هیوندای

معرفی هیوندای پالیسید هیبرید و XRT برای رانندگی آفرود

دو مدل جدید هیوندای پالیسید در نمایشگاه نیویورک ۲۰۲۶ رونمایی شده‌اند. نسخه‌ی هیبرید برای استفاده‌ی خانوادگی و پالیسید XRT با تجهیزات مخصوص آفرود!

امروز هیوندای پالیسید مدل ۲۰۲۶ برای بازار آمریکا رونمایی شد. هیوندای طراحی جدید و فناوری هیبرید این شاسی‌بلند را در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک امسال فاش کرد، اما از فرصتش برای معرفی یک نمای جدید با گرایش آفرود نیز استفاده کرد. این نسخه XRT Pro نام دارد و چیزی فراتر از یک تغییر ظاهری ساده است.

این مدل به یک دیفرانسیل عقب الکترونیک لغزش محدود انحصاری مجهز است و طبق اعلام شرکت، پالیسید XRT Pro دارای ۸.۴ اینچ (۲۱.۳ سانتی‌متر) فاصله از زمین خواهد بود، ۲/۵ سانتی‌متر بیشتر از مدل‌های دیگر. این خودروساز همچنین اعلام کرده که پالیسید XRT Pro دارای زوایای آفرود بهبودیافته‌ای است: زاویه نزدیک شدن ۲۰.۵ درجه، زاویه خروج ۲۲.۴ درجه و زاویه شکست ۱۸.۳ درجه. این نمای خاص دارای یک بخش جلوی پایینی منحصر به فرد و قلاب‌های بازیابی قرمز رنگ در جلو و عقب است.

پالیسید XRT Pro تنها با یک موتور جدید ۳.۵ لیتری V6 عرضه می‌شود که ۲۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم تمام‌چرخ‌محور HTRAC هیوندای به صورت استاندارد عرضه می‌شود و دارای تنظیمات جدید برای شرایط مختلف مانند گل، برف و ماسه است.

هیوندای با استفاده از چرخ‌های آلیاژ ۱۸ اینچ انحصاری – مجهز به تایرهای همه‌جا‌رو با سایز ۲۵۵/60R18 – ظاهر XRT Pro را ارتقا داده است. همچنین تزئینات خارجی تیره XRT روی شبکه جلو، پوشش‌های بدنه و دور پنجره‌ها ارایه می‌شود. در داخل، این شاسی‌بلند به صندلی‌های چرم مصنوعی H-Tex با  گرم‌کن و سردکن و یک فرمان گرم‌شونده مجهز شده است.

هیوندای پالیسید XRT Pro مدل ۲۰۲۶ در اوایل تابستان امسال همراه با دیگر نمای‌های مجهز به موتور V6 به فروش خواهد رسید. پالیسید همچنین با یک سیستم محرکه هیبریدی جدید نیز در دسترس خواهد بود. این خودروساز هنوز قیمت نسخه Pro را فاش نکرده است، اما مدل ۲۰۲۵ پالیسید XRT از ۴۴,۵۲۵ دلار (شامل هزینه حمل ۱,۴۷۵ دلار) شروع می‌شود.

پالیسید ۲۰۲۶ بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است و ۲.۵ اینچ (۶.۳ سانتیمتر) در طول و ۲.۷ اینچ (۶.۸ سانتیمتر) در فاصله بین محورها افزایش یافته. این شاسی‌بلند جدید سه ردیفه با طراحی کاملاً تازه و دو گزینه پیشرانه جدید اواخر امسال در آمریکا به فروش خواهد رسید.

مشخصات هیوندای پالیسید هیبرید ۲۰۲۶

  • موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ
  • دو موتور الکتریکی تعبیه شده در جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک
  • قدرت ترکیبی ۳۲۹ اسب‌بخار و گشتاور ۳۳۹ پوند-فوت (۴۶۰ نیوتن متر)
  • مصرف سوخت پیش‌بینی شده: حدود ۸ لیتر در صد کیلومتر
  • ظرفیت یدک‌کشی حدود ۴۰۰۰ پوند (۱۸۱۴ کیلوگرم)
  • توان پیمایش ۹۹۰ کیلومتر در بزرگراه با یک سوخت‌گیری
  • چراغ‌های روز LED چشمگیر که بر روی شبکه رادیاتور تخت و عمودی تسلط دارند
  • ضریب درگ ۰.۳۱ علیرغم عرض زیاد جلو
  • وجود دریچه‌های فعال کنترل جریان هوا در بخش پایینی جلو
  • دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی تعبیه شده در دشبورد
  • ردیفی از دکمه‌های فیزیکی در زیر نمایشگرها
  • پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto به صورت بی‌سیم
  • پد شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی با فن خنک‌کننده داخلی برای شارژ سریع‌تر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. Siyavash

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1127 ديدگاه)

    به نظرم ماشین خوبیه ولی تویه این کلاس ماشین هایه بهتری هست و انتخاب اولم نیست.

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. net

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3800 ديدگاه)

      باز هم یک طراحی بیرونی حال به هم زن دیگر از هیوندای . طراحی های بیرونی کیا و هیوندای از سال ۲۰۱۹ تا به امروز خراب شدند

      موافقم 19
      مخالفم 20
    2. Akbar top

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (129 ديدگاه)

      من همینشم قبول دارم داداش

      موافقم 4
      مخالفم 7
  2. مهردادکمال

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2100 ديدگاه)

    کیا و هیوندا هیچ محدودیتی تو طراحی ندارن هر جور دلشون بخواد طراحی میکنن

    موافقم 21
    مخالفم 0
    1. Mr.negative

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      دقیقا کیا و هیوندای مناسب با سلیقه مشتری طراحی هارو انجام میدن و به سبک خاصی وفادار نیستن هر چند سال یه بار به طور کلی طراحی رو تغییر میدن

      موافقم 10
      مخالفم 4
  3. دیجی

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (422 ديدگاه)

    جزو ساده ترین و مجلل ترین وزیباترین مدل های هیوندا البته تو قسمت شاسی بلنداش

    موافقم 4
    مخالفم 10
  4. نیو کار

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (150 ديدگاه)

    هم فیمت تیگو هشت توایرانه این کجا چری کجا

    موافقم 14
    مخالفم 5
  5. نانو

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (230 ديدگاه)

    خب طراحی پشت سانتافه هم میدادن به طراح این ماشین

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. Navid A J

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3915 ديدگاه)

    سری قبلیش که هم از بابت فروش در امریکای شمالی موفق بود هم از بابت رضایت مشتری. مزیت های زیادی در مقابل رقباش مثل هایلندر داشت. این سری هم با طراحی رادیکالش (شاید از دید ما زیبا نباشه، ولی بازار امریکایی پسنده) میخواد همون راهو ادامه بده. تا آزمایشاش بیاد ببینیم چیکار کرده.

    موافقم 7
    مخالفم 4
  7. jaghori

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (142 ديدگاه)

    سلیقه من جوری است که با بازطراحی کامل این خودرو برای ۲۰۲۶ چندان حال نکردم. فکر میکنم که مدل ۲۰۲۵ سنگین تر و با ابهت بیشتری بود. داشبورد این ماشین عجیب تر شده و جلو پنجره اش هم به دلم ننشست.(البته میدانم که سلیقه ها گوناگون اند.)
    در کل حس می کنم که این ماشین برای بیراهه‌نوردی یا آفرود خیلی گوگولی است و خشونت لازم را ندارد.

    نکته: از بس که ماشین روز جهان رو از نزدیک نمی بینم، ناخودآگاه من شاید دهها سال نسبت به طراحی روز ماشین عقب تر است و به همین خاطر احتمالا درک درستی از ظاهر ماشین ها ندارم. این گناه من نیست….

    موافقم 7
    مخالفم 2
  8. Mr.negative

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    طراحی ماشین با توجه زیادی به مشتری آمریکایی ساخته شده اگه دقت کنید تو قسمت پشت سعی کردن تا جای ممکن مثل سانتافه در صندوق رو بزرگ بسازن و خب به نظر من که قشنگ شده کلن یه طراحی ساده و شیک چیزی که الان ترند هستش
    و در مورد آمریکایی پسند بودنشم باید گفت این کلاس تو اروپا یا آسیای شرقی محبوب نیست اونقدر و طبیعیه که بازار هدفش آمریکا باشه
    من که به شخصه خیلی خوشم اومد ازش

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. Ehsan

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (23 ديدگاه)

      بهترین ماشین کلاس خودش

  9. Akbar top

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    مشخصات فنی این خودرو میتونست که بهتر از این هم باشه مثلاً ارتفاع کمکاش یکم بیشتر بود بهتر نبود مثلاً 15سانت واگه یه موتور دیزلی هشت سیلندر داشت چی مثل خودروی دیزلی هشت سیلندر رنجروور ووگ.واینکه سیستم کمکاش دارای تنظیمات متغیر ارتفاع داشت چی؟

  10. KAIZEN

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (428 ديدگاه)

    پالسید یا این ؟؟ 👇🏻👇🏻
    https://www.pedal.ir/honda/honda-passport-suv-revealed/
    هر دو تو ی ک کلاس و قیمت هستند

    موافقم 5
    مخالفم 2
  11. Saeedfarshchian

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (354 ديدگاه)

    هیوندای کلا به درد بنگاهیا و دلال ها و اینجور ادما میخوره
    شکمشونو بندازن رو فرمون برن چالوس اینور اونور پز بدن
    ولا غیر

    موافقم 6
    مخالفم 4
  12. سپهر

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی زشته
    از هیوندا بعید بود همچین چیزی

    موافقم 2
    مخالفم 3
  13. GENERAL CORVETTE

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (156 ديدگاه)

    چون بزرگتر شده نیاز به یک انجین V8 بنزینی داره

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا