هیوندای

قیمت و مشخصات هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ منتشر شد

پالیسید به عنوان بزرگ‌ترین شاسی‌بلند هیوندای، فیس‌لیفت اساسی را برای نسخه‌ی جدید تجربه می‌کند. این محصول، یکی از ارزان‌ترن مدل‌های سه‌ردیف صندلی بازار امریکا است.

اولین مدل پالیسید، سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد تا جای‌گزین سانتافه XL شود. تولید انبوه پالیسید به عنوان شاسی‌بلند پرچمدار هیوندای با فروش رضایت‌بخش در امریکا همراه بود و سال ۲۰۲۱ توانست به تعداد ۸۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه تحویل خریدار شود. این مدل در بازار کره جنوبی هم، سالانه بیش از ۵۰ هزار دستگاه فروش دارد.

نمای پشت هیوندای پالیسید 2023

سال ۲۰۲۳، ارزان‌ترین نسخه با کد SE، آستانه قیمت ۳۶ هزار دلار خواهد داشت و ۱۴۰۰ دلار گران‌تر از مدل ۲۰۲۲ خواهد بود. پالیسید فول آپشن با نام کالیگرافی شناخته می‌شود و به قیمت ۵۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. تمام مدل‌های پالیسید، گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته دارند. نصب سیستم دو دیفرانسیل، هزار دلار به قیمت نسخه‌های مختلف این خودرو، اضافه می‌کند.

هیوندای پالیسید 2023 XRT

سال ۲۰۲۳، پالیسید XRT با قیمت ۴۱ هزار دلار به محصولات هیوندای اضافه می‌شود. این مدل با جزئیات سیاه‌رنگ در بدنه، متفاوت از دیگر نسخه‌های پالسید خواهد بود تا حس اسپرت بیشتری را منتقل کند و مشابه کیا تلوراید، مناسب افراد علاقه‌مند سفر و طبیعت‌گردی باشد. علاوه‌بر سپر و جلوپنجره و ریل باربند، رینگ‌های ۲۰ اینچ پالیسید XRT هم سیاه‌رنگ هستند. خریدار این مدل می‌تواند سیستم دو دیفرانسیل با حالت‌های رانندگی مخصوص برف و یدک‌کشی، قفل دیفرانسیل و سیستم کنترل کشش هیوندای HTRAC هم برای پالسید XRT سفارش دهد.

کابین هیوندای پالیسید 2023

برای امریکا و اروپا، پالیسید مجهز به پیشرانه‌ی ۳/۸ لیتر V6 با قدرت ۲۹۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. مدل دو دیفرانسیل پالسید، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۷/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت دارد. میانگین مصرف سوخت پالسید، ۱۰ تا ۱۱ لیتر در صد کیلومتر است.

کیا تلوراید و هیوندای پالیسید، با قیمت و امکانات مشابه در بازار جهانی حضور دارند. این خودروها، حدود ۲ تا ۵ هزار دلار  نسبت به تویوتا هایلندر و جیپ گرند چروکی، ارزان‌تر هستند.

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ماشین با این عظمت ۴۱ هزار دلار با دلار آزاد هم حساب کنی ۱ میلیاردو و دویست میشه هم قیمت تیگو ۷ . خدایااااااااا داریم به کجا میریم آخه کی میخوایم بیدار بشیم حقمون رو از ظالمین پس بگیریم

    موافقم ۱۶۲
    مخالفم ۲۰
    1. مهردادکمال

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1132 ديدگاه)

      فقط اونایی که دیس میزنن یعنی از این شرایط راضین!! بیمارن و بیماری خود ازاری دارن نمیتونم بیشتر توضیح بدم چون پاک میکنن کامنتمو

      موافقم ۱۰۳
      مخالفم ۲۰
      1. محسن

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (159 ديدگاه)

        جنبه دیس ندارید کامنت نذارید.

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۱۰۸
        1. دکتر استاپ

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (228 ديدگاه)

          نمیدیم*

          موافقم ۵
          مخالفم ۱۱
    2. Reza Waffen SS

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3556 ديدگاه)

      این مردم خودشونو به خواب زدند

      موافقم ۵۶
      مخالفم ۱۱
    3. shelby

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5 ديدگاه)

      دوست عزیز فقط این پالیسید نیست که ما ازش محرومیم ۱۰۰تا ماشین دیگه هستن که بجای اونا با پولشون چینی با مونتاژ داخلی فقط میتونی بگیری هیچ حق انتخابی نداری

      موافقم ۳۴
      مخالفم ۵
    4. مانی

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (18 ديدگاه)

      سلام حسین جان

      من به کامنت تو دیس دادم چون اصلا واقعگرایانه نبود و یه جورایی توهمی بود و با واقعیت اقتصاد ما اصلا همخونی نداشت.چطور انتظار داری تو بازاری که یک هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۸ رو با قیمتی حدود ۳ میلیارد تومن یا حدود ۱۰۰ هزار دلار می فروشن عوضش بیان یک هیوندای پالیسید صفر کیلومتر مدل ۲۰۲۲ رو بهت بدن ۴۱ هزار دلار؟!!!..اصلا این با عقل و منطق ریاضی و اقتصادی سازگار هست؟واسم عجیبه که بعضی افراد تا ماشین های چینی می رسن سریع یه ماشین حساب از جیب شون در میارن و قیمت اونو به دلار حساب می کنن و نتیجه می گیرن که این ماشین ها چقدر در مقایسه با برندهای مطرح جهانی گرون هستن ولی کمتر دیدم که یه نفر ماشین حساب بگیره و قیمت این ماشین های دست دوم کره ای و ژاپنی رو که با قیمت های فضایی چند میلیاردی تو ایران فروخته میشن به دلار حساب بکنه و قیمت اونا رو با بازار جهانی مقایسه بکنه؟به نظرت کمی عجیب نیست.یه بام و دو هوا که نمیشه.

      موافقم ۶
      مخالفم ۲۹
      1. JDM lover

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (292 ديدگاه)

        خب دقیقا مشکل ما همینه ، چرا باید یه سانتافه ۲۰۱۸ گرونتر از یه پالیسید صفر باشه

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۰
      2. Jaber

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیز دیگه اینهمه شاهنامه نوشتن نداشت اون دوستمون مشکلش همین بود چرا باید مملکت اینجوری باشه..

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۰
    5. مزدا

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1860 ديدگاه)

      وقتی برای واردات خودرو صدتا قانون من درآوردی مینویسن معلومه که یه خودرو ۵۰۰ میلیونی وارد کشور بشه میشه ۲ میلیارد

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  2. Carlover

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (152 ديدگاه)

    ماشین با این کیفیت و طراحی و قیمت باید هم فروشش خوب باشه دیگه
    مدل XRT چقدر خفنه

    موافقم ۴۴
    مخالفم ۱۶
    1. Avan

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (123 ديدگاه)

      همه چیزش عالیه ولی حذف دسته دنده کار بدیه، کاش مثلا شکل تیگو ۸ یک دسته دنده ی فانتزی و کوچک می گذاشتن

      موافقم ۷
      مخالفم ۱۴
      1. Carlover

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (152 ديدگاه)

        بد نیست،فاجعس

        موافقم ۴
        مخالفم ۱۴
  3. meysam

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    این و تلوراید واقعا نسبت به قیمتش ارزش خریدش بالاتر از رقباشونه.
    با توجه به اینکه کره‌ایها معمولا امکانات خیلی خوبی هم با مبلغ پایین ارائه میدن

    موافقم ۴۹
    مخالفم ۱۵
    1. ممد ژانگولر

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2630 ديدگاه)

      حضرات پالیسید و تلوراید در دنیای خودرو رو دست ندارن از همه نظر تعادل الخصوص مثلث (قیمت ، کیفیت ، خدمات پس از فروش).
      در تمام دنیا شنیدم ثبت نام تحویل فوری نداره و این نشون میده تقاضا بالاتر از تولید کارخونست .البته شنیدم در آینده یک پارت بزرگ از این محصول وارد کشور خواهد شد انشالله 🤲🏻

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۱۲
  4. parsa عشق ماشین

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چرا مارکش تو اون چپس؟

    موافقم ۶
    مخالفم ۶
  5. HR3

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    بدون تعصب کیا و هیوندای تو این کلاس از تویوتا و لکسوس و نسیان بهتر عمل کردن
    کره ایی های خوش سلیقه بلایی که سامسونگ و ال جی سر سونی و پاناسونیک و آیوا و …. آوردن رو دوباره تو دنیا خودرو دارن تکرار می کنن

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۳۵
    1. علی

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (89 ديدگاه)

      شوخی میکنی؟ 😂😂
      اول اینکه لکسوس تو یه کلاس دیگه کار میکنه. اون هیچی
      هایلندر هم رقیب اینه که تو آمار فروش این ماشین رو یه لقمه میکنه!
      در مورد اون ماجرا سونی هم دوست عزیز شرکتی مثل سونی حیطه کاریش عوض شده و الان رقابت چندانی با سامسونگ نداره و تو حیطه کاری خودش جز بهترین هاس
      پسرفت یهویی شرکت های ژاپنی سر موضوعی به اسم انقلاب دیجیتال بود کوچک ترین ربطی به سامسونگ و ال‌جی نداره!!

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۱۳
  6. Kato

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (214 ديدگاه)

    لکسوس lx600 هیولای مخوف ژاپنی

    این پیشش هیچه

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۳۲
    1. JDM lover

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (292 ديدگاه)

      اصلا تو یه کلاس نیستن ، تو چجوری مقایسشون کردی؟؟؟
      واقعا سطح سایت خیلی داره پایین میاد با این جور کامنت ها

      موافقم ۳۰
      مخالفم ۱۰
  7. ارین صاحب جمعی

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (847 ديدگاه)

    واقعا این ماشین بینظیره و در کلاس خودش عملا هر تویوتایی رو له میکنه

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲۸
    1. datsun

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2457 ديدگاه)

      عجب
      هایلندر از نظر فروش رتبه سیزدهمین ماشین پرفروش دنیاست و راوفور رتبه اول حالا شما بگرد ببین این رتبه ش کجاست

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۹
      1. Carlover

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (152 ديدگاه)

        این ٢ ساله داره تولید میشه،انتظار داری اندازه رقیبی که ٢٢ ساله داره بازاریابی و فروش میکنه بفروشه ؟ تو کلاس خودش که جزو پرفروش تریناس با همین سن کم
        تو مقایسه ها اما از اکثر رقبا من جمله هایلندر بهتر بوده

        موافقم ۱۵
        مخالفم ۳۲
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (7212 ديدگاه)

          باشه ، این ۲ سال داره تولید میشه !
          باقی محصولات کره‌ای که بیش از ۲۰ سال داره تولید میشه و حتی تو ۳۰ خودروی پرفروش هم نیستند ، چی ؟!

          جواب بدید ، گوش ما لذت میبرد از لالایی‌های شما😂!

          به چی مینازید بگید ما هم بنازیم !

          موافقم ۲۲
          مخالفم ۱۴
        2. آرم@ن

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (168 ديدگاه)

          نتیجه تولید باقی محصولات کره ای تو ٢٠ سال این شد که با کمترین قدمت بالاتر از اکثر ژاپنی ها با ٢ برابر قدمت هستن تو فروش.در جریانی که امسال گروه هیوندای رتبه ۴ جهان شد تو فروش،بقیه ژاپنی ها هم اون پایین مایینا هستن :)))
          ألبته کسی که فرق جنسیس جی٨٠ و سنتنیال رو نمیدونه نمیشه ازش انتظاری داشت

          موافقم ۵
          مخالفم ۱۴
    2. نوید AJ

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3306 ديدگاه)

      هم پلیسید رو سوار شدم هم هایلندر. هایلندر به نظرم یکی از بهترین تویوتاهاست. پلیسید از نظر کیفیت رانندگی هیچی از هایلندر کم نداره، شاید یک کوچولو هم بهتر باشه. کیفیت متریال داخلیش یه سروگردن بهتر از هایلندر بود و از نظر امکانات و آپشن، هایلندر فقیره در مقابلش. انجینش هم برای این جسه کافیه، البته تفاوتی بینشون در این مورد ندیدم. سکوت و ایزوله هردو خوبه، پلیسید بهتره به نظرم اما صدای انجین هایلندر بهتره. من بین این دو، پلیسید رو انتخاب میکنم.

      موافقم ۲
      مخالفم ۴
  8. ریچارد

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    کره خوب ژاپن و با خاک یکسان کرده ژاپن دهه ۹۰ اومد یه بادی ول داد بادش خوابید ولی کره داره به سرعت نور پیشرفت میکنه

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۴۴
    1. datsun

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2457 ديدگاه)

      چاقو که دست خودش رو نمیبره خودروسازی کره با کمک ژاپن پیشرفت کرد و بنا نهاده شد حداقل راجب تاریخچه خودروساز محبوبت اطلاعات کسب کن

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۱۳
      1. mos

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (697 ديدگاه)

        داداش اینا اگه اهل مطالعه و خوندن تاریخچه بودن که کره ای فن نمی‌شدن … اینا سطحشون در حد فن پبج های هیوندا و جنسیس تو اینستاگرامه. اگر هم در مورد تاریخچه و صنعت ژاپن میدونستن با ۲ تا کراس اور که تنها افتخارشون امتیاز و جایزه پولی فلان مجله‌ اس نتیجه نمیگرفتن کره از ژاپن رد شده.

        موافقم ۳۰
        مخالفم ۱۴
  9. JDM lover

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (292 ديدگاه)

    بنظرم ارزش خرید خوبی داره

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۵
  10. ماشین دوست

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    خیلی بهتر از تویوتا سکویا است

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲۹
    1. Erfan

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (164 ديدگاه)

      معرفی میکنم سهامدار شرکت هیوندای.
      گفته شده در روز های آینده شرکت هیوندای قصد قدر دانی از شمارو داره.
      این ماشین خیلی خوبه فقط ای کاش میشد مردم ما توی نظرات خودشون تعصب رو میزاشتن کنار چون تعصب آدم رو کور می‌کنه.
      هر ماشینی ویژگی های خودش رو داره و هیچ ماشین آنقدر تر ماشین دیگه ای بهتر نیست که بشه گفت خیلی بهتره یا اصلا تویوتا نابوده و فقط هیوندای.
      #تعصب_کورکورانه

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۹
  11. Nima

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1599 ديدگاه)

    من تلوراید رو بیشتر این دوست دارم
    هم داخلش
    هم بیرونش

    موافقم ۳
    مخالفم ۷
  12. Ali-mg

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    قبل از اینکه هیوندای و کیا وجود خارجی داشته باشند ما تو کشورمان کادیلاک و فورد اون زمان که تو دنیا حرف اول میزد مونتاژ میکردیم الان اونا کجان و ما کجا خدا چه بر سر خودمون آوردیم ظلم حدی داره بعد میگن چرا جمعیت کم میشه

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۴
    1. مانی

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (18 ديدگاه)

      عزیزم ما هیچ وقت تو کشورمون به معنای دقیق کلمه کادیلاک و بیوک و شورولت نمی ساختیم بلکه تمام پیچ و مهره و قطعات یدکی اون ماشین ها از آمریکا وارد میشد و ما فقط این ماشین ها رو تو ایران مونتاژ می کردیم و رنگ می زدیم و به اسم شورولت ایران و یا بیوک و کادیلاک ایران اونهم با سه برابر قیمت جهانی به مردم داخل کشور می فروختیم مثل کادیلاک سویل که قیمت اون تو آمریکا حدود ۱۳ هزار دلار (۹۱ هزار تومن با دلار هفت تومنی سال ۵۶) بود و این ماشین رو به قیمت ۳۰۰ هزار تومن به مصرف کننده ایرانی می فروختیم.در ضمن،درست یک سال قبل از اینکه مونتاژ کادیلاک سویل در ایران شروع بشه، یعنی در سال ۱۳۵۵ هجری شمسی (۱۹۷۶ میلادی)،شرکت هیوندای اولین محصول خودش به نام مدل پونی (PONY ) رو روانه بازارهای جهانی کرد و اولین کشوری هم که هیوندای پونی به اون صادر شد کشور اکوادور در آمریکای جنوبی بود که ۱۰۰۰ دستگاه از این ماشین رو خرید.پس نتیجه می گیریم در همون زمان هم خودروساز کره جنوبی به مراتب از ما پیشرفته تر بود چون وارد مرحله برندسازی و صادرات رسیده بود.پس لطفا اسیر این دروغ های متوهمانه یک مشت آدم کم سواد در فضای مجازی نشید که میگن ما زمانی در خودروسازی قدرتی در جهان بودیم.در کمال تأسف باید بهتون بگم که ما هیچ وقت در زمینه خودروسازی قدرتی نبودیم.ما حتی در زمینه مونتاژ یک ماشین هم درست و حسابی عمل نمی کردیم و حتی نتونستیم به اندازه کشورهایی مثل ترکیه و تایلند و مکزیک به سکوهای صادراتی برندهای مطرح جهان تبدیل بشیم.

      موافقم ۳
      مخالفم ۸
  13. Amin.aj

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    دمش گرم خدایی قیمت از ۳۶ تا ۵۰ هزار دلار عالیه
    واقعا چرا باید رفت سمته امثال چینی

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  14. samurai

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (372 ديدگاه)

    زشتی که زشتتر شد
    فروش سال پیششم بخاطر کمبود چیپ بعضی خودروسازا بود و الا تو بازاری که ژاپنی المانی امریکایی باشه کسی که اینو بخره از نطر عقلی نرمال نیست
    کشورای درجه سه و چهار مثل کرره و چین و تایلند و مالزی … با بزرگان ۵۰ سالی فاصله دارن هر چقدرم ادای بزرگارو دربیارن چیزی عوض نمیشه

    موافقم ۵
    مخالفم ۳
  15. هومن

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا کره ای که پراید تولید میکرد این عظمت ساخت.
    کشوری که خط تولید پیکان اش به کره ای ها اجازه داد ببینن الان جوان اش قدرت خرید پراید نداره
    اخ اخ هی
    حسرت و حقارت …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا