بدی خودروها نیست. الان تسلا محبوبه.

    موافقم 13
    مخالفم 0
  14. HamiD

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    نمیخوام بگم کپی کاری …
    اما اینقدر واضح ایده گرفتن از 911 بد هست برای شرکت بزرگی مثل هیوندای …
    البته اگه الان مدیر عاملان هیوندای فعال در سایت پدال بهشون بر نخوره!
    کیان جان شما هم کوتاه بیا …
    بیخیال باو …
    خلایق هر چه لایق!
    یکی ته آرزو هاش الانترا هست … یکی لندکروز … فرق خاصی بینشون نیست … مهم اینه هیچکدوم مالک اینا نیستن … و نخواهند بود …

    موافقم 18
    مخالفم 3
  15. بهنام

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (823 ديدگاه)

    Unfamiliar

    موافقم 2
    مخالفم 2
  16. javadhy

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    واقعا درک کردن فاز بعضیا به شدت سخت و غیر ممکنه
    الان این ماشین چه ربطی به تویوتا داره
    هیوندای فنا هم میخواستن ضایع نشن الکی بحثو از زشتی این ماشین به فراخوان تویوتا سوق دادن
    در کل به نظرم خیلی ماشین زشتیه پشتشم که ماشاالله کپیه
    در کل بعد از طراحی خیلی خوب آیونیک ۵ فکر میکردم اینو خوب طراحی کنه ولی کاملا خراب کرد
    جدیدا شرکتا انگار مسابقه گذاشتن ببینن کی میتونه زشت تر از اون یکی طراحی کنه.

    موافقم 15
    مخالفم 7
    1. Phonix

      ۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (336 ديدگاه)

      قهرمان مسابقات زشت ترین طراحی بی ام وه

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. javadhy

        ۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (331 ديدگاه)

        والا بی ام و تنها مدل زشتش سری هفته جدیده اونم فقط جلوش یکم جالب نیست وگرنه از نمای جانبی و نمای پشتی ماشین بسیار جذابیه

        موافقم 4
        مخالفم 1
  17. Hadi

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    در کل جالبه 👌🏼

    موافقم 7
    مخالفم 4
  18. امیرشایان فرازی

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (459 ديدگاه)

    از تسلا خیلی جذاب تره
    تسلا خیلی خشکه طراحیش

    موافقم 8
    مخالفم 11
  19. JDM lover

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    جلوش خیلی بد و مضحکه ولی باز عقبش قابل تحمله ( البته که اونم کپی ۹۱۱ هست)
    هیکاش طراحی بهتری داشت

    موافقم 3
    مخالفم 0
  20. Enayat

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (174 ديدگاه)

    چرا راجب ری را نمی روید داخل پست خودش کامنت بزارید…اینجا چی می خواهین 🤣

    موافقم 0
    مخالفم 1
  21. وحید اسماعیل نسب

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    واقعا عقبش زشته

    موافقم 2
    مخالفم 1
  22. F.L.P

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (65 ديدگاه)

    چرا دو تا اسپویلر داره ؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
  23. Behnam1012

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (984 ديدگاه)

    اصن با این طراحی نمیتونم کنار بیام

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. پدرام

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    خیلی قشنگه اما به عنوان یک پورشه نه به عنوان یک هیوندای !

    موافقم 1
    مخالفم 1
  25. Ali

    ۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ما به هیوندا اکسل داریم سگجون،نمدونم چرا میگن این جدیدیا خوب نیستن اینقدر ضدشون حرف میزنن،فک کنم تعصب بیجا روی ماشین مورد علاقشون دارن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  26. باقری

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (110 ديدگاه)

    وقتی طراح سر شوخی رو با مدیرش باز میکنه !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا