ادغام نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا، آغاز روند یک اتحاد استراتژیک

سه‌شنبه 15 شهریور 1401 - 03:43
مطالعه 2 دقیقه
imgonline-com-ua-twotoone-6HY36Hki9jReJjF3
برخی نمایندگی های ایران خودرو و سایپا با یکدیگر ادغام خواهند شد. این را محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد. سال‌های متمادی است...
تبلیغات

برخی نمایندگی های ایران خودرو و سایپا با یکدیگر ادغام خواهند شد. این را محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد. سال‌های متمادی است که بر همکاری گروه خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو تأکید می‌شود اما در هیچ مقطع زمانی، دو مجموعه نتوانستند همکاری مشترک را تعریف کنند اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد افزایش کیفیت خودروهای داخلی و تأکیدات رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت با محوریت هم‌افزایی دو خودروساز داخلی و افزایش تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ باهدف آرامش بازار و پاسخ به نیازهای مردمی، اتحاد استراتژیک این دو خودروساز بزرگ کشور رقم خورد.

همکاری این دو خودروساز در دولت سیزدهم را باید به فال نیک گرفت زیرا استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در زمینه‌های گوناگون، می‌تواند از سرمایه‌گذاری‌های موازی و هزینه‌بر پرهیز کند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز با اعلام ادغام برخی نمایندگی های این دو خودروساز اظهار داشت هدف از این کار کاهش هزینه‌ها، بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی خواهد بود.

به گزارش پدال و به نقل از سایپانیوز، تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا گفت:

با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص تولید خودروهای اقتصادی، اتحاد استراتژیک شرکت‌های سایپا و ایران‌ خودرو شکل گرفت و نتیجه آن رونمایی از اولین خودروی اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران بود.

مدیر ارشد گروه خودروسازی سایپا اولین گام در عملیاتی شدن این اتحاد استراتژیک را ادغام برخی نمایندگی های ایران خودرو و سایپا دانست و اظهار داشت این کار به منظور کاهش هزینه‌ها، بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی انجام خواهد شد. وی افزود:

خدمات پس از فروش و تأمین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه‌ خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود و با ادغام حوزه خدمات پس از فروش سایپا و ایران ‌خودرو مطمئناً سطح خدمات و رضایت‌مندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

تیموری به عرضه لوازم‌یدکی در نمایندگی های سایپا نیز اشاره کرد و گفت:

خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم‌یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.